SuperPapi

Μεταχειρισμένα

DAYTONA DY 125 RS EFI CBS

Το Daytona DY 125 RS διαθέτει έναν χαρακτηριστικό ορθογώνιο προβολέα με στρογγυλεμένα άκρα στο τιμόνι, αλλά και δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και χυτές αλουμινένιες ζάντες βαμμένες μαύρες με κόκκινο σιρίτι στην περίμετρό τους. Το σύστημα πέδησης είναι συνδυαζόμενο CBS, πατώντας το πίσω φρένο πατιέται και το μπροστινό. [...]

SYM VF 125 Euro 4

Χρησιμοποιώντας το όνομα του “μεγάλου” VF που τυχαίνει να είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί της αγοράς (185) το SYM VF 125 δανείζεται και την εμφάνιση, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 125 κυβικών με οριζόντια τοποθετημένο κύλινδρο. Διαθέτει δισκόφρενα και στους δυο τροχούς και σύστημα CBS Διαβάστε: Ανάλυση του SYM VF 125 Διαβάστε: Πλήρης Δοκιμή SYM VF [...]

HONDA GTR 150 SUPRA

Το Honda GTR150 Supra προσφέρει συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα στην πόλη, αλλά και περισσότερες δυνατότητες από τα άλλα παπιά και εκτός αυτής. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία οδήγησης ενός παπιού, με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς, εξατάχυτο κιβώτιο [...]

KEEWAY TARGET 125i CBS

Το Keeway Target 125 ανανεώθηκε αισθητικά, έγινε Euro 4, έβαλε δισκόφρενο στον πίσω τροχό, CBS και στα δυο φρένα και διατήρησε το πλεονέκτημα του χώρου κάτω από τη σέλα, που χωράει κράνος. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης δοκιμή του Keeway Target 125 Ο κινητήρας των 124,8 κ.εκ. είναι τετράχρονος, αερόψυκτος με 2 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο. Αποδίδει [...]

GEMINI STILIO 125

Δύο δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, με συνδυασμένο σύστημα επιβράδυνσης. Oι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων, υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό στάντ. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, ενώ τα όργανα διαθέτουν ένδειξη ταχύτητας και δείκτη βενζίνης. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα [...]

DY 50 RS Euro4 Business

Το Daytona DY 50 RS φοράει τον μικρό κινητήρα των 50 κυβικών, αλλά και όλα τα καλούδια του μεγαλύτερου αδελφού του (125) δηλαδή: δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Η έκδοση Daytona DY 50 RS Business διαθέτει ειδικά σχεδιασμένη σχάρα που μπορεί να κουβαλήσει κουτιά μεταφοράς για επαγγελματική χρήση. [...]

EVOMOTO EVO 50 RS

Τετράχρονος κινητήρας, με 4άρι ημιαυτόματο σασμάν. Το Evo διαθέτει δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό τύπου μαργαρίτα και αλουμινένιες χυτές ζάντες, Υπάρχει σχάρα αποσκευών, τα μαρσπιέ του συνοδηγού είναι αλουμινίου, ενώ κυκλοφορεί πλέον με νέα μεταλλικά χρώματα. Κινητήρας κατασκευασμένος σε γραμμή παραγωγής, με πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001. [...]

HONDA SUPRA X 125 Helmin

O αντικαταστάτης του Innova είναι το Honda Supra-X 125 Helmin που είναι εφοδιασμένο με αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα 124,8cc που αποδίδει 9,2 ίππους στις 7,500 σαλ και διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 5,6 λίτρων  για μεγάλη αυτονομία. Είναι εφοδιασμένο με δισκόφρενα στον μπροστινό και οπίσθιο τροχό.  Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 19,5lt που χωράει κράνος φουλφέις, [...]

