MotorBike.gr

Lifan V 400: Το κινεζικό κύμα συνεχίζεται – Τα Cruiser θεριεύουν!

08/08/2024

Cruiser V-2 από την Lifan

Η επιτυχία των μοντέλων cruiser στην Κίνα είναι εμφανής και οι Ασιάτες κατασκευαστές φροντίζουν να τροφοδοτούν την αγορά με διαφορετικές προτάσεις. Το Lifan V 400 είναι ένα νέο, ενδιαφέρον και κομψό cruiser με κινητήρα V2

Η κινεζική αγορά έχει τις ιδιαιτερότητές της, και μία από αυτές είναι πως όταν ένα μοντέλο ή ένας τύπος μοτοσυκλέτας πετυχαίνει, τότε δημιουργείται ένα τεράστιο κοινό που ακολουθεί.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο κατηγορίες που λάμπουν στον ασιατικό γίγαντα, αυτή των ρετρό στυλ παπιών τύπου Adventure και των Cruiser, στις πολλαπλές τους παραλλαγές.

Αυτό σημαίνει πως οι Κινέζοι κατασκευαστές πρέπει να δουλέψουν και να γεμίσουν την αγορά με διαφορετικές προτάσεις.

Ένα ακόμα παράδειγμα αυτής της τάσης είναι το Lifan V 400, ένα cruiser με στρογγυλεμένες γραμμές και κλασικό στυλ που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το πρόσφατα παρουσιασμένο Benelli Leoncino 400. Το τελευταίο δεν είναι πιθανό να φτάσει στην Ευρώπη, ενώ το ίδιο ισχύει και για το Lifan V 400.

Όπως και να έχει, το Lifan V 400 παρουσιάζει αρκετά στοιχεία που το κάνουν μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην αγορά των cruiser της κινεζικής αγοράς.

Το Lifan V 400 τροφοδοτείται από έναν κινητήρα V2 397 cc με υγρόψυξη και αναμένεται να παράγει μέγιστη ισχύ 39 ίππων, ενώ πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι το βάρος του θα είναι στα 210 κιλά.

Το Lifan V 400, που παραπέμπει αισθητικά στα παλαιότερα Honda Steed 400, διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ για το σύστημα πέδησης η μάρκα χρησιμοποιεί δίσκους εμπρός και πίσω, με τεχνολογία ABS για να βελτιώσει το φρενάρισμα.

Το Lifan cruiser έχει επίσης ένα ελαστικό 15 ιντσών στον πίσω τροχό, ενώ στον μπροστινό το μέγεθος του ελαστικού είναι 18 ίντσες.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, το Lifan V 400 διαθέτει ψηφιακά όργανα με μικρή οθόνη που προσφέρει καλό αριθμό δεδομένων. Συμπληρώνεται από μια υποδοχή USB μπροστά από τo ντεπόζιτο, ενώ δεν λείπει το σύστημα φωτισμού full-LED ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.

Απίθανο είναι να δούμε το Lifan στην Ευρώπη, αλλά καλό είναι να έχουμε σφαιρική (παγκόσμια ματιά) για τον ευρύτερο χώρο των δύο τροχών.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!