Υψηλή ραπτική και γλυπτική επί τροχών…
Μόνο που διαβάζεις το ποσό που σπατάλησαν για να φτιάξουν αυτή την custom Ducati θέλεις να μάθεις περισσότερα, και κυρίως γιατί στοίχισε έναν περίδρομο λεφτά;
Οι μάστορες της Revival Cycles από το Όστιν του Τέξας μόλις παρουσίασαν την τελευταία τους δημιουργία-παραγγελία: το Ducati 1100 Fuse.
Δημιουργός “αρχιτέκτονας” της μοτοσυκλέτας, μετά από χιλιάδες ώρες εργασίας σε 3D, είναι ο Alan Stulberg. Ο κύριος αυτός είναι γνωστός, μεταξύ πολλών άλλων και για την κατασκευή του Birdcage 2019. Ήταν η μοτοσυκλέτα που ξεκίνησε την “κινητικότητα” που οδήγησε στο επίσημο λανσάρισμα της BMW R18.
Η σχεδίαση και το συνολικό στυλ αυτού του μοναδικού κομματιού οφείλονται στον Ed Boyd, έναν λάτρη της μοτοσυκλέτας, που διετέλεσε αντιπρόεδρος σχεδιασμού για μεγάλες μάρκες, όπως η Nike, η Sony και η Dell.
Ο Ed στράφηκε στην Revival Cycles για να σχεδιάσει μια μοτοσυκλέτα γύρω από ένα πλαίσιο Yamaha Virago που του είχε ξεμείνει… αλλά φαίνεται ότι τελικά η ιστορία ξέφυγε τελείως.
Η Ducati 1100 Fuse παρουσιάστηκε πρόσφατα από τον διάσημο τηλεπαρουσιαστή και λάτρη μοτοσυκλετών/αυτοκινήτων Jay Leno, στη σειρά Jay Leno’s Garage. “Όπως και να το κάνουμε, αυτή η μοτοσυκλέτα δίνει την εντύπωση, ακόμα και σταματημένη, ότι πηγαίνει με 300 χιλιόμετρα την ώρα, κι εύκολα μπορώ να τη δω μέσα σε μουσείο”, είπε ο Leno.
Η Ducati Fuse ξεχωρίζει από την καθαρότητα των γραμμών και την άπειρη φροντίδα σε όλες τις λεπτομέρειες της κατασκευής της, αλλά και τη δεξιοτεχνία των τεχνικών που τη δημιούργησαν, σε συνδυασμό με ένα πολύ αποτελεσματικό βιομηχανικό σχέδιο.
Η Fuse κατασκευάστηκε από την αρχή γύρω από έναν αερόψυκτο κινητήρα ενός Ducati Monster 1100 που αγοράστηκε από δεύτερο χέρι.
Γύρω του ξεπροβάλλει ένα πρωτόγνωρο πλαίσιο από πανάκριβους σωλήνες ανοξείδωτου ατσαλιού.
Η πίσω ανάρτηση φοράει πολύ κεκλιμένα αμορτισέρ για να δείχνει πιο κλασική, ενώ το υπέροχο ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από CNC (ενιαίο κομμάτι αλουμινίου).
Καμία λεπτομέρεια δεν παραβλέπεται στη σχεδίασή του. Το τμήμα ρεζερβουάρ/σέλας είναι μερικώς βαμμένο και γυαλισμένο.
Το τιμόνι φέρει τα χειριστήρια και τους διακόπτες, που διαθέτουν ένα περίβλημα αλουμινίου στην κορυφή του τιμονιού, με πρωτοφανή σχεδίαση.
Ο στρογγυλός προβολέας Led βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο, ευθυγραμμισμένος με το αεροδυναμικό φέρινγκ.
Για να δημιουργηθούν οι τέλειες αναλογίες, χρησιμοποιούνται μεγάλοι τροχοί διαμέτρου 18” με ακτίνες.
Τα φρένα και οι δαγκάνες είναι μοναδικά, κατασκευάζονται από τη Hayes, καθώς και τα μαρσπιέ, το τιμόνι, οι μανέτες και η εξάτμιση «2 σε 1» στο χέρι, από δεκάδες κομμάτια από ανοξείδωτο ατσάλι.
Ο κινητήρας ανακατασκευάστηκε και βελτιώθηκε και μαζί με μια νέα ρύθμιση του ψεκασμού η ιπποδύναμη φτάνει σχεδόν τους 120 ίππους.
Η Ducati 1100 Fuse, όπως λένε οι Αμερικάνοι που την έφτιαξαν, κόστισε κατά προσέγγιση 500.000 δολάρια!
Εντάξει, δεν διαφωνούμε, η Fuse είναι κούκλα, είναι και πολύ προσεγμένη, αλλά μισό εκατομμύριο;
Αμερικάνοι είναι, ό,τι θέλουνε λένε.