SuperPapi

HONDA CS1: Το “αρχαίο” γρήγορο της πόλης

07/04/2016

Όχι CSI, αλλά CS… One

Ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της, σημαντικής στο χώρο των παπιών, Astrea Honda Motor ήταν το Honda CS1, που συμπλήρωνε τη σπορ γκάμα της εταιρίας και αποτελεί τον προγονό του Honda Sonic 150.

Ιδιαίτερο στην εμφάνισή του το Honda City Sport 1 (CS1) αναμίγνυε τη μοτοσυκλέτα με το παπί, με “σπορ αέρα στα πανιά του”.

honda-cs111

Ογκώδες και αιχμηρό το μπροστινό τμήμα του φέρινγκ (ε, όχι και ποδιά παπιού) γεφύρωνε το κενό μέχρι την αρχή της σέλας, ενώ κάτω από αυτό, πλαστικά ασημένια καπάκια μιμούνται την όψη ενός αλουμινένιου περιμετρικού πλαισίου.

Aν έκοβε κάποιος το ανώτερο τμήμα του φέρινγκ αυτό έμοιαζε να προέρχεται από μοτοσυκλέτα on off, μέχρι που θύμιζε το Suzuki V-Strom… όπως θα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία.

Honda cs1 nose

Ο κινητήρας ήταν κρεμαστός, μονοκύλινδρος επικλινής 4χρονος 125 cc, SOHC, με έναν εκκεντροφόρο δηλαδή, υγρόψυκτος, προερχόμενος από το γνωστό μας Honda CBR 125.

Η ιπποδύναμή του έφτανε τους 12.8 ίππους, στις 10.000rpm και το 5άρι κιβώτιο διέθετε συμπλέκτη.

honda-new-cs1-mustang-silver-resize

honda-new-cs1-engine

Το Honda CS-1 είχε δισκόφρενα μπροστά και πίσω με 2έμβολη μπροστά. Το ψαλίδι ήταν φτιαγμένο από σωλήνα ορθογωνικής διατομής.

Στην μπροστινή ανάρτηση του Honda CS-1 το τηλεσκοπικό πιρούνι συνεργαζόταν με ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Το βάρος του έφτανε τα 114 kg, το μεταξόνιο τα 1,251 mm. Οι 17άρηδες τροχοί φορούσαν ελαστικά 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω και το ντεπόζιτο κάτω από τη σέλα χωράει 4.1 lt

12

Το Honda CS-1 εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2008 στις αγορές της Ν.Α. Ασίας και παρά την εκκεντρική εμφάνισή του αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα παπιά της Honda στις τοπικές αγορές. Έβαλε τις βάσεις για τα παπο-μοτοσυκλετάκια της Honda και για το πολύ καλό Honda Sonic 150R και φήμες μιλούν για την επιστροφή του στην αγορά με μεγαλύτερο κινητήρα, αφού πλέον -λόγω εμφάνισης- θα απευθύνεται σε πιο συντηρητικό κοινό.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!