MotorBike.gr

BENELLI 2018: Βομβαρδισμός μοντέλων στην EICMA!

09/11/2017

To λιοντάρι προχωρά…

Μια από τις πλουσιότερες σοδειές νέων μοντέλων παρουσίασε η ιταλο-κινεζική εταιρία Benelli στο σαλόνι της EICMA, δηλώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις προθέσεις της για ένα πολύ ενδιαφέρον μέλλον. Οκτώ διαφορετικές μοτοσυκλέτες που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα χρήσεων και κατηγοριών παρουσιάστηκαν: από μικρό γυμνό 125άρι, μέχρι ολοκαίνουργιο 750cc – με επισης ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα – και μια ρετρο-μοντέρνα έκδοση του Leoncino 502.

Μεγάλη δυναμική εμφανίζει η “La Casa del Leoncino”, ο “οίκος του λέοντα” από το Pesaro της Ιταλίας. Η Benelli παρουσιάσε ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά οκτώ μοντέλα στο Μιλάνο, εμπλουτίζοντας τη γκάμα της, αλλά κυρίως αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρίας για σημαντικές επενδύσεις στη φίρμα και στη μοτοσυκλέτα.

Τα νέα μοντέλα ειναι τα: ΒΝ 125, το Imperial 400, οι 402 S και 752 S, το TRK 251, το 500 Sport Leoncino, το Leoncino 250 και το TRK 502 X.

Benelli BN 125, 2018

BN 125

Η πρώτη έκπληξη της EICMA είναι το μικρό γυμνό μοντέλο του τετάρτου του λίτρου. Το Benelli BN 125 διατηρεί τις σχεδιαστικές γραμμές των μεγαλύτερων αδελφών, όπως και το πλαίσιο χωροδικτύωμα. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, 4χρονος, αερόψυκτος, ικανός να παρέχει δύναμη 11,1 hp (8,2 kW) στις 9.500 rpm και μέγιστη ροπή 1,0 kgm, στις 7.000 rpm.
Το νέο BN 125 θα διατεθεί σε αγορές από τους πρώτους μήνες του 2018 σε τρία χρώματα: λευκό, μαύρο και κόκκινο.

Benelli TRK 251, 2018

TRK 251

Αυτό κι αν είναι μοντέλο έκπληξη. Από το 2018 το πετυχημένο Benelli TRK 502 θα έχει παρέα, έναν νεότερο αδελφό, το TRK 251. Αισθητικά το 251 είναι παρόμοιο με το 502, με ρύγχος μπροστά κάτω από τον διπλό προβολέα. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους, τέσσερις βαλβίδες και ψεκασμό (βλ. BN 251). Η μέγιστη ισχύς είναι 25,8 hp (19 kW) στις 9.250 rpm, και η ροπή 2,16 kgm, στις 8.000 rpm.
Μπροστά υπάρχει ένα ευμεγέθες ανάποδο πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 41 mm, ενώ το μονό οπίσθιο αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο.

Στον μπροστινό τροχό υπάρχει ένας δίσκος με 4 δαγκάνες. Οι τροχοί είναι και οι δύο 17 ιντσών με ελαστικά 110/70 και 150/60.
Το νέο
Benelli TRK 251 θα διατίθεται αρχικά μόνο σε κόκκινο χρώμα και θα είναι διαθέσιμο το δεύτερο εξάμηνο του 2018 στην Ιταλία.

Benelli Leoncino 250, 2018

Leoncino 250

Ακόμα μια έκπληξη από την Benelli, που δείχνει σαφώς τις προθέσεις της να καλύψει εκτενώς τις κατηγορίες των μικρών κυβισμών. Πρόκειται για το Leoncino 250 με μονοκύλινδρο, 4χρονο, υγρόψυκτο κινητήρα 250 cc. Πρόκειται για τον κινητήρα που χρησιμοποιείται και στα άλλα 250άρια της εταιρίας, με ιπποδύναμη 25,8 hp (19 kW) στις 9.250 rpm και 2,16 kgm ροπής στις 8.000 rpm.

Ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα έχει χρησιμοποιηθεί και σε αυτό το μοντέλο, ενώ τo κουστούμι της μοτοσυκλέτας εννοείται ότι ακολουθεί τις γραμμές της μεγαλύτερης αδελφής των 500 cc. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με καλάμια διαμέτρου 41 mm, με μπροστινο δίσκο διαμέτρου 280 χιλιοστών και δαγκάνα 4 εμβόλων. Το ABS είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το μικρό λιονταράκι
Leoncino 250 θα είναι διαθέσιμo στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

Benelli Imperiale 400, 2018

Imperiale 400

Αυτό κι αν ήταν μη αναμενόμενο. Μια απόλυτα κλασική μοτοσικλέτα με μονοκύλινδρο κινητήρα που νομίζεις ότι έχει ξεφύγει από κάποιο βρετανικό εργοστάσιο της δεκαετίας του ’50! Έχει στυλ vintage και ονομάζεται Benelli Imperiale 400.

Με αυτή τη μοτοσυκλέτα, η ιστορική φίρμα ιδρύει μια νέα κατηγορία στη γκάμα της. Η Imperiale 400 είναι εξοπλισμένη με έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο, τετράχρονο κινητήρα με έναν εκκεντροφόρο και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου.