HONDA ASTREA GRAND 110i CBS

To Honda Astrea Grand 110, είναι το φθηνότερο παπί της Honda, με τιμή κάτω από τις 2,0 χιλιάδες ευρώ. Χρησιμοποιεί τον γνωστό κινητήρα των 109 κυβικών (που γνωρίσαμε στο Honda Wave 110i), με ψεκασμό και ιπποδύναμη 8,7 ίππων. Δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον πίσω. Χυτές αλουμινένιες ζάντες, πλάγιο και κεντρικό στάντ, χειρολαβή και [...]

Yamaha Crypton X 135 (2007-2017): Αφιέρωμα Μεταχειρισμένου

Xτίζοντας θρύλους Έφτασε λοιπόν η στιγμή να κλείσει η αυλαία, να πέσουν οι τίτλοι του τέλους για ένα από τα σημαντικότερα δίτροχα που πέρασαν ποτέ από την ελληνική αγορά. Το Yamaha Crypton X 135 σε πολύ λίγο καιρό δεν θα υπάρχει καινούργιο στην αγορά και μόνο μεταχειρισμένο θα μπορεί να το βρει κάποιος. Παρουσιάζουμε λοιπόν [...]

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΠΙ: Η δοκιμαστική βόλτα πριν την αγορά

Έλα στο θείο… Η πρώτη βόλτα, η ώρα της δοκιμής του μεταχειρισμένου παπιού που έχετε αποφασίσει ότι μπορεί να γίνει δικό σας είναι μια σημαντική διαδικασία από την οποία κρίνεται όχι μόνο η ψυχική υγεία αλλά και η υγεία της τσέπης μας. Γι’ αυτό κι εμείς γράφουμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ελαχιστοποιήσετε [...]

Kawasaki ZX 130 (2008-2010)

Bigger Kawa Το Kawasaki ΖΧ 130 ήταν το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί που έχει εμφανιστεί με το όνομα της Kawasaki, γραμμένο φαρδιά-πλατιά στα πλαϊνά του καπάκια. [...]

Yamaha T105 Crypton (1997-2000), T105 Crypton R (2000-2004)

Το πρώτο μοντέρνο, τετράχρονο παπί της Yamaha H ιστορία της οικογένειας των Crypton στην Ελλάδα ξεκινά από το 1997 όταν εισήχθη για πρώτη φορά στη χώρα μας το Yamaha T105 Crypton. [...]

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΠΑΠΙΑ: Πως αγοράζουμε, τι προσέχουμε;

“Κάνε “λίστα” για να αγοράσεις καλό παπί Η αγορά ενός μεταχειρισμένου παπιού από ιδιώτη είναι μια πολύ σημαντική υπόθεση στην οποία συνήθως οι περισσότεροι δείχνουν ελάχιστη προσοχή. [...]

Honda ANF 125 Innova (2003-2006), 125i (2007-2015): Αφιέρωμα Μεταχειρισμένου

To πέρασμα στο νέο αιώνα Πετυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί συνολικά σαν μοντέλο, που συνέχισε την παράδοση της εταιρίας, το Honda Innova 125 και στις δύο του εκδόσεις που πέρασαν από την αγορά μας. Η πρώτη με το καρμπυρατέρ ήρθε το 2003 και η άλλη, με τον ψεκασμό, το 2007. [...]

Asus Blade X 125i

Η Motoway  αντιπροσωπεύει το νέο Asus Blade X 125i του 2016 και κινείται από έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα με μονό εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Η τροφοδοσία του γίνεται από ψεκασμό και η ιπποδύναμη φτάνει τους 8,4 ίπποι στις 7.000 στροφές ανά λεπτό και η ροπή στα 0,94 kgm, στις 6.000 στροφές. Η εμφάνιση του [...]

Modenas Kriss II 115 DB (1999-2008)

Σε μικρό χρονικό διάστημα από την στιγμή που έφτασε στην Ελλάδα το Modenas Kriss έφτιαξε τη φήμη του "καλού παπιού". Πως συνέβη αυτό; [...]

