MotorBike.gr

Ευρώπη 2022, Α’ Εξάμηνο: Σταθερότητα στις πωλήσεις 2 τροχών

23/08/2022

Κρατούν γερά οι μεγάλες αγορές των δύο τροχών

Οι συνολικές ταξινομήσεις νέων μοτοσυκλετών και σκούτερ στις πέντε από τις μεγαλύτερες αγορές δικύκλου της Ευρώπης, δηλαδή Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Βρετανία, εμφάνισαν ελαφρά πτώση 0,5% το πρώτο εξάμηνο του 2022, συγκεντρώνοντας 532.980 ταξινομήσεις, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021 που είχαν μαζέψει λίγες παραπάνω (532.460)

Μερικές από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές σημείωσαν άνοδο, όπως η Γερμανία (117.800 ταξινομήσεις – άνοδος 1,7%), και η Ισπανία (91.870 ταξινομήσεις – άνοδος 10,7%), ενώ πτώση είχαν οι αγορές της Γαλλίας (108.000 ταξινομήσεις, πτώση – 6,4%), της Ιταλίας (161.500 ταξινομήσεις, πτώση – 2,8%), και της Μεγάλης Βρετανίας (53.655, πτώση – 2,3%).

Τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων λοιπόν είχε η Γερμανία και τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων η Γαλλία.

Τώρα στις ταξινομήσεις μοτοποδηλάτων (50 cc, τα Mopeds όπως ονομάζονται στην Ευρώπη) για τους έξι πρώτους μήνες της χρονιάς, τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι το Βέλγιο, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Ισπανία.

Κατακτώντας τις 134.500 μονάδες η αύξηση καταγράφτηκε στο +1% σε σύγκριση με τους έξι πρώτους μήνες του 2021.

Μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις των “μοτοποδηλάτων” έχουν προσφέρει φυσικά τα ηλεκτρικά σκούτερ (αλλά και οι μοτοσυκλέτες) που εκτίναξαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με πέρσι (κοντά στις 44.000 μονάδες).

Ας δούμε όμως τι λέει ο Γενικός Γραμματέας ACEM, Antonio Perlot, του φορέα των Ευρωπαίων κατασκευαστών οι οποίοι συλλέγουν όλες αυτές τις ταξινομήσεις (και όχι μόνο) πανευρωπαϊκά:

Τους τελευταίους μήνες οι πωλήσεις έχουν επηρεαστεί από προβλήματα στις παραδόσεις (logistics) σε διεθνές επίπεδο. Αυτό οδηγεί σε μπλοκάρισμα των παραγγελιών σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Οι πωλήσεις έχουν επίσης επηρεαστεί από την αύξηση του ενεργειακού κόστους και του πληθωρισμού, των υψηλότερων επιτοκίων και της γενικότερης οικονομικής αβεβαιότητας”.

Ωστόσο οι ταξινομήσεις μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων στην Ευρώπη παραμένουν σταθερές σε σχέση με το πρώτο μισό του 2021, λόγω του σχετικά χαμηλού κόστους αγοράς τους και των λειτουργικών εξόδων τους, τα δίκυκλα τα έχουν πάει πολύ καλύτερα από ό,τι άλλες μορφές ατομικής μετακίνησης. Θα είμαστε ακόμα πιο σίγουροι για αν το 2022 ήταν μια καλή χρονιά για τον τομέα μας, όταν συλλέξουμε τα στοιχεία ταξινομήσεων των εννέα πρώτων μηνών του έτους”.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!