Καλομελέτα… κι έρχεται
Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα με φήμες, πληροφορίες και κατασκοπικές φωτογραφίες, ανακοινώθηκε επίσημα η παρουσίαση του πολυαναμενόμενου KTM 390 Αdventure… τουλάχιστον για την ινδική αγορά.
Είναι επίσημη πλέον η ανακοίνωση, αφού η ιδιοκτήτρια (κατά το ήμισι) της ΚΤΜ, η ινδική Bajaj Auto, επιβεβαίωσε στο Νέο Δελχί την άφιξη του νέου KTM 390 Adventure, που θα κυκλοφορήσει στην Ινδία το πρώτο τρίμηνο του 2019! Και η Ευρώπη τι; Για την Ευρώπη δεν υπάρχουν ανακοινώσεις προς το παρόν.
Με δεδομένο όμως ότι τα μικρά μονοκύλινδρα της ΚΤΜ φτιάχνονται στην Ινδία (δηλαδή τα 125-390 Duke και RC) έτσι και το ΚTM 390 Adventure θα φτιάχνεται από την Bajaj, μια εταιρία με πολύ μεγάλο κατασκευαστικό δυναμικό, που δεν έχει πρόβλημα να προμηθεύει την ευρωπαϊκή αγορά, αλλά και την παγκόσμια με μοτοσυκλέτες.
Προς το παρόν πάντως, κρατήστε ότι όλες οι δηλώσεις και οι πληροφορίες μιλούν κυρίως για την ινδική αγορά και δεν υπάρχει επιβεβαίωση για την Ευρώπη. Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είναι έτοιμη για το σαλόνι του Μιλάνου – EICMA στο τέλος του 2018. Η ανακοίνωση αναφέρει ότι το KTM 390 Adventure – όπως ήταν λογικό για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος – θα μοιράζεται πολλά από τα μηχανικά του μέρη με το Duke 390, ενώ η εμφάνιση θα ακολουθεί την εταιρική γραμμή ή αν θέλετε τη γραμμή της οικογένειας των KTM Adventure.
Η KTM-Bajaj έχει δημιουργήσει στην Ινδία 430 καταστήματα ντήλερ της εταιρίας σε 320 πόλεις και σημειώνει διαρκώς μεγάλη αύξηση πωλήσεων στην τοπική αγορά. Μια μοτοσυκλέτα σαν την KTM 390 Adventure που θα ταίριαζε στις οδικές συνθήκες της Ινδίας (και της Ελλάδας να σημειώσουμε…) αναμένεται να γίνει μεγάλη επιτυχία στην τοπική αγορά. Οι ενδείξεις υπάρχουν ήδη από την BMW Motorrad India που δέχεται πλήθος παραγγελιών για το – επίσης ινδικής κατασκευής! – σε στυλ adventure κι αυτό, BMW G 310 GS, το οποίο παραδόξως παρότι πωλείται καιρό σε αγορές του κόσμου δεν διατίθεται ακόμα στην Ινδία.
Αυτά που περιμένουμε για το KTM 390 Adventure είναι – αφού θα βασίζεται στο KTM 390 Duke – να κινείται από τον ίδιο μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα των 373 cc και να έχει – κάμποσους λιγότερους ίππους από το Duke για να ενισχυθεί η ροπή – κοντά στους 40 υπολογίστε. Οι αναρτήσεις του θα έχουν φυσικά μεγαλύτερες διαδρομές, το πλαίσιο θα είναι κοινό μέχρις ενός σημείου με το Duke, ο μπροστινός τροχός θα είναι 19 ιντσών και ο πίσω 17 και τα ελαστικά και θα φορούν ελαστικά διπλής χρήσης
Μια παρόμοια με το 390 Duke οθόνη TFT θα βρίσκεται στα όργανα και μεγάλης χωρητικότητας θα είναι το ντεπόζιτο 18-20 λίτρων, με ενσωματωμένο φέρινγκ έτσι ώστε να θυμίζει τα μεγαλύτερα Adventure της ΚΤΜ. Η τιμή του αναμένεται να είναι υψηλότερη από αυτήν του 390 Duke, οπότε υπολογίστε την κοντά στις 6.000 ευρώ. Υπομονή και θα μάθουμε σε μερικούς μήνες.