Kymco Straight 150 (2008-2011)

Ευθέως τίμιο και υπερξοπλισμένο Το Kymco Straight 150 έφτασε στην Ελλάδα στα μέσα του 2008 χαρίζοντας στην ταϊβανέζικη εταιρία μία ακόμα πρωτιά στο χώρο των παπιών. [...]

Honda Astrea Prima C100M, 1989-1992

Astrea: Σοκ και δέος στην ελληνική παπο-κοινωνία! Με ντουντούκες στους δρόμους έπρεπε να βγουν οι παπόβιοι και να κλείσουν τους δρόμους με την έλευση των Astrea. [...]

Blade-R 125

To φθηνότερο 125άρι παπί της ελληνικής αγοράς με τιμή κάτω από τα 1.000 ευρώ (999 για την ακρίβεια) φοράει χυτές αλουμινένιες ζάντες και δισκόφρενο με κυμματιστό δίσκο μάλιστα στον μπροστινό τροχό. Το φρένο πίσω είναι ταμπούρο και η εκκίνηση του 8,7 ίππων κινητήρα γίνεται με μίζα και μανιβέλα. [...]

Blade-R 50

Πενηντάρι παπί με τιμή κάτω από τα 1.000 ευρώ. Διαθέτει δισκόφρενο στο μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον οπίσθιο. Οι τροχοί χρησιμοποιούν 6μπρατσες χυτές, αλουμινένιες ζάντες, που είναι βαμμένες μαύρες για να ταιριάζουν στην συνολική εμφάνιση που είναι σπορ. Η ιπποδύναμη του τετράχρονου κινητήρα με τις 2 βαλβίδες φτάνει τους 3.0 ίππους στις 5.750 σ.α.λ [...]

Suzuki Address 125 (2007-2011)

Μετακίνηση σε σπορ περιτύλιγμα Είχε περάσει αρκετός καιρός που η Suzuki είχε αφήσει την κατηγορία των παπιών χωρίς ένα μοντέλο να την εκπροσωπεί, κάτι που έκανε το 2007 με νέο τότε Suzuki Address 125, επιστρέφοντας δυναμικά, προσφέροντας αυτά που ζητούσε η κατηγορία. Το Suzuki Address 125 ήταν ο αντικαταστάτης του αξιόπιστου Suzuki Shogun 110. Αισθητικά [...]

Daelim ACE 110 Pro

To Daelim City Ace 110 Pro είναι η “επαγγελματική” έκδοση του παπιού της κορεατικής εταιρίας. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά του είναι ότι η πλατιά σέλα του συνεπιβάτη μπορεί να αφαιρεθεί αποκαλύπτοντας μια εξίσου μεγάλη σχάρα φόρτωσης (κουτιών ταχυφαγείων, για μεταφορές μικροδεμάτων κ.λπ.) Υπάρχουν δισκόφρενο μπροστά με 2έμβολη δαγκάνα και δισκόφρενο στον πίσω τροχό με [...]

Daelim Ace 110

Το παπί της κορεατικής εταιρίας Daelim oνομάζεται “Άσος” κάνοντας σαφές ότι προτίθεται να διαπρέψει μέσα στην κίνηση της πόλης. Με έντονους χρωματισμούς και αυτοκόλλητα που εκμοντερνίζουν τις κλασικές γραμμές του. O κινητήρας του City Ace είναι 109 κυβικών εκατοστών και η ιπποδύναμη φτάνει τους 8.0 ίππους. Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δυο τροχούς και οι ζάντες [...]

Daytona Nova 100, Nova 100 Business

Το Daytona Nova 100 χρησιμοποιεί κινητήρα 100 κυβικών εκαστοστών και διατίθεται και σε έκδοση business για delivery, courier και για οποιονδήποτε θέλει ένα ”παπί κουβαλητή”. Η τιμή του μοντέλου Business είναι υψηλότερη από την απλή έκδοση κατά 85 ευρώ, δηλαδή στα 1.290 ευρώ. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο, υπάρχουν χυτές ζάντες και σχάρα και ο [...]

