Το CL500 για τα ρετρό και το NX500 για περισσότερο χώμα
Η Honda κατοχύρωσε πρόσφατα δυο ακρωνύμια που αφορούν πιθανότατα νέα μοντέλα: το ρετρο-scrambler CL500 και το διπλής προσωπικότητας NX500. Ετοιμάζει άραγε την άμεση άφιξή τους στην αγορά; Επιστρέφει το θρυλικό Dominator;
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής, τους δυο τελευταίους μήνες κατέθεσε τα ονόματα δύο νέων μοντέλων, ενός scrambler και ενός ψευδοεντούρο.
Το αριθμητικό τμήμα του ονόματος υποδηλώνει τη χρήση του ίδιου κινητήρα: του δικύλινδρου σε σειρά 471 cc, που ήδη εξοπλίζει τα Rebel, CB500F, CBR500R και CB500X.
Το σύστημα modular που χρησιμοποιεί η Honda, κρατώντας την “πλατφόρμα” κοινή και αλλάζοντας τα περιφερειακά ώστε να δημιουργεί νέα μοντέλα, έχει αποδειχθεί πετυχημένο, αφού εύκολα προσαρμόζεται σε μοτοσυκλέτες διαφορετικών κατηγοριών.
Έτσι τώρα, μετά τη δημοσίευση για τον ερχομό ενός scrambler με τα αρχικά CL από την Honda (τα οποία παραπέμπουν στο CL72 Scrambler του 1962) έρχεται το ακρωνύμιο NX που μας βάζει φωτιές, γιατί αναφέρεται σε πιο “εντουράδικες” καταστάσεις που ταιριάζουν στο ελληνικό τερέν.
Το ΝΧ έγινε γνωστό με το Honda Dominator, μεταξύ του 1988 και 2003, με τον μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα των 650 cc.
Ο ίδιος κινητήρας εξοπλίζει το Honda XR650L το οποίο πωλείται ακόμα στις ΗΠΑ!
Επομένως το NX500 θα μπορούσε να αποδειχθεί μια έκδοση με μεγαλύτερες δυνατότητες στο χώμα (και αναρτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών) για περισσότερη χρήση εκτός δρόμου του τρέχοντος CB500X, άμεσα εμπνευσμένη από τη μεγάλη αδελφή Africa Twin, επεκτείνοντας καίρια τη γκάμα των 500αριών της εταιρίας.
Το όνομα NX συνδέεται επίσης με τους αγώνες Dakar της Honda, όπως το NXR 750, επομένως μπορεί να δανειστεί κάποιο στυλ από τα τρέχοντα Africa Twin.
Το εμπορικό σήμα για το CL500 κατατέθηκε στις 17 Μαρτίου στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το εμπορικό σήμα NX500 κατατέθηκε στις 2 Μαΐου στο EUIPO καθώς και στις Η.Π.Α. στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων.
Θα σας ενημερώσουμε για τις εξελίξεις, μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες.