MotorBike.gr

SUZUKI KATANA 3.0, 2019: Έρχεται, μεταλλαγμένη, από το παρελθόν

22/10/2018

Η επιστροφή του σπαθιού

Νοσταλγώντας το παρελθόν και πατώντας πάνω στις παλιές κλασικές γραμμές της παραδοσιακής Suzuki Katana εμφανίζεται μια νέα απόγονος, “που κάτι θυμίζει από τα παλιά”, σαν μοντέλο 2019.

Που πήγε το 1981; Πόσο διαφορετικός ήταν ο κόσμος τότε, πόση “αγνή μοτοσυκλετιστική δύναμη” έβγαζε μέσα από την εικόνα της η μία και μοναδική Suzuki Katana του τότε.

Η “μηχανάρα” που είχε σχεδιαστεί από γερμανικό οίκο (Target Design), η οποία απ’ όπου πέρναγε έκανε τους φίλους της μοτοσυκλέτας να χάνουν την ανάσα τους για λίγο.

Όταν η Suzuki κυκλοφόρησε για πρώτη φορά, στις αρχές του ’80, την Katana GSX1100, κατάφερε να αγγίξει με μιας τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο και να τον κάνει να την λατρέψει.

Tώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά όμως, η μοτοσυκλέτα δεν έρχεται για να δημιουργήσει σχολή όπως στο παρελθόν, αλλά γιατί οι εποχές μας θέλουν ρετρό και νοσταλγία, θέλουν επιστροφές των μεγάλων ονομάτων, κι έτσι η Suzuki αποφάσισε να παρουσιάσει μια νέα Katana, ως μοτοσυκλέτα “τιμής ένεκεν”, στην έκθεση της Intermot 2018 στην Κολωνία της Γερμανίας.

Και να που η Suzuki Katana 3.0 του 2019 είναι εδώ χωρίς να στοχεύει σε σπορ κοινό, αλλά σε πιο all round χρήστες, όπως δείχνει η λιγότερο επιθετική εμφάνισή της και το ψηλότερο τιμόνι.

Ανύπαρκτος από προσώπου γης είναι ο προ 37 ετών επαναστατικός, χαρακτηριστικός ανοιγόμενος pop-up προβολέας, κι εμείς αναρωτιόμαστε γιατί έγινε αυτό το τεράστιο λάθος; Η Suzuki είχε μια και μόνη ευκαιρία, σε αυτή τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, να τον επαναφέρει και απέτυχε.

Η Katana του 1981 φορούσε τον τετρακύλινδρο κινητήρα του GSX1100, ενώ τώρα ο κινητήρας έρχεται από το GSX-S1000, όπως και το αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών.

Η σχεδίαση της νέας Katana έχει γίνει από τον Ιταλό σχεδιαστή Rodolfo Frascoli του ιταλικού οίκου Engines Engineering από τη Μπολόνια, που ασχολείται πολλά χρόνια και με τους αγώνες του Παγκοσμίου.

Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 150 ίππους στις 10.000 rpm (είναι ο θρυλικός των GSX-R1000 2005-2006) και η ροπή τα 11 kg.m στις 9.500 rpm.

Η Suzuki Katana 1100 του 1982

Όσον αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα υπάρχει ρυθμιζόμενο Traction Control και ABS της Bosch, αλλά και Low RPM Assist και Easy Start Assist, που βοηθούν τη λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες.

Το βάρος της Katana φτάνει τα 215 κιλά, γεγονός που την κάνει μόλις 1 κιλό πιο βαριά από το GSX-S1000.

Οι αναρτήσεις της Katana του 2019 είναι: πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43mm της Kayaba και μονό αμορτισέρ πίσω με προφόρτιση ελατηρίου και ρύθμιση συμπίεσης επαναφοράς.

Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο τετραπίστονες ακτινικές Brembo Monobloc, ίδιες με του GSX-R1000 και δίσκοι διαμέτρου 310 mm.

Στα όργανα υπάρχει έγχρωμη οθόνη LCD με το κλασικό λογότυπο της Katana σε εμφανή θέση. Ο κεκλιμένος προβολέας είναι LED όπως και το οπίσθιο φως.

Η νέα Suzuki Katana 3.0 του 2019 θα φτάσει στις ευρωπαϊκές αγορές την Άνοιξη του 2019 και η τιμή της θα ανακοινωθεί λίγο καιρό πριν.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!