Daytona Sprinter 125

Διατηρώντας τα χαρακτηριστικά δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και τις κόκκινες δαγκάνες με τα δύο έμβολα σε μπροστινό και πίσω τροχό, το Daytona Sprinter 125, ειδικά στη μαύρη έκδοση, διακρίνεται λόγω της εμφάνισής του που είναι σπορ αλλά συγκρατημένη. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Υπάρχουν δύο εκδόσεις του Sprint η πρώτη με [...]

Evomoto EVO 50 RS (DY50RS)

Το DY 50 RS φοράει  κινητήρα των 50 κυβικών, δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Υπάρχει σχάρα και χειρολαβές στο πίσω μέρος του παπιού, πλάγιο και διπλό στάντ και η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα. [...]

Evomoto Sonic 125

Κινητήρας 120 κυβικών και απόδοση 8 ίππων για ένα παπί το EVO Sonic 125 που ζυγίζει 95 κιλά. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες 17 ιντσών όμορφης σχεδίασης, βαμμένες μαύρες και υπάρχει πλάγιο και κεντρικό στάντ. Ο συνεπιβάτης έχει αναδιπλούμενα μαρσπιέ που εδράζονται πάνω σε αλουμινένια πλάκα και πρακτική χειρολαβή στην ουρά για να στηρίζεται. Το [...]

Evomoto EVO 100

Μεγάλες πλαστικές επιφάνειες και μοντέρνα εμφάνιση κάνουν το EVO 100 να θυμίζει σκούτερ. Το μπροστινό φρένο είναι ταμπούρο (με 2έμβολη δαγκάνα μάλιστα) και το πίσω ταμπούρο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες με 6 μπράτσα. Το EVO 100 ξεχωρίζει από τα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, την μεγάλη σέλα, τις χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Είναι [...]

Εvomoto Velos 125

Το Εvomoto Velos 125 είναι ένα παπί νέας γενιάς από πλευράς εμφάνισης και χρησιμοποιεί έναν εξελιγμένο ισχυρότερο και οικονομικότερο κινητήρα Daytona-Dayang 125. Ο κινητήρας του Εvomoto Velos 125 είναι τετράχρονος, οριζόντιος αερόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες επικεφαλής και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Ο κυβισμός του είναι στα 125 cc και η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη είναι [...]

Evomoto Veeroad EVO 125

Με χυτές αλουμινένιες ζάντες και κυμματιστό δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλλά και μια κόκκινη δαγκάνα το Veeroad EVO 125 φοράει έναν διβάλβιδο κινητήρα 125 κυβικών που αποδίδει 8,7 ίππους. Το ντεπόζιτο χωράει 3,7 λίτρα και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα 94 κιλά. Η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ και το σασμάν είναι τεσσάρων σχέσεων. [...]

Gemini ARK 125

To Gemini Ark 125 είναι ένα οικονομικό σκούτερ με δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό (τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα δύο εμβόλων) και ταμπούρο πίσω. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες και η ποδιά είναι μαύρη (στον ασπρόμαυρο συνδυασμό) με την ουρά να είναι άσπρη. Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα, ένδειξη βενζίνης και πλάγιο σταντ. [...]

Gemini Stilio 125

Δισκόφρενο μπροστά και δισκόφρενο πίσω και μάλιστα με δαγκάνες δύο εμβόλων για το Gemini Stilio 125, του οποίου η εμφάνιση θυμίζει παπί γιαπωνέζικης εταιρίας. Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα και οι τροχοί του έχουν χυτές αλουμινένιες ζάντες, υπάρχει διακόπτης ασφαλείας στο πλαϊνό στάντ και δείκτης βενζίνης στα όργανα, εκτός των άλλων. [...]