Χωρίς να έχουμε παραπάνω πληροφόρηση, τον κινητήρα αυτόν δεν τον έχουμε ξαναδεί, χωρίς να γνωρίζουμε αν πρόκειται για ολοκαίνουργιο ή για ήδη υπάρχοντα (από εξωτερικό προμηθευτή) που έχει “μασκαρευτεί” έτσι ώστε να μοιάζει παλαιότερος. Η όψη του πάντως είναι άριστη, θυμίζοντας από Kawasaki W 650, μέχρι βρετανικό μονοκύλινδρο και Royal Enfield.

H ιπποδύναμη βρίσκεται στους λίγους 19,7 hp (14,5 kW) στις χαμηλές 5.500 rpm και η ροπή τα 2,8 kgm, στις 3.500 rpm. Το σύστημα πέδησης είναι ένας δίσκος μπροστά διαμέτρου 300 χιλιοστών, με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων και υπάρχει ABS στο στάνταρ εξοπλισμό.Στον πίσω τροχό – αν και δυσδιάκριτο στη φωτογραφία – υπάρχει ένα ακόμα δισκόφρενο. Η Benelli Imperiale 400 θα είναι διαθέσιμη, αρχικά μόνο σε κόκκινο χρώμα, από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 στην ιταλική αγορά.

Benelli 402 S, 2018

402 S

Επέκταση της Benelli και στη μικρο-μεσαία κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών, με τη νεα δικύλινδρη 402 S: με κομψές γραμμές που θυμίζουν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες άλλων εταιριών (συγκεκριμένα Ducati Diavel), αλλά και πάλι οι σχεδιαστές της φίρμας, καταφέρνουν να διαφοροποιηθούν με όμορφες λεπτομέρειες, όπως η ουρά, ο προβολέας, το ιδιαίτερο πλαίσιο χωροδικτύωμα.

Στο μπροστινό τροχό υπάρχει ένα upside down πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm και δύο δισκόφρενα 260 mm, με δαγκάνες 4 εμβόλων. Η σέλα βρίσκεται σε χαμηλό ύψος 740 mm, ώστε να φιλοξενεί μοτοσυκλετιστές όλων των αναστημάτων. Η σέλα για τον συνεπιβάτη, από την άλλη, είναι ελάχιστη.
Το Benelli 402S θα είναι διαθέσιμο στην ιταλική αγορά από το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

 

Benelli 752 S, 2018

752 S

¨Ενα ακόμα ολοκαίνουργιο μοντέλο της οικογένειας των γυμνών Benelli: το 752 S, κινείται από ένα δικύλινδρο 4χρονο, υγρόψυκτο κινητήρα 750 cc, που παράγει δύναμη 81,6 hp και ροπή 6,7 kgm.

Όπως μας έχει συνηθίσει η Benelli το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα από σωλήνες χάλυβα και συνοδεύεται από ένα ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 50 mm και ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Μπροστά τα φρένα είναι δύο δίσκοι διαμέτρου 320 mm (!) με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, που συνεργάζεται με ABS.
Η σχεδίαση του 752 S είναι καλαίσθητη – κάτι που ισχύει για όλα τα
Benelli – με περισσότερες καμπύλες παρά αιχμές, από τον μονό προβολέα μέχρι την κομψή ουρά.
Το
Benelli 752 S θα πωλείται στην Ιταλία από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, ενώ η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Benelli TRK 502 Χ, 2018

TRK 502 Χ

Ήταν γνωστό ότι θα ερχόταν ένα “σπέσιαλ” TRK 502 X. Με μπροστινό τροχό 19 ιντσών, γεγονός που καθιστά πιο ευέλικτο και εύκολο στη χρήση. Κινείται από τον γνωστό δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 47,6 ίππων. Το μονό πίσω αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ οι μπροστινοί δίσκοι είναι και εδώ μεγάλης διαμέτρου – 320 mm με δαγκάνες 4 εμβόλων.
Η Benelli TRK 502 Χ προσφέρεται σε λευκό, μαύρο και κόκκινο, και θα είναι διαθέσιμο στην Ιταλία από στις αρχές του 2018.

Benelli Leoncino 500 Sport, 2018

Leoncino 500 Sport

Για το 2018 έρχεται μια έκδοση-έκπληξη του Leoncino 500: με εντυπωσιακά ταιριαστή ρετρο-μοντέρνα εμφάνιση που κινείται πάνω στις γραμμές των cafe racer. Είναι εντυπωσιακό το πώς οι σχεδιαστές της εταιρίας κατάφεραν να αναμίξουν κλασικά και σύγχρονα στοιχεία δημιουργώντας αυτό το σύνολο.

Καρδιά του Leoncino 500 Sport είναι φυσικά ο τετράχρονος, δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 500cc, των 48 ίππων (35 kW) στις 8.500 rpm και των 4,6 kgm στις 6.000 rpm.

Το πλαίσιο είναι μονό, κλειστό ατσάλινο, κλασικό σωληνωτό, τα φρένα δισκόφρενα με ABS, με τον μπροστινό τροχό να έχει δυο δίσκους 320 mm και ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων.
Το Leoncino 500 Sport θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!