MotorBike.gr

Suzuki Address 125 (2007-2011)

05/01/2016

Μετακίνηση σε σπορ περιτύλιγμα

Είχε περάσει αρκετός καιρός που η Suzuki είχε αφήσει την κατηγορία των παπιών χωρίς ένα μοντέλο να την εκπροσωπεί, κάτι που έκανε το 2007 με νέο τότε Suzuki Address 125, επιστρέφοντας δυναμικά, προσφέροντας αυτά που ζητούσε η κατηγορία.

Το Suzuki Address 125 ήταν ο αντικαταστάτης του αξιόπιστου Suzuki Shogun 110. Αισθητικά το νέο παπί της Suzuki όχι μόνο δεν υπολειπόταν αλλά ήταν ακόμα πιο σπορ από τους αντιπάλους του.

Suzuki Address 125

Η μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση, το “μούτρο” που έφερνε στο χώρο τομές και αιχμές στην κατηγορία άρεσε σε όλους. Ήταν μια συνολικά καλή κατασκευή με προσεγμένο βάψιμο και φινίρισμα. To δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και o ηλεκτρονικός ψεκασμός στην τροφοδοσία το έκαναν να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα μοντέλα των ανταγωνιστών κατασκευαστών.

Η διαφημιστική καμπάνια που το συνόδευσε ήταν προκλητική και ακροβατούσε χρησιμοποιώντας αργκώ του χώρου. Το Suzuki Address 125 διαφημίστηκε σαν το “παπί-σκυλί” όπου με τη λέξη “σκυλί” υπαινισσόταν την αντοχή του, κάτι που το δυσκόλεψε αργότερα, αφού και αυτό το μοντέλο – όπως και πολλά άλλα της αγοράς – είχε κάποια προβλήματα αξιοπιστίας.

Suzuki Address 125-2
Ο κινητήρας του Suzuki Address 125 ήταν νέος μονοκύλινδρος, αερόψυκτος 124 κ.εκ. και λόγω προδιαγραφών Euro 3 διέθετε εκτός από ηλεκτρονικό ψεκασμού (Mikuni) καταλύτη και αισθητήρα οξυγόνου.

Η απόδοση του έφτανε τους 9,5hp στις 5.800rpm και η ροπή τα 0,93kmg στις 6.500rpm. Κι ενώ στα χαρτιά η απόδοση ήταν επαρκής, στο δρόμο το Address ήταν μάλλον ήπιων επιδόσεων, αλλά καθ’ όλα ικανό να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινής μετακίνησης. Η τελική ταχύτητα του παπιού – αφού πρώτα γέμιζες την 3η ταχύτητα φτάνοντας στα 90 – ήταν τα 100 km/h.

Suzuki Address 125-3

Η σέλα είχε καλό σχήμα και τοποθετούσε σωστά τον αναβάτη “πάνω” στο παπί σε μια ξεκούραστη θέση, με το μικρό σε πλάτος τιμόνι να περνάει χωρίς πρόβλημα από στενούς διαδρόμους στην κίνηση.

Το Address είχε έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που έφτανε τα 5,4 λίτρα και μπορούσε να χωρέσει ένα αδιάβροχο, γάντια ή μικροαντικείμενα. Τα όργανα ήταν καλοσχεδιασμένα με τις απαραίτητες ενδείξεις, ενώ στα θετικά του Suzuki υπήρχε και κεντρική κλειδαριά με φραγή ασφαλείας. Δυνατά ήταν τα φώτα του και ανακριβής η ένδειξη βενζίνης.

Στην οδήγηση το Address μετέφερε αρκετή στιβαρότητα στον αναβάτη και το κράτημα ήταν καλό. Ήταν ευέλικτο, όπως αναμενόταν και το πιρούνι είχε καλύτερη λειτουργία απ’ ότι τα αμορτισέρ.

Τα αρκετά καλά ελατήρια του πιρουνιού συνεργάζοταν με το ισχυρό μπροστινό δισκόφρενο (220mm), προσφέροντας καλό φρενάρισμα. Το δισκόφρενο ήταν το κυρίως φρένο του παπιού αφού το ταμπούρο πίσω ήταν αδιάφορο και από πλευράς αίσθησης και από πλευράς δύναμης.

Suzuki Address 125-1

Ο ψεκασμός του κινητήρα ήταν απροβλημάτιστος και έστελνε την κατάλληλη ποσότητα καυσίμου στον μονό κύλινδρο, προσφέροντας καλή απόκριση και ροπή, ενώ σε παρατημένα Address είχαν αναφερθεί και “σκασίματα” στο κλείσιμο του γκαζιού από τροφοδοσία.

Το κιβώτιο ήταν κάπως σκληρό στη λειτουργία του στην αρχή, αργότερα μαλάκωνε, δεν χρειαζόταν πολλή δύναμη από το αριστερό πόδι για την επιλογή σχέσης. Από από πλευρας αξιοπιστίας όμως το σασμάν είχε προβλήματα, ήταν “η αχίλλειος πτέρνα” του Suzuki Address 125 και ειδικά τα γρανάζια της 2ας και της 3ης σχέσης που παρουσιάζαν προβλήματα.

Οι επισκευές του σασμάν γίνονταν χωρίς κόστος για τον ιδιοκτήτη από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της αντιπροσωπείας μέσα στην εγγύηση. Από τα μοντέλα του 2009 και μετά είχε λυθεί το πρόβλημα του των γραναζιών σύμφωνα με την εταιρία. Επίσης είχαν αναφερθεί κάποια προβλήματα με τα ηλεκτρικά των Address.

Mέση τιμή: 1.150 ευρώ

Τιμές μεταχειρισμένων

2007 – 2009: 800 – 1.100 ευρω

2010 – 2011: 1.000 – 1.300 ευρώ

YΠΕΡ

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Πιρούνι
  • Mπροστινό φρένο
  • Φώτα

ΚΑΤΑ

  • Κιβώτιο ταχυτήτων
  • Πίσω φρένο
  • Μικρό ρεζερβουάρ

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!