Honda Wave 110i

To “μικρό” της Honda ονομάζεται Wave και χρησιμοποιεί κινητήρα 110 κυβικών που τροφοδοτείται από ψεκασμό αποδίδει 8,5 ίππους και ροπή σε χαμηλές στροφές. Δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό, διαμέτρου 220 χιλιοστών και πίσω υπάρχει ταμπούρο. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός, δείκτης βενζίνης στα όργανα, χώρος για μικροπράγματα κάτω από τη σέλα και στην [...]

Kawasaki Kaze 115 R

Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς Kaze έφτασε στην Ελλάδα στις αρχές του 2013, ανανεωμένο και καλαίσθητο. Ονομάζεται Kawasaki Kaze 115 και έχει κινητήρα 112 κυβικών. Το best seller ης πράσινης εταιρίας διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «S» με αλουμινένιες ζάντες και την «R» με ακτίνες στους τροχούς. Διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα, με απόδοση 8.5 [...]

Kawasaki Kaze 115 S

Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς Kaze έφτασε στην Ελλάδα στις αρχές του 2013, ανανεωμένο και καλαίσθητο. Ονομάζεται Kawasaki Kaze 115 και έχει κινητήρα 112 κυβικών. Το best seller ης πράσινης εταιρίας διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «S» με αλουμινένιες ζάντες και την «R» με ακτίνες στους τροχούς. Διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα, με απόδοση 8.5 [...]

Kawasaki Athlete 125 S

H Kawasaki  καινοτομεί όντας ένα παπί-υβρίδιο που χρησιμοποιεί στοιχεία από μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι το Kawasaki Athlete 125 S και έχει να επιδείξει τιμόνι τύπου clip-on, κανονικό τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο πλάκες στήριξης, σύστημα ανάρτησης Uni Trak με μονό αμορτισέρ οριζόντιας διάταξης. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο με σωλήνα τετραγωνικής διατομής και τα δισκόφρενα (μπροστά και πίσω) [...]

Kawasaki Athlete 125

H Kawasaki  καινοτομεί όντας ένα παπί-υβρίδιο που χρησιμοποιεί στοιχεία από μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι το Kawasaki Athlete 125 και έχει να επιδείξει τιμόνι τύπου clip-on, κανονικό τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο πλάκες στήριξης, σύστημα ανάρτησης Uni Trak με μονό αμορτισέρ οριζόντιας διάταξης. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο με σωλήνα τετραγωνικής διατομής και τα δισκόφρενα (μπροστά και πίσω) κυματιστά, [...]

Keeway Target 125

Διαφοροποιημένη είναι η εμφάνιση του Keeway Target 125 που διαθέτει μεγαλύτερα πλαστικά και αιχμηρές επιφάνειες ειδικά στο μπροστινο του τμήμα. Δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό, ενώ ο πίσω φοράει ένα ταμπούρο. Ο κινητήρας είναι διβάλβιδος και αποδίδει 8,7 ίππους και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Η ροπή του φτάνει τα 0.9 kgm στις 5.500 rpm. Ένα από [...]

Kymco Visa R 50 Carry

To γνωστό Kymco Visa R 50 στην επαγγελματική έκδοση για μικρομεταφορές και ταχυφαγεία λέγεται Carry και διαθέτει μονόσελο (κομμένη σέλα) και σχάρα-βάση κουτιού (το “κουτί” delivery δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Το Kymco Visa R 50 Carry έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με [...]

Kymco VisaR 50

Το μικρότερο Kymco Visa R 50 έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 3,1 ίππους . [...]

Kymco Jetix 50

Tο Kymco Jetix 50 έχει κοινά τεχνικά χαρακτηριστικά, με τον μεγάλο αδελφό – το 125 – με μικρότερου κυβισμού κινητήρα. O κινητήρας είναι τετράχρονος με καρμπυρατέρ και αποδίδει 3,1 ίππους. To Kymco Jetix 50 έχει κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω και ανάρτηση με μονό αμορτισέρ πίσω. To Jetix διαθέτει, εκτός των άλλων, στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη [...]

