“Οδηγάω Μπόμπο… και παίζω Pro”…
Σε μια δημοσιογραφική τελετή στη Jakarta της Ινδονησίας έκανε την επίσημη παγκόσμια εμφάνισή του το Kawasaki Z125 Pro: ένα μοναδικό, γυμνό μοτοσυκλετάκι που έχει όλα εφόδια για να γράψει ιστορία.
Από σήμερα το “… και παίζω Pro” αποκτά νέα διάσταση.
Μεγάλα τα νέα για τους πιτσιρικάδες όλων των ηλικιών. Η απάντηση στα mini moto της Kawasaki είναι ένα πολύ “προχωρημένο” Kawasaki Ζ 125 Pro με μήκος μόλις 1.7 μέτρα, πλάτος 0.74 m και ύψος λίγο παραπάνω από ένα μέτρο.
Το μεταξόνιο είναι μόλις 1,175 του μέτρου και το ύψος της σέλας στα 0.780 m, τη στιγμή που το συνολικό του βάρος ξεπερνάει κατά ένα κιλό τα 100 κιλά. Και το ντεπόζιτό του χωράει 7.4 λίτρα έτσι;
Ακολουθώντας τις γραμμές της οικογένειας Z υιοθετεί μιαν επιθετική αύρα με διαθέσεις για καυγά κι ας είναι μικρόσωμο. Ο προβολέας είναι μάλλον μεγάλος και το πίσω φως έχει λάμπες LED που δημιουργούν ένα “Z”. Συνολικά το Kawasaki Z125 Pro στην αργκώ θα ονομαζόταν “πολύ μπάνικο”.
Η Kawasaki, παρόλο το μικρό μέγεθος της μίνι μοτοσυκλέτας έχει τοποθετήσει διπλή σέλα και αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, έτσι ώστε να μπορεί να μοιράζεται και δεύτερος την εμπειρία Ζ125Pro.
Το μπροστινό δισκόφρενο έχει διάμετρο 200 mm και το πίσω 184 mm. Και οι δύο δισκόπλακες είναι κυματιστές – τύπου μαργαρίτα. Τα όργανα είναι ένα αναλογικό κοντέρ και μια ψηφιακή οθόνη.
Kατασκευασμένο από την PT Kawasaki Motor Indonesia (KMI) το Z125 Pro χρησιμοποιεί ανάποδο πιρούνι (USD) όπως αρμόζει σε μια σύγχρονη καθ’ όλα γυμνή μοτοσυκλέτα και συνδυάζεται με ένα μονό αμορτισέρ που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο στη βάση του ψαλιδιού.
Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και εντυπωσιακή είναι το κοφτό, κοντό τελικό της εξάτμισης που βγαίνει δεξιά κάτω, πίσω από την καρίνα.
Κινητήρια μονάδα του Kawasaki Z125 Pro είναι ένας κινητήρας παπιού 125cc, μονοκύλινδρος, τετράχρονος με καρμπυρατέρ 24mm. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 9.4 hp στις 7.500 rpm και η ροπή τα 0,95 kgm στις 6.000 rpm. Το σασμάν είναι 4 σχέσεων και ο συμβατικός συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος.
Η τιμή που ανακοινώθηκε στην Ινδονησία είναι 29.9 εκατομμύρια τιμή προσφοράς μέχρι τον Ιούλιο και μετά θα ανέβει στα 30.8 εκατομμύρια… α, ναι σε ρουπίες είναι η τιμή, που βρίσκεται κοντά στα 2.000 ευρώ.
Αυτή είναι η απάντηση της Kawasaki στo πετυχημένο Honda MSX 125 και η κόντρα ξεκίνησε!