Σπορ μοντέλο στην κατηγορία των Aprilia RS 457 και Honda CBR 500 RR
H Voge ανακοίνωσε την παραγωγή ενός ακόμα μοντέλου, με το όνομα RR 525, μια μοτοσυκλέτα που θα κινηθεί στην αναγεννημένη κατηγορία των μεσαίων Sport.
Είχαμε ήδη δει τα πρωτότυπα και τα μοντέλα προπαραγωγής στην EICMA, όμως τώρα η Voge εμφάνισε το RR 525 και στο global site της.
Το μοντέλο μοιράζεται μια κοινή βάση με το AC 525X, ένα νεοscrambler μοντέλο που έρχεται εδώ και δύο χρόνια στη χώρα μας, καθώς οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες έχουν τον ίδιο κινητήρα και κάποια άλλα κοινά εξαρτήματα, όμως η απόδοση του RR 525 έχει περισσότερη “σπιρτάδα”, χάρη σε κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις και πιο premium περιφερειακά.
O δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο κινητήρας των 494cc (με τετράγωνες διαστάσεις διαμέτρου 68mm και διαδρομής 68mm) αποδίδει εδώ 55,6 ίππους στις 8.500 rpm και 50,1 Νm ροπής στις 7.500 rpm.
Δεν γνωρίζουμε αν στην Ευρώπη θα έρθει κάποια “φιμωμένη” έκδοση που να ταιριάζει στα όρια της Α2 κατηγορίας, πάντως τώρα ο ίδιος κινητήρας στο AC 525X αποδίδει 47,6 ίππους.
Και εδώ (όπως και στο AC) ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη ολίσθησης, όμως δεν υπάρχει ακόμα κάποια αναφορά για Quickshifter.
Η ΚΥΒ αναλαμβάνει τον τομέα των αναρτήσεων, με ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο μονοσόκ αμορτισέρ, ενώ στα φρένα η Brembo παρέχει τον μπροστινό δίσκο, με μια τετραπίστονη δαγκάνα και η Nissin τον πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα.
Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17”, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Rosso III, διαστάσεων 120/70 και 160/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε δικάναλο ABS από την Bosch και Traction Control, τρία Riding Modes και μια έγχρωμη οθόνη TFT 5” με δυνατότητα συνδεσιμότητας.
Τέλος, η Voge ανακοινώνει το βάρος της RR 525 στα 153 κιλά, με το ύψος της σέλας στα 790mm και το ντεπόζιτο στα 14,5 λίτρα.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες, ούτε πότε το μοντέλο θα φτάσει στην Ευρώπη.