MotorBike.gr

Suzuki: Ανακοίνωσε τιμές για τα DR-Z 4 S & SM!

27/06/2025

H Suzuki Moto Greece πέτυχε την χαμηλότερη τιμή της Ευρώπης για τα DR-Z4.

Μετά από 16 χρόνια απουσίας, η σειρά DR-Z επέστρεψε στην γκάμα της Suzuki για το 2025.

Τώρα, η Suzuki Moto Greece ανακοίνωσε την τιμή τους και η αλήθεια είναι ότι η αντιπροσωπεία κατάφερε να κρατήσει την τιμή των DR-Z χαμηλότερα από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη.

Όταν είχαν ανακοινωθεί οι τιμές για Ισπανία και Ιταλία, είχαμε αναφέρει ότι με βάση τους παραπάνω δασμούς που υπάρχουν στην χώρα μας, η τιμή θα ήταν υψηλότερη, όμως τελικά η Suzuki Ελλάδος εξέπληξε τους πάντες, ανακοινώνοντας την προτεινόμενη τιμή λιανικής στα 8.495 €, τόσο για το DR-Z 400 S όσο και για το DR-Z 400 SM.

Η έναρξη προπαραγγελιών γίνεται μέσω του επίσημου website και του δικτύου αντιπροσώπων, με τα μοντέλα να αναμένονται στην Ελλάδα στα τέλη Αυγούστου.

 

Είδαμε για πρώτη φορά τα νέα μοντέλα της Suzuki στην EICMA 2024 στο Μιλάνο και η αλήθεια είναι πως o κόσμος της μοτοσυκλέτας τα υποδέχτηκε με πολύ θετικό τρόπο.

Δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν, οι Suzuki DR-Z4S και DR-Z4SM, που έχουν κοινή βάση, αλλά διαφορετικές απολήξεις για την On-Off έκδοση (S) και την Supermoto έκδοση (SM).

Ο κινητήρας είναι κοινός και πρόκειται για μια μονοκύλινδρη, υγρόψυκτη, τετραβάλβιδη μονάδα 398cc, που αποδίδει 38 ίππους και 37 Nm ροπής. Έχει μεν ως βάση τον κινητήρα των DR-Z του 2000, όμως έχει υποστεί σωρεία αλλαγών, δημιουργώντας ουσιαστικά έναν νέο κινητήρα.

Νέα κεφαλή με δύο μπουζί ιριδίου, νέοι εκκεντροφόροι και πιστόνι, με τις εισαγωγές αέρα και τον θάλαμο καύσης να έχουν επανασχεδιαστεί για τις Euro5+ προδιαγραφές.

Σύμφωνα με τη Suzuki, ο νέος κινητήρας έχει καταφέρει να μειώσει κατά 20% τις μηχανικές απώλειες, ενώ πλέον έχουμε ψεκασμό (injection) αντί για καρμπιρατέρ.

Μια ακόμα μεγάλη αλλαγή είναι το σύστημα Ride-by-Wire, που καταργεί το συρματόσχοινο στη γκαζιέρα και επιτρέπει τη χρήση Riding Modes (A-B-C) για διαφορετική απόκριση γκαζιού και κατανομή ροπής.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών, υπάρχει Traction Control και Suzuki Easy Start System, για εκκίνηση με στιγμιαίο πάτημα της μίζας.

Από την “παλιά εποχή” παραμένει το πεντατάχυτο κιβώτιο, το οποίο η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε να έχει αλλάξει σε εξατάχυτο.

Το πλαίσιο είναι επίσης νέο, ατσάλινο διπλό σωληνωτό περιμετρικό με δύο ραχοκοκκαλιές και αφαιρούμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο (το παλιό ήταν ημίδιπλο με μονή ραχοκοκκαλιά). Οι αναρτήσεις είναι από την KYB, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω με μοχλισμό.

Πλήρως ρυθμιζόμενες και οι δύο, με διαδρομές 280mm εμπρός και 296mm πίσω για το S, και 260mm εμπρός και 277mm πίσω για το SM.

Το DR-Z SM διαθέτει μεγαλύτερα φρένα (310mm μπροστά και 240mm πίσω) σε σχέση με το S (270mm μπροστά και 240mm πίσω), με πλευστή διπίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπίστονη πίσω και στα δύο.

Η έκδοση S έχει ακτινωτές ζάντες 21” μπροστά και 18” πίσω (ελαστικά 80/100 και 120/80), ενώ η έκδοση SM έχει ακτινωτές ζάντες 17” μπροστά και πίσω (ελαστικά 120/70 και 140/70), και τα δύο με σαμπρέλα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!