MotorBike.gr

Το Ducati DesertX κατακτά τον πρόλογο του Erzbergrodeo

14/06/2023

Νίκη για το Ducati DesertX στο Erzbergrodeo, με αναβάτη τον Antoine Meo

Νικηφόρο ντεμπούτο για την Ducati DesertX, που κερδίζει τα δύο σκέλη του προλόγου του απαιτητικού, διεθνούς φήμης και σκληρότητας αγώνα extreme εντούρο Erzbergrodeo, στην Αυστρία.

Η Ducati DesertX ήταν η μόνη δικύλινδρη μοτοσυκλέτα που προκρίθηκε στον τελικό, φορώντας έναν ειδικό χρωματικό συνδυασμό σχεδιασμένο από το Centro Stile Ducati.

Το Ducati DesertX αγωνίστηκε και κέρδισε με λίγες μόνο τροποποιήσεις σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής.

Η θεαματική νίκη στην κατηγορία των δικύλινδρων,  σε έναν από τους πιο διάσημους αγώνες εντούρο στον κόσμο – αυτόν του Erzbergrodeo – ήρθε  την ίδια ώρα που Ducati Desmosedici GP και Pecco Bagnaia κυριαρχούσαν στον ιταλικό αγώνα MotoGP στο Mugello.

Η DesertX αντιμετώπισε με απόλυτη επιτυχία την εξαντλητική, εξαιρετικά απαιτητική διαδρομή του αυστριακού λατομείου σιδηρομεταλλεύματος, με αναβάτη τον Γάλλο Antoine Meo, ο οποίος έχει αγκαλιάσει την εξέλιξη του DesertX από την αρχή.

Ο πρόλογος του αγώνα, που ονομάζεται Iron Road Prolog, είναι η διαδικασία/δοκιμασία μέσα από την οποία παραπάνω από 1.200 αναβάτες αγωνίζονται για μια πρόκριση στον τελικό, κύριο αγώνα.

Χωρισμένος σε δύο σκέλη, ο πρόλογος πραγματοποιείται σε μια εξαιρετικά γρήγορη και δύσκολη ανάβαση (πάνω από 600 μέτρα ανηφόρας για 13,5 χλμ.) για μονοκύλινδρες και δικύλινδρες εντούρο μοτοσυκλέτες.

Στο Iron Road Prolog, η κυριαρχία του Meo και του DesertX ήταν συντριπτική, με διπλή νίκη στην κατηγορία των δικύλινδρων.

Στον αγώνα της Παρασκευής, το πλεονέκτημα έναντι του πλησιέστερου αντιπάλου ήταν λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα, ενώ στον δεύτερο αγώνα, το Σάββατο, με μια πίστα που έγινε ακόμη πιο δύσκολη από το πέρασμα των πολλών εκατοντάδων μοτοσυκλετών, η διαφορά ανέβηκε στα 20 δευτερόλεπτα, επιβεβαιώνοντας περαιτέρω τις δυνατότητες της DesertX και του Meo.

Αργότερα το Mitas Rocket Ride, ένας αγώνα ανοιχτός σε μονοκύλινδρες και δικύλινδρες μοτοσυκλέτες, είδε 277 αναβάτες να αγωνίζονται σε μια απότομη και κακοτράχαλη ανηφορική διαδρομή.

 

Ο αγώνας περιλάμβανε δύο χρονομετρημένες δοκιμασίες, από τις οποίες οι 48 ταχύτεροι αναβάτες προκρίθηκαν και ο Antoine Meo οδήγησε με αποφασιστικότητα από την προκριματική φάση για να τερματίσει 16ος στους 277 συμμετέχοντες!

Στη συνέχεια τερμάτισε δεύτερος στον γύρο των 16, τρίτος στους προημιτελικούς και δεύτερος στους ημιτελικούς. Αυτά τα αποτελέσματα του επέτρεψαν να προκριθεί στον Superfinal, κι έτσι έγινε ο μόνος αναβάτης που κατάφερε κάτι τέτοιο με δικύλινδρη μοτοσυκλέτα, και εκεί ο Γάλλος άσος με την Ducati DesertX κατέκτησαν μια εκπληκτική τέταρτη θέση συνολικά.

Το DesertX είναι το πρώτο Ducati της κατηγορίας Adventure στην ιστορία της που είναι εξοπλισμένο με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και έναν πίσω τροχό 18 ιντσών και είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για να αντιμετωπίζει απαιτητικά τερέν εκτός δρόμου.

Για να αγωνιστεί στο Erzbergrodeo, το DesertX που οδήγησε ο Antoine Meo τροποποιήθηκε για να βελτιώσει τις επιδόσεις του στο χώμα. Πιρούνι και πίσω ανάρτηση βελτιώθηκαν ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερες διαδρομές, όσο για τα ελαστικά, η επιλογή ήταν τα Metzeler Six Days Extreme, ειδικά σχεδιασμένα για δύσκολους αγώνες enduro.

Η προετοιμασία του DesertX ολοκληρώθηκε με την τοποθέτηση μιας αγωνιστικής εξάτμισης Termignoni και μιας προστατευτικής ποδιάς κινητήρα, που αμφότερα προσφέρονται ως αξεσουάρ από τον κατάλογο Ducati Performance.

Για τη συμμετοχή στον αγώνα της Αυστρίας, η Centro Stile Ducati σχεδίασε ένα ειδικό χρώμα για το DesertX που συνδυάζει το λευκό, το μαύρο και το κόκκινο.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!