Monster Fun
Η Ducati επεκτείνει τη γκάμα των δημοφιλών της Monster με την έκδοση SP, που είναι μια ακόμα πιο σπορ και διασκεδαστική γυμνή μοτοσυκλέτα. Το “SP” αντιπροσωπεύει την κορυφή της σειράς Monster και έχει σχεδιαστεί για να εντείνει τη χαρά της σπορ οδήγησης, αλλά και να τονίζει το στυλ της μοτοσυκλέτας, χάρη στις πινελιές από τα MotoGP, τις αναρτήσεις Öhlins, τις μπροστινές δαγκάνες Brembo Stylema, το τελικό της Termignoni και τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV
Το “Τέρας” του Borgo Panigale αναβαθμίζεται, γίνεται πιο αποτελεσματικό και γρήγορο, με αυξημένη ασφάλεια, επαναπρογραμματισμένα ηλεκτρονικά για υψηλότερες επιδόσεις και εισαγωγή του νέου Riding Mode “Wet”.
Το Monster τελευταίας γενιάς, που παρουσιάστηκε το 2021, αντιπροσωπεύει τις αξίες της Ducati στην πιο συμπαγή, ουσιαστική και ελαφρύτερη δυνατή μορφή. Η συνταγή είναι ίδια, αυθεντική από το 1993: ένας σπορ κινητήρας, ιδανικός για καθημερινή χρήση, σε συνδυασμό με ένα πλαίσιο που προέρχεται από Superbike… και η διασκέδαση γίνεται καθημερινή υπόθεση.
Καρδιά του Monster είναι ο κινητήρας Testastretta 11°, ένας υγρόψυκτος διπλός 8βάλβιδος με 111 ίππους και δεσμοδρομική κίνηση βαλβίδων. Το πλαίσιο, εμπνευσμένο από αυτό του Panigale V4, είναι ελαφρύ και άκαμπτο, φτιαγμένο από αλουμίνιο, και βιδώνει απευθείας πάνω στις κεφαλές του κινητήρα. Μια ιδέα απλή και αποτελεσματική.
Το Ducati Monster SP εξοπλίζεται από μια σειρά εξαρτημάτων υψηλής ποιότητας που κάνουν τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο ελαφριά, πιο γρήγορη και απολαυστική στην σπορ οδήγηση, καθώς και πιο επιθετική από αισθητικής άποψης.
Ο σπορ χαρακτήρας του Monster SP φαίνεται αμέσως χάρη στο νέο χρωματικό συνδυασμό που ενσωματώνει τα χρώματα του 2022 του Desmosedici GP της ομάδας της Ducati στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, τη χρυσή ανοδίωση του πιρουνιού Öhlins NIX30 και την παρουσία ενός τελικού της Termignoni εγκεκριμένου για χρήση στο δρόμο.
Ιδιαίτερα ποιοτικές λεπτομέρειες δίνουν αυτό το “κάτι παραπάνω”, όπως η κόκκινη σέλα με κάλυμμα στο πίσω τμήμα της, που φέρει και το λογότυπο της μοτοσυκλέτας, το λογότυπο της Ducati στο ρεζερβουάρ, μεγαλύτερο και εμπνευσμένο από τα γραφικά του Panigale V4.
Το νέο Ducati Monster SP έχει καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα, μειωμένες μεταφορές φορτίου μπρος-πίσω, μικρότερη ακτίνα στροφής. Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Öhlins, που είναι 0,6 κιλά ελαφρύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στα Monster και Monster +, αυξάνει την αίσθηση, καθώς και την απόσταση από το έδαφος και κατά συνέπεια μεγαλώνει τις δυνατότητες κλίσης της μοτοσυκλέτας στις στροφές.
Οι πιο σπορ ρυθμίσεις των αναρτήσεων βελτιώνουν τις δυναμικές ιδιότητες του Monster SP κατά την οδήγηση σε διάφορα είδη δρόμων και δίνουν τη δυνατότητα για γρήγορες βόλτες ακόμα και σε πίστα.
Επίσης προς αυτή την κατεύθυνση έρχεται και η αναβάθμιση των φρένων με δαγκάνες Brembo Stylema για τους μπροστινούς δίσκους διαμέτρου 320 mm (που είναι 0,5 kg ελαφρύτεροι από αυτούς του βασικού Monster!) κάνοντας το Monster SP πιο αποτελεσματικό στο φρενάρισμα, αλλά ταυτόχρονα και πιο ευέλικτο χάρη στη μείωση της αδράνειας του μπροστινού τροχού.
Η γενική “δίαιτα” της μοτοσυκλέτας προκύπτει επίσης κι από την τοποθέτηση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου, η οποία φέρνει τη συνολική εξοικονόμηση βάρους σε περίπου 2 κιλά (πλήρης υγρών) σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο (ήδη σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, όσον αφορά το βάρος του), παρά την προσθήκη εξαρτημάτων όπως το αμορτισέρ του τιμονιού και το κάλυμμα πάνω από τον προβολέα.
Οι σπορ δυνατότητες του Monster SP ενισχύονται περαιτέρω από το αμορτισέρ του τιμονιού, το οποίο βελτιώνει τη σταθερότητα κατά την επιτάχυνση και τις στροφές, καθώς και από την παρουσία – μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό – των ελαστικών Pirelli Diablo Rosso IV, της ναυαρχίδας του κατασκευαστή για σπορ οδήγηση στο δρόμο.
Επιπλέον, τα ηλεκτρονικά έχουν ρυθμιστεί εκ νέου για να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι αλλαγές που έγιναν στο πλαίσιο, ενώ τώρα υπάρχει και νέο Riding Mode, το “Wet”, σχεδιασμένο να προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του Monster βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας και περιλαμβάνει ABS Cornering, Ducati Traction Control και Ducati Wheelie Control, όλα ρυθμιζόμενα σε διάφορα επίπεδα παρέμβασης.
Ο σπορ χαρακτήρας του νέου Monster SP υπογραμμίζεται επίσης από το Launch Control που εξασφαλίζει εξαιρετικές εκκινήσεις. Αυτός ο κορυφαίος εξοπλισμός επιτρέπει στο Monster SP να εκφράζει με ασφάλεια την πλήρη απόδοσή του. Οι λειτουργίες Sport, Touring και Wet Riding επιτρέπουν στον αναβάτη να διαμορφώσει τον χαρακτήρα απόδοσης του Monster σύμφωνα με τα γούστα και τις ανάγκες του.
Τα πάντα ρυθμίζονται εύκολα μέσω των χειριστηρίων του τιμονιού και την έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών, με αγωνιστικά γραφικά που απηχούν εκείνα του Panigale V4, με μεγάλο στροφόμετρο και ένα πλήρες σύνολο πληροφοριών στα αριστερά, συμπεριλαμβανομένου των σχέσεων του κιβωτίου.
Το Ducati Monster SP θα φτάσει στους αντιπροσώπους της εταιρίας τον Ιανουάριο του 2023 και η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.