MotorBike.gr

YAMAHA YZF-R3, 2019: Το μεγάλο στοίχημα

19/10/2018

Με τη ματιά στραμμένη στο Παγκόσμιο!

Ομόρφηνε, σοβάρεψε χρωματικά, άλλαξε σε σημεία που έπρεπε να βελτιωθεί και είναι έτοιμη για τα Παγκόσμια: την αγορά και το Πρωτάθλημα. Το νέο Yamaha YZF-R3 του 2019, κοιτάζει τη νέα χρονιά στα μάτια με αισιοδοξία.

Κοιτάξτε τι όμορφα που στήθηκε η ιστορία με τα “μικρά” γυμνά και Supersport “μηχανάκια” που αρχίζουν να γεμίζουν – προς μεγάλη μας χαρά – την κατηγορία των 300-400 κυβικών. Μην ακούτε αυτά που λένε ότι τάχα μου δημιουργήθηκαν για την Ευρώπη και τους νέους μοτοσυκλετιστές, αυτό συνέβη σε δεύτερη φάση.

Σε πρώτη φάση ήταν οι αγορές της Ασίας που δυναμώνουν, οι καταναλωτές διαθέτουν περισσότερα χρήματα και “απογαλακτίζονται” από τα παπιά τα οποία μονοπωλούσαν τις αγορές τους επί δεκαετίες. Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Μαλαισία, Φιλιππίνες, Βιετνάμ που είναι οι κυριότερες αγορές, αλλά και η Κίνα φυσικά, ανεβάζουν ταχύτητα, αναβαθμίζονται κι αρχίζουν να ζητούν μεγαλύτερους κυβισμούς. Να πως ενδυναμώνονται διαρκώς τα 300άρια και τα 400άρια και το πολύ ωραίο για εμάς τους Ευρωπαίους είναι ότι, έστω κι από σπόντα, θα δούμε υπέροχες μοτοσυκλέτες που θα αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουμε το θέμα Supersport.

Παράλληλα υπάρχει και ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που υποστηρίζει κάτι τέτοιο, αφού η πρόσφατα καθιερωμένη κατηγορία SSP 300 (Supersport 300) είναι πλέον ένας -αρκετά- δημοφιλής θεσμός και δείχνει ότι έχει μέλλον μπροστά του, προκαλώντας τους κατασκευαστές να συμμετέχουν. Μέχρι σήμερα τρεις κατασκευαστές έχουν μπει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP 300 (Kawasaki, ΚΤΜ και Yamaha) και έπεται συνέχεια, αφού το κόστος για συμμετοχή σε αυτό δεν είναι μεγάλο. Επίσης ο θεσμός τονώθηκε ιδιαίτερα μετά από τη μεγάλη δημοσιότητα που κέρδισε η πρωταθλήτρια φέτος Kawasaki της οποίας το Ninja 400 επικράτησε, γράφοντας παράλληλα και ιστορία, μιας και στη σέλα του βρέθηκε μια κοπέλα αναβάτρια η ισπανίδα Anna Carasco.

Ξέρουμε πόση μεγάλη σημασία έχει για έναν νέο και νεαρό αναβάτη να φοράει η μοτοσυκλέτα του αυτοκόλλητο που να γράφει “World Champion”, έτσι;

Ο ερχομός του R3 σε συνδυασμό με την πρόσφατη ανακοίνωση της Yamaha για την κυκλοφορία της νέας YZF-R125, καθώς και με τις νεότερες YZF-R6, YZF-R1 και YZF-R1M, η σειρά R γίνεται πλέον η πιο ολοκληρωμένη οικογένεια supersport μοτοσυκλετών.

Το νέο Yamaha YZF-R3 ή όπως θα το λέμε εμείς το R3, έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη Yamaha, αφού γιορτάζει τα είκοσι χρόνια του κορυφαίου της YZF-R1 και ανανεώνεται όσον αφορά στην εμφάνιση, το πιρούνι, το μπροστινό φρένο, τη θέση οδήγησης και τα όργανα κυρίως. Το design του R3 είναι από την πρώτη ματιά εντυπωσιακό και οικείο, αφού ακολουθεί τις γραμμές του τωρινού R1.

Επί τη ευκαιρία βελτιώθηκε και η αεροδυναμική – αφού έγινε καλή δουλειά στην αεροσήραγγα, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί τόσο ώστε να προσφέρει οκτώ ολόκληρα χιλιόμετρα τελικής (!), σύμφωνα με την εταιρία.

Μαζί με το κουστούμι άλλαξε και το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, που έχει νέο σχήμα για να βολέψει τα γόνατα των αναβατών και να βρούν στήριξη πάνω σε αυτό. Χαμηλότερα τοποθετημένα είναι τα κλιπόν του 300 που συνεργάζονται με την νέα θέση οδήγησης που είναι πιο σπορ.

Αφήνοντας τον δικύλινδρο κινητήρα των 321 cc και των 42 ίππων απείραχτο, το ίδιο συνέβη και στα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας, στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και στην πίσω ανάρτηση κυρίως, ενώ αλλάχτηκε το πιρούνι, που είναι ανεστραμμένο, φτιαγμένο από την Kayaba, όπως και το ένα πίσω αμορτισέρ, με καλάμια διαμέτρου 37 mm και αλλαγμένη αλουμινένια πάνω πλάκα.

Ο κινητήρας διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (2ΕΕΚ), 4 βαλβίδες και ψεκασμό καυσίμου. Διαθέτει εξελιγμένη τεχνολογία καύσης, ελαφριά σφυρήλατα έμβολα αλουμινίου και αλουμινένιους κυλίνδρους DiASil με σχεδίαση offset.

Αλλαγή υπάρχει και στον μπροστινό δίσκο που είναι 298 mm και διαθέτει 2έμβολη δαγκάνα. Και οι ζάντες έχουν αλλάξει, χυτές αλουμινένιες φυσικά με 10 μπράτσα.

Οι δύο προβολείς είναι LED, νέα είναι και τα όργανα (οθόνη LCD). Το Yamaha YZF-R3 θα είναι διαθέσιμο από την αρχή κιόλας της νέας χρονιάς, σε δυο και μόνο “σοβαρούς” σπορ χρωματικούς συνδυασμούς, χωρίς πολλά-πολλά αυτοκόλλητα και σηματάκια: Μπλε (Yamaha Blue) και Μαύρο (Power Black).

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!