Ιταλία-Κίνα και πάλι συμμαχία
Φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά του δικύλινδρου γυμνού που θα διατεθεί στην ιταλική αγορά μόλις κυκλοφόρησαν στον Τύπο. Η ιστορική ιταλική φίρμα MotoBi ξαναζωντανεύει και εισέρχεται στην κατηγορία μεσαίου κυβισμού με ένα δικύλινδρο γυμνό 400 κυβικών.
Η MotoBi DL 400 είναι μια καλοσχεδιασμένη κινέζικη μοτοσυκλέτα που φοράει τα σήματα της θρυλικής ιταλικής μάρκας , η οποία συνδεόταν με την επίσης θρυλική Benelli.
Η εταιρία είχε ιδρυθεί το 1949 από τον Giuseppe Benelli – έναν από τους αδελφούς που έφτιαξαν την Benelli – μετά από διαφωνία του με την οικογένεια και τον τρόπο που ήθελαν να κινηθούν εμπορικά. Η MotoBi έγραψε τη δική της ιστορία, μέχρι που ξαναγύρισε στην οικογένεια Benelli στις αρχές της δεκαετίας του ’60.
Το όνομα της MotoBi επέστρεψε στην αγορά το 2009, μετά την εξαγορά από τον αυστριακό όμιλο Leeb. H εταιρία, που είχε ιδρυθεί στο Πέζαρο, είχε μέχρι σήμερα παρουσιάσει δυο 125άρια, τα DL 125 και DL 125 Strada.
Η DL 400 έρχεται να διευρύνει τη γκάμα, μ’ ένα στυλ που μοιάζει με αυτό των μικρότερων αδελφών της.
Η τιμή πώλησης θα πρέπει να είναι περίπου 5.800 ευρώ, αλλά δεν γνωρίζουμε προς το παρόν, πότε θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη.
Η MotoBi DL 400 κινείται από έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 37 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. Μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα A2, είναι εξοπλισμένη με ABS (υπογραφή Bosch), προβολέα full-LED, δαγκάνα ακτινικής έδρασης (με μονό δίσκο μπροστά) και ανάποδο πιρούνι.
Ενδιαφέρον έχει το πλαίσιο που είναι χωροδικτύωμα και συνδυάζεται με ψαλίδι αλουμινίου. Στο πίσω μέρος διακρίνεται η χαμηλή διπλή εξάτμιση και η ιδιαίτερα κοντή ουρά.