Ένα Supra 150 γεμάτο καλούδια
Παρουσιάστηκε πρόσφατα η συλλογή αξεσουάρ after market για το νέο “καυτό” παπί Honda Supra GTR 150 και οι ιστοσελίδες “πήραν φωτιά”. Προς τη λάθος κατεύθυνση όμως…
Βιάστηκαν τα ηλεκτρονικά περιοδικά μοτοσυκλέτας να γράψουν για το Honda Supra GTR 150 Adventure που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στο Μπογκόρ της Ινδονησίας στον Τύπο.
Έγραψαν για “πρωτότυπο, concept μοντέλο, που θα θέλαμε να το δούμε στην παραγωγή” ενώ στην πραγματικότητα… οι δημοσιογράφοι , οι επισκέπτες και οι συνεργάτες της Honda Ινδονησίας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το νέο Supra GTR 150, που ονομάζεται Concept Adventure, πάνω στο οποίο είχαν τοποθετηθεί πλήθος αξεσουάρ που πωλούνται στην αγορά.
Το ολοκαίνουργιο Honda Supra GTR 150, όπως λέγεται στην Ινδονησία (ή Winner 150 στο Βιετνάμ) άλλαξε ύφος και μετατράπηκε σε στυλ Adventure, από την PT Astra Honda Motor (AHM) με τα γνήσια αξεσουάρ της Honda (Honda Genuine Accessories ή HGA). Έτσι το “περιπετειώδες” Honda Supra GTR 150 απευθύνεται στους αναβάτες που θέλουν να αλλάξουν την εμφάνιση του παπιού τους σε στυλ “Αdventure” και… τύφλα να έχει το BMW R 1200GS.
Τα αξεσουάρ έρχονται κατευθείαν από την Astra Honda Motor, τοποθετήθηκαν όλα πάνω σε ένα GTR 150 και παράλληλα ανακοινώθηκαν και οι τιμές τους.
Έτσι βλέπουμε, χούφτες, σχάρες για αποσκευές, μπροστινό προφυλακτήρα ρύγχους, βάση μπαγκαζιέρας, προφυλακτήρες πλαϊνών ποδιάς, γρανάζια, σέλα, βοηθητικά φώτα. Επίσης έχουν τοποθετηθεί ζελατίνα, ολόκληρη εξάτμιση και λάστιχα διπλής χρήσης ασφάλτου-χώματος, μαλακές μπαγκαζιέρες, κ.α, δημιουργώντας τελικά σε ένα πολύ όμορφο σύνολο.
Το οποίο σύνολο εμείς στις φωτογραφίες το βλέπουμε σαν να “στέκεται κάπως πιο ψηλά”, από το μοντέλο παραγωγής, σαν να έχει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.
Τα αξεσουάρ της Honda μπορούν να πωληθούν και σε φθηνότερα ή ακριβότερα κιτ ή το καθένα ξεχωριστά.
Η παρουσίαση των after market αξεσουάρ έγινε παράλληλα με το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Honda Supra GTR 150, μαζί με είδη ένδυσης (κράνος, μπουφάν, T-Shirt, καπελάκια) που να ταιριάζουν στο όλο στυλ και είναι άμεσα διαθέσιμα από το δίκτυο της Honda στην χώρα.
Υπενθυμίζουμε ότι το Honda Supra GTR 150 φοράει τροχούς 17 ιντσών, υγρόψυκτο κινητήρα, μονοκύλινδρο με όρθιο κύλινδρο χωρητικότητας 149,16 cm³, έχει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI και κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων (1-N-2-3-4-5-6).
Σύμφωνα με τη θυγατρική της ιαπωνικής μάρκας στην Ινδονησία, ο κινητήρας του νέου Supra GTR 150 μπορεί να αποδώσει 15,9 ίππους στις 9.000 rpm και ροπή 1,38 kgm στις 6.500 σ.α.λ., και πετυχαίνει μέγιστη ταχύτητα 122 km/ h. Τα φρένα είναι δισκόφρενα και στους δύο τροχούς.
Ένα στοιχείο που τονίζεται από τον κατασκευαστή για το νέο Supra GTR 150 είναι η χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα, που σύμφωνα με τον κατασκευαστή μπορεί να διανύσει έως και 47,41 χιλιόμετρα ανά λίτρο καύσιμου (με μεθοδολογία EURO 2). Το βάρος (κενό) είναι στα 119 kg και το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 4,5 λίτρων.