MotorBike.gr

Madboxer: Μοτοσυκλέτα με κινητήρα Subaru WRX!

07/10/2024

Αυτοκινητο-μοτοσυκλέτα

Δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένο στο χώρο των custom μοτοσυκλετών να τοποθετούνται πάνω τους κινητήρες αυτοκινήτου, κυρίως λόγω του όγκου και του βάρους τους. Υπάρχουν όμως μερικοί “πυροβολημένοι” που επιμένουν. Όπως για παράδειγμα ο Νεοζηλανδός Marcel van Hooijdonk, που δημιούργησε το Madboxer.

Αναμφίβολα εμπνευσμένος μάστορας, ο Marcel βάλθηκε να δημιουργήσει ένα απίστευτο custom δίτροχο, το «Madboxer», που είναι μοτοσυκλέτα με κινητήρα αυτοκινήτου Subaru. Πάνω σε αυτό το έργο ο τύπος δούλεψε για παραπάνω από πέντε χρόνια.

Κατασκευαστής εργαλείων στο επάγγελμα, ο Νεοζηλανδός Marcel δέχτηκε την πρόκληση ενός φίλου του που τον παρακίνησε να φτιάξει κάτι “λιγάκι διαφορετικό” από τα υπόλοιπα custom που κυκλοφορούσαν.

Ο κινητήρας του αυτοκινήτου ήταν προφανώς το κομβικό “ εξάρτημα” για αυτή την κατασκευή και ο Marcel επέλεξε τον 4κύλινδρο boxer ενός υπερτροφοδοτούμενου WRX δεύτερης γενιάς.

Μετά από λίγη σκέψη, ο Marcel διαπίστωσε πως θα ήταν εφικτό να στηθεί μια μοτοσυκλέτα γύρω από αυτό το μηχανικό σύνολο και όπως οι περισσότεροι σοβαροί κατασκευαστές, ξεκίνησε με έναν υπολογιστή, έφτιαξε ένα σχέδιο CAD και πήρε έγκριση από τον ρυθμιστικό φορέα που καλύπτει όλα τα τροποποιημένα οχήματα στη Νέα Ζηλανδία!

Αφού έβαλε το μπλοκ κινητήρα και τους τροχούς στη θέση τους, ξεκίνησε με το AutoCAD, κάνοντας σχέδια του λαιμού του τιμονιού, των ψαλιδιών και του πλαισίου. Ωστόσο, δεν ήταν απλή αυτή η δουλειά και χρειάστηκαν πολλές προσπάθειες για να ταιριάξουν όλα σωστά.

Ο Marcel έπρεπε επίσης να βρει λύσεις για ένα ιδιαίτερο σύστημα διεύθυνσης/ανάρτησης, βρήκε ένα ρεζερβουάρ από Kawasaki, τροχούς από αγγελίες μεταχειρισμένων και μια μικρότερη μονάδα twin-turbo από ένα Subaru Legacy που αντικατέστησε το μεγάλο turbo του WRX.

Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας που λειτουργεί πολύ ομαλά, με ένα τροποποιημένο ιαπωνικό αυτόματο κιβώτιο 2 ταχυτήτων, χρησιμοποιώντας τελική μετάδοση αλυσίδας για να μεταφέρει την ισχύ στον πίσω τροχό.

Όπως και άλλες «αυτόματες» μοτοσυκλέτες, δεν υπάρχει λεβιέ ταχυτήτων στο πόδι – μόνο ένα κουμπί στο τιμόνι για να αλλάζουν οι σχέσεις. Το φρενάρισμα γίνεται όπως σε ένα σκούτερ, από μανέτες στο τιμόνι.

Μιας και ο δημιουργός του ήθελε να κυκλοφορεί νόμιμα την custom κατασκευή του, έκανε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για να νομιμοποιήσει το Madboxer της περίεργης, ιδιαίτερης εμφάνισης και των 313 κιλών.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!