Ευθέως τίμιο και υπερξοπλισμένο
Το Kymco Straight 150 έφτασε στην Ελλάδα στα μέσα του 2008 χαρίζοντας στην ταϊβανέζικη εταιρία μία ακόμα πρωτιά στο χώρο των παπιών.
Το Straight, όπως έλεγε και το όνομά του ήταν… 150 κυβικών.
Είχε δηλαδή 25 κυβικά περισσότερα από τα συνηθισμένα παπιά και πέρα από αυτό – μια καινοτομία ακόμα είχε σασμάν 5 σχέσεων, μία παραπάνω από όλα τα παπιά. Η Κymco πριν το Straight 150 είχε γράψει πρωτιές στα παπιά με περιμετρικό πλαίσιο, αλλά και με μονό αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση. Το Kymco Straight 150 προστέθηκε το ’08 δίπλα από το Straight 125 δυναμώνοντας τη γκάμα προς τα πάνω.
Η ιπποδύναμη του 150 έφτανε στους 10,3 ίππους και η καλή ροπή του γινόταν αισθητή στο δρόμο με καλές επιταχύνσεις από χαμηλές στροφές και δύναμη στις υψηλότερες. Το κιβώτιο του κοντά κλιμακωμένο δεν άφηνε την 5η παρά να βγάλει τελική 120 km/h.
To ενισχυμένο, καλό πλαίσιο πρόσφερε σταθερότητα και αντίστοιχο κράτημα σε συνεργασία με τις σφιχτές αναρτήσεις που δεν ήταν ιδιαίτερα άνετες στις λακκούβες, αλλά κρατούσαν το παπί στην πορεία του.
Η εμφάνιση ήταν κλασική με λίγες μοντέρνες πινελιές , με καμπύλες και γαμψό μπροστινό φτερό. Η ποιότητα κατασκευής ήταν καλή σε όλα τα περιφερειακά εξαρτήματά του και στα πλαστικά. Το Straight διέθετε και έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω την σέλα του, που μπορεί να μην χωρούσε κράνος, αλλά αρκετά μικρο-πράγματα.
Ολοκληρώνοντας την καλή εικόνα μιας προσεγμένης κατασκευής, το Kymco Straight 150 χρησιμοποιούσε δισκόφρενο και στους δυο τροχούς με 2έμβολες δαγκάνες μάλιστα μπροστά και πίσω.
Οι ζάντες του Kymco Straight 150 ήταν χυτές αλουμινένιες 17 ιντσών, τα αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους, τα όργανα είχαν εκτός από το κοντέρ και δείκτη στάθμης καυσίμου, αλλά και ψηφιακό ρολόι, με τον προβολέα να φοράει λάμπα αλογόνου.
Η κατανάλωση ξεκινούσε από τα καλύτερα 2,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και έφτανε στα 3,1 λίτρα αν το οδηγούσες με “σπασμένες” ταχύτητες, κάτι όχι πολύ δύσκολο αφού το σασμάν ήταν όπως είπαμε κοντά κλιμακωμένο. Η αυτονομία που πετύχαινε ήταν μικρή από το ντεπόζιτο των 3,8 λίτρων ξεκινούσε από τα 140 χιλιόμετρα στην καλύτερη περίπτωση και έφτανε στα 120 στην χειρότερη.
ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ: Σαν μεταχειρισμένο το Kymco Straight 150 έχει μέση τιμή στα 850 ευρώ, είναι από τα φθηνά μοντέλα των μεταχειρισμένων παρά τα χαρίσματά του. Οι χαμηλότερες τιμές για μοντέλα 2008 ξεκινούν από τα 650-700 ευρώ και οι ακριβότερες ξεπερνούν τα 1.100 ευρώ.
ΥΠΕΡ
- Κινητήρας
- 5άρι σασμάν
- Δισκόφρενα μπρος-πίσω
- Σταθερότητα-κράτημα
ΚΑΤΑ
- Αίσθηση μπροστινού φρένου
- Σκληρά αμορτισέρ
- Μαλακό αφρώδες σέλας
- Κοντά κλιμακωμένο σασμάν
- Αυτονομία
Kymco Straight 150 (2008-2011)
ΤEXNIKA XAPAKTHPIΣTIKA
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος | |
---|---|
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | |
Kυβισμός (cc) | 149.3 |
Λόγος συμπίεσης | 9.5:1 |
Τροφοδοσία | Καρμπυρατέρ |
Ιπποδύναμη (hp/rpm) | 11,3 / 7,500 |
Ροπή (kgm / rpm) | 1,15 / 4.000 |
Εκκίνηση | Μίζα - Μανιβέλα |
Συμπλέκτης | Ημιαυτόματος |
Xωρητικότητα λαδιού κινητήρα (lt) | 1,0 |
Κιβώτιο | 4 σχέσεων |
Σχέσεις ταχυτήτων | |
1η | Δ/Α |
2η | Δ/Α |
3η | Δ/Α |
4η | Δ/Α |
Σχέση πρωτεύουσας μετάδοσης | Δ/Α |
Σχέση τελικής μετάδοσης | Δ/Α |
Μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος | Mονό σωληνωτό από σωλήνες στρογγυλής διατομής |
---|---|
Γωνία κάστερ (μοίρες) | 27 |
Τρέιλ (mm) | 78 |
Μέγιστο μήκος (mm) | 1.900 |
Πλάτος (mm) | 680 |
Μεταξόνιο (mm) | 1.265 |
Ύψος σέλας (mm) | |
Βάρος (kg) | 107 |
Xωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt) | 3,8 |
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΦΡΕΝΑ - ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ανάρτηση μπροστά | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
---|---|
Ανάρτηση πίσω | Δύο αμορτισέρ |
Φρένο μπροστά | Δισκόφρενο, με δαγκάνα δύο εμβόλων |
Φρένο πίσω | Δισκόφρενο, με δαγκάνα δύο εμβόλων |
Ελαστικό μπροστά | 70/100-17 |
Ελαστικό πίσω | 80/90-17 |
Ζάντα μπροστά | 2,5 -17 |
Ζάντα πίσω | 2.75-17 |