MotorBike.gr

Kawasaki: Παρουσιάστηκαν οι Z1100 και Z1100 SE

26/09/2025

Το Ζ μεγαλώνει

Με καινούριο, Euro5+ κινητήρα, αλλαγές στην εργονομία και στην εμφάνιση, είδαμε τις νέες Kawasaki Z1100 και Z1100SE

Μετά από μήνες με φήμες και εικασίες, η Kawasaki παρουσίασε επιτέλους τις νέες Z1100 και Z1100 SE, που θα είναι διαθέσιμες από τον Οκτώβριο του 2025 στην Ευρώπη και συνεχίζουν την πορεία της Z1000, η οποία σταμάτησε να κυκλοφορεί το 2021, λόγω των Euro5 περιορισμών.

Η βασική αλλαγή έρχεται στον τομέα του κινητήρα, καθώς η τετρακύλινδρη εν σειρά μονάδα έχει πλέον φτάσει τα 1.099cc, όντας εξέλιξη του προηγούμενου κινητήρα των 1043cc, με αύξηση της διαδρομής του πιστονιού κατά 3 χιλιοστά, προσθήκη βαρύτερου στροφαλοφόρου και αλλαγές σε εισαγωγές, εκκεντροφόρους, ελατήρια και έμβολα.

Η απόδοση φτάνει τους 134 ίππους στις 9.000 rpm και τα 113 Nm ροπής στις 7.600 rpm, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο συνοδεύεται από quickshifter διπλής κατεύθυνσης στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η εξάτμιση πλέον είναι διάταξης 4-2-1 στη δεξιά πλευρά, εγκαταλείποντας το μικρό, διπλό τελικό της προηγούμενης γενιάς.

Το βάρος παραμένει ίδιο με αυτό της Z1000, στα 221 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 17 λίτρων καυσίμου, ενώ το πλαίσιο παραμένει αλουμινένιο, με νέο αλουμινένιο ψαλίδι.

Μικρές διαφορές έχουμε και στην εργονομία, με το τιμόνι να είναι 22 χιλιοστά πιο φαρδύ και τοποθετημένο 13 χιλιοστά πιο μπροστά.

Σχεδιαστικά, η Kawasaki διατηρεί το γνώριμο «Sugomi» ύφος, με μικρές επεμβάσεις όπως ο νέος LED προβολέας, η καρίνα με αεροδυναμικό σχεδιασμό και το εμπρός φτερό.

Η βασική Z1100 εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP και μονοσόκ αμορτισέρ με οριζόντια διάταξη και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και της επαναφοράς.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310 χιλιοστών με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά και ένας δίσκος 260 χιλιοστών πίσω.

Η έκδοση SE διαφοροποιείται με αμορτισέρ Öhlins S46 που διαθέτει απομακρυσμένη ρύθμιση προφόρτισης, δαγκάνες Brembo M4.32 με πιο εξελιγμένους δίσκους και μεταλλικά σωληνάκια φρένων.

Το πακέτο των ηλεκτρονικών βασίζεται σε μια IMU έξι αξόνων και εξοπλίζει την Kawasaki Z1100 με Cornering ABS, Cornering Traction Control, Wheelie Control, Slide Control και δυνατότητα ρύθμισης του φρένου κινητήρα (Engine Brake Control).

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης –Sport, Road και Rain– καθώς και ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο Rider.

Η έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, με δυνατότητα σύνδεσης στο smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology, προσφέρει πλοήγηση, έλεγχο ρυθμίσεων και πλήρη ενημέρωση.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης cruise control και φωτιστικά σώματα LED.

Παρά την τεχνολογική πρόοδο και την προσεγμένη αναβάθμιση, οι 134 ίπποι δείχνουν μάλλον συγκρατημένοι, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μεγάλων naked ξεκινά από τους 150 ίππους και ξεπερνά κατά πολύ τους 200.

Η Z1000 μάλιστα απέδιδε 142 ίππους, ενώ η Z900 με 124 δεν βρίσκεται πολύ μακριά.

Η Kawasaki φαίνεται να επενδύει περισσότερο στη συνολική ποιότητα, στην τεχνολογία και στη χρηστικότητα, αφήνοντας την αμιγώς αριθμητική υπεροχή σε δεύτερη μοίρα.

Το αν αυτή η επιλογή θα αποδειχθεί αρκετή για να ξανακερδίσει το κοινό της μεγάλης Z, μένει να φανεί στην πράξη.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!