Ένα νεο-ρετρό 250, κι ένα urban cruiser 500
Συνεχίζει την επίθεσή της η Benelli, πλουτίζοντας και ενισχύοντας τη γκάμα της και μάλιστα με την εισαγωγή νέων μοντέλων που λόγω των μικρών και μεσαίων κυβισμών κρίνονται κατάλληλα για την ελληνική αγορά. Ένα 250άρι και ένα 500άρι είναι η τωρινή συγκομιδή, ενώ παράλληλα ανακοινώθηκαν οι τιμές τους.
Το 250άρι είναι μονοκύλινδρο, φοράει στυλ ρετρό-μοντέρνο και ονομάζεται Benelli Leoncino 250. To 500άρι είναι δικύλινδρο, έχει εμφάνιση power-cruiser (ή urban cruiser αν προτιμάτε) και ονομάζεται Benelli 502.
Οι τιμές τους κινούνται στα ίδια επίπεδα των προηγούμενων αντίστοιχων μοντέλων της Benelliμ με το Leoncino 250 στα 4.150 ευρώ (+έξοδα ταξινόμησης) και το 502C στα 6.600 ευρώ (+ έξοδα ταξινόμησης). Ενδεικτικά για το δεύτερο, τα τέλη ταξινόμησης είναι περίπου 235 ευρώ.
Καλαίσθητο, όπως εξ άλλου καταφέρνουν να είναι όλα τα Benelli που έχουμε δει μέχρι στιγμής, το Benelli Leoncino 250 ακολουθεί τις γραμμές του πετυχημένου Leoncino 500 αλλά έχει πιο μικρές διαστάσεις.
Η compact μοτοσυκλέτα φοράει το χαρακτηριστικό ανάποδο πιρούνι και τον οβάλ μεγάλο προβολέα και διαθέτει γενικά τις γραμμές που έκαναν το Leoncino 500 γνωστό στο μοτοσυκλετιστικό κοινό.
Ο κινητήρας του Benelli Leoncino 250 είναι μονοκύλινδρος υγρόψυκτος, 4βάλβιδος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τον οποίο συναντάμε στο Benelli ΒΝ 251 και στο Benelli TRK 251 που έφτασε πρόσφατα στην Ελλάδα, με απόδοση 24,5 ίππων στις 9.000 rpm και 2,1 kg-m ροπής.
Το πλαίσιο είναι περιμετρικό, χωροδικτύωμα από ατσάλινους σωλήνες, το πιρούνι ανεστραμμένο με καλάμια διαμέτρου 41 mm, ενώ το σωληνωτό ψαλίδι συνεργάζεται με ένα μονό αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση. Ο προβολέας είναι τεχνολογίας LED και τα όργανα ψηφιακά.
Τα φρένα είναι κυματιστοί δίσκοι, ένας μπροστά και ένας πίσω, με ABS. Ο μπροστινός είναι διαμέτρου 280 mm, με τετραπίστονη δαγκάνα και ο πίσω διαμέτρου 240 mm, με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι χυτές ζάντες που διαθέτουν πολλά, λεπτά μπράτσα, θέλοντας να θυμίσουν ακτίνες.
Το Benelli 502C, από την άλλη, χρησιμοποιεί τον κινητήρα του best seller της σινο-ιταλικής εταιρίας ΤRK 502 και αποδίδει 47,6 ίππους. Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει διαπρέψει στην ιταλική αγορά (διαβάστε εδώ), αλλά και στην Ευρώπη.
Αντιγράφοντας την neo-urban-dragster, αλλά και το Ducati Diavel, η Benelli προσφέρει μια προσιτή λύση, αφού ο κινητήρας είναι μεσαίου κυβισμού και η τιμή βρίσκεται κάτω από τις 7.000 ευρώ.
Διαθέτει πλαίσιο χωροδικτύωμα και χαμηλό ύψος σέλας, το πλαίσιο είναι από σωλήνες χάλυβα, με δομή δύο δοκών. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο (με καλάμια 41 mm) διαδρομής 125 mm και το ψαλίδι κυρτό από τη δεξιά του πλευρά, σωληνωτό με ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50 mm.
Στα φρένα (με ABS), συναντάμε δυο δίσκους 260 mm, με ακτινικές δαγκάνες ενώ ο πίσω δίσκος είναι 240 mm.
Οι τροχοί του Benelli 502C με ζάντες πολλών μπράτσων, είναι μπροστά 120/70-17 και πίσω 160/60-17.
Το επικλινές ρεζερβουάρ χωράει 16 λίτρα και ενδιαφέρον αισθητικά έχει η κατάληξη της εξάτμισης με δύο τελικά στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.
Το πιο δυνατό σημείο του Benelli 502C, αυτού του νέου urban cruiser, είναι φυσικά το, έντονου χαρακτήρα, design, το οποίο τονίζεται από έναν ιδιαίτερης σχεδίασης προβολέα LED.
H ουρά ανηφορίζει σε γωνία και το πίσω φτερό κολλάει πάνω στον τροχό.
Και οι δυο μοτοσυκλέτες της Benelli είναι ετοιμοπαράδοτες.
Περισσότερες πληροφορίες: www.benelli-moto.gr