MotorBike.gr

MOTOGP 2019: Τα χρώματα των ομάδων

18/02/2019

 Έτοιμοι για τη μάχη

Ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά για την έναρξη μιας ακόμα χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, με την μεγάλη κατηγορία των MotoGP να εμφανίζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον , τις εταιρίες και τους αναβάτες να ακονίζουν τα μαχαίρια τους και να δείχνουν τα νέα χρώματα του πολέμου. War 2019, λάβετε θέσεις…

Σε λιγότερο από έναν μήνα, στις 10 Μαρτίου, η πίστα του Losail International Circuit στο Κατάρ θα υποδεχθεί τον “μεγάλο θίασο” που φέτος θα γυρίσει την υφήλιο για να δώσει παραστάσεις σε 16 διαφορετικές χώρες και 18 αγώνες. Ρίχνουμε μια ματιά στα χρώματα που θα εκπροσωπήσουν την κάθε ομάδα για τη φετινή σεζόν.

HONDA REPSOL

Με τα γνωστά, κλασικά της χρώματα πορτοκαλί-άσπρο-κόκκινο εμφανίστηκε και για το 2019 η ομάδα της Honda, με την υποστήριξη της ισπανικής εταιρίας πετρελαιοειδών, κλείνοντας φέτος 25 χρόνια συνεργασίας, και τους αναβάτες Marc Marquez και Jorge Lorenzo στις γραμμές της.

Και οι δυο είναι Ισπανοί, πολυπρωταθλητές και ξεκινούν τη χρονιά με χειρουργικές επεμβάσεις για να αποκαταστήσουν τραυματισμούς τους, αλλά με τις φιλοδοξίες τους να βρίσκονται ψηλά.

Marc Marquez

Ο Jorge Lorenzo αντικαθιστά τον Dani Pedrosa σαν Νο2 αναβάτης στην ομάδα, η οποία θεωρείται σημείο αναφοράς στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Jorge Lorenzo

Πως παρουσίασαν οι υπεύθυνοι της ομάδας τους δυο αναβάτες τους;

Ο Μάρκ δεν χρειάζεται συστάσεις αφού τα επιτεύγματά του τα λένε όλα. Για τον Χόρχε θέλουμε να τον καλωσορίσουμε στην ομάδα και είμαστε σίγουροι πως το γεγονός ότι αποδείχθηκε αυτή την πρόκληση αποδεικνύει ότι είναι ένας πραγματικός πρωταθλητής”… Καταλάβατε τι έχει να γίνει το ’19; Ακριβώς, χαμός…

DUCATI WINNOW

Με την υποστήριξη μεγάλης καπνοβιομηχανίας θα πορευτεί η Ducati φέτος, με τις μοτοσυκλέτες της να είναι βαμμένες σε έντονο κόκκινο χρώμα και το επίσημο όνομα του team να είναι “Mission WinNow Ducati team”, κάνοντας ξεκάθαρο ότι το 2019 πρέπει να κερδηθεί οπωσδήποτε το πρωτάθλημα των MotoGP.

Andrea Dovizioso

Danilo Petrucci

Φυσικά το μεγαλύτερο βάρος πέφτει πάνω στους ώμους του Andrea Dovizioso και λιγότερο στον νέο αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας Danilo Petrucci, αλλά και στην εξέλιξη της τρομερής Ducati Desmosedici GP19 με τους άνω των 270 ίππους και την σαφή – μέχρι πέρσι τουλάχιστον – υπεροχή της στις ευθείες έναντι όλων των αντιπάλων της.

YAMAHA MONSTER

Την Ινδονησία και την Τζακάρτα επέλεξε η ομάδα της Yamaha στα MotoGP για να αποκαλύψει τα χρώματα του 2019, με τους εργοστασιακούς αναβάτες Valentino Rossi και Maverick Viñales να δηλώνουν ότι ανυπομονούν να μπουν ξανά στις πίστες και τους αγώνες του Παγκοσμίου.


Ο Valentino είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Yamaha και αυτή θα είναι η 14η σεζόν μαζί της, από τότε που πρωτο-συνεργάστηκε με την ομάδα το 2004. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι πρόθυμος για άλλη μια φορά να κερδίσει
Grand Prix και τον τίτλο, καθώς μπαίνει στον έβδομο συνεχόμενο χρόνο πάνω σε Yamaha, από την επιστροφή του σε αυτήν το 2013.

Valentino Rossi


Ο Maverick που εντάχθηκε στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha το 2017, έχοντας ήδη δύο χρόνια εμπειρίας στη μεγάλη κατηγορία κατέλαβε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα. Η σεζόν του 2018 αποδείχθηκε πιο σκληρή, με τον Ισπανό να καταφέρνει να τερματίσει στην τέταρτη θέση μαζεύοντας μόλις πέντε βαθμούς λιγότερους από τον
team mate Valentino Rossi, που βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Maverick Viñales


Όλη η προσπάθεια για τη
Yamaha και για τους αναβάτες της το ’19 περικλείεται μέσα στο σλόγκαν “Back on Top”, επιστροφή στην κορυφή…

SUZUKI ECSTAR TEAM

Για τη “γαλάζια” ομάδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οι αναβάτες της είναι νέοι και Ισπανοί, “μια επιλογή που αποσκοπεί στη συνέχιση της φιλοσοφίας της Suzuki να καλλιεργεί νέα ταλέντα”, όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι του team, αφήνοντας ένα ερωτηματικό για το κατά πόσο με αυτόν τον τρόπο μπορεί να επιτευχθεί διαρκής, συστηματική εξέλιξη της μοτοσυκλέτας τους. Όταν αλλάζουν διαρκώς οι αναβάτες κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολα εφικτό.

Με δύο χρονιές πάνω στο GSX-RR ο Alex Rins θα είναι ο έμπειρος του τήμ, έχοντας μάλιστα πετύχει και 5 βάθρα κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2018.

Alex Rins

Το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία κάνει ο Joan Mir που έδειξε καλά στοιχεία στην κορυφαία κατηγορία στα δοκιμαστικά του Νοεμβρίου στη Βαλένθια και στη Χερέθ.

Joan Mir


Και για την ομάδα της
Suzuki τερματισμοί στη 10άδα και μερικά βάθρα είναι μέσα στους στόχους του 2019.

ΚΤΜ RB Team

Για την ομάδα της ΚΤΜ και τους τέσσερις αναβάτες της, Johann Zarco (Γαλλία), Pol Espargaró (Ισπανία), Hafizh Syahrin (Μαλαισία) και Miguel Oliveira (Πορτογαλία) ο στόχος είναι η βελτίωση των επιδόσεων του 2018.

Για τον 28χρονο Zarco που τερμάτισε τη χρονιά στην έκτη θέση έχοντας πετύχει βάθρα με την ομάδα Monster Yamaha Tech 3 στόχος είναι να τερματίζει μέσα στις 10 κορυφαίες θέσεις στους αγώνες. Για τον 27χρονο Espargaró το ανέλπιστο βάθρο στη Βαλένθια στον τελευταίο αγώνα του ’18 ήταν η κορυφαία στιγμή της καριέρας του και κάτι που θα ήθελε να επαναλάβει.

Για τον Syaharin που πέρσι έχασε τον τίτλο του Rookie of the Year, όπως είπε θέλει να κάνει την πατρίδα του, τη Μαλαισία, υπερήφανη.

Ο περσινός παρολίγον πρωταθλητής της Moto2 o Miguel Oliveira έχει μπροστά του ένα δύσκολο καθήκον να πετύχει, την προσαρμογή του στη δυσκολότερη κατηγορία του Παγκοσμίου, καθώς και να δυναμώσει σωματικά, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στις νέες αυξημένες απαιτήσεις.

Διαβάστε εδώ το πρόγραμμα αγώνων του 2019

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!