Kymco VisaR 110

Το μικρότερο και απλούστερο σαν κατασκευή παπί της Kymco ονομάζεται Kymco Visar 110, έχει κινητήρα 110 κ. εκ. που είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 6,8 ίππους . Στην πίσω ανάρτηση υπάρχουν δύο αμορτισέρ, ο μπροστινός τροχός χρησιμοποιεί δισκόφρενο, ενώ πίσω υπάρχει ταμπούρο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες. [...]

Kymco Jetix 125

O διβάλβιδος κινητήρας απoδίδει πάνω από 8 ίππους, υπάρχουν κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω (διαθέτουν σωληνάκια υψηλής πίεσης) και ανάρτηση με μονό αμορτισέρ. Αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Kymco Jetix 125 To Jetix διαθέτει επίσης στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη ταχυτήτων στα όργανα και σύγχρονη σχεδίαση, κάνοντάς το να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο παπί. Οι ζάντες [...]

Kymco Visa R 110 Carry

To γνωστό Kymco Visa R 125 στην επαγγελματική έκδοση για μικρομεταφορές και ταχυφαγεία λέγεται Carry και διαθέτει μονόσελο (κομμένη σέλα) και σχάρα-βάση κουτιού (το “κουτί” delivery δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Το Kymco Visa R 125 Carry έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με [...]

Modenas Kriss 125 EFI

Το Mοdenas Kriss 125 EFI, είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο κινητήρα με 1ΕΕΚ με άμεσο ψεκασμό καυσίμου τελευταίας γενιάς της Synerject. Διαθέτει πλαϊνό και κεντρικό σταντ με δυνατότητα αντικλεπτικής προστασίας στη θέση παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου 17”, σύστημα φρένων της Nissin με δισκόφρενο μπροστά διαμέτρου 220mm και ταμπούρο πίσω διαμέτρου 110mm. Τα αμορτισέρ της Kayaba είναι ρυθμιζόμενα [...]

Modenas GT 135

Το design του Modenas GT135, χρησιμοποιεί αεροδυναμικό φέρινγκ με ενσωματωμένα φλας, και διπλό προβολέα. Τα όργανα είναι μικτά ψηφιακό / αναλογικό. Ο 4χρονος κινητήρας, με 1ΕΕΚ με τροφοδοσία καρμπιρατέρ, έχει δύναμη 11 ίππων στις 7.750 στροφές. Xρησιμοποιεί δισκόφρενα της μπροστά και πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και το μεγαλύτερο εμπρόσθιο δισκόφρενο στην κατηγορία του, διαμέτρου 234mm. [...]

Peugeot VOX 110

Ένα παπί που φτιάχνεται στην Κίνα και φοράει τα σήματα της γαλλικής εταιρίας και ονομάζεται Peugeot VOX 110, με κυμματιστό δίσκο μπροστά και 2έμβολη δαγκάνα και ταμπούρο στον πίσω τροχό. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Φοράει γρίλλιες στην ποδιά και τον θυρεό της εταιρίας, αλουμινένιες ζάντες και είναι εφοδιασμένο με σχάρα [...]

Skyjet 125 16C

To μπροστινό δισκόφρενο είναι κυματιστό και η 2έμβολη δαγκάνα βαμμένη κόκκινη. Υπάρχουν ζάντες αλουμινίου, πλάγιο και κεντρικό στάντ, χειρολαβή συνεπιβάτη, τη στιγμή που η εμφάνιση θυμίζει παπί γιαπωνέζικης εταιρίας. [...]

Skyjet 100

Παπί με κινητήρα 110 κυβικών με δισκόφρενο μπροστά (με κόκκινη δαγκάνα) και ταμπούρο πίσω, ζάντες, πλάγιο και κεντρικό στάντ, κλειστή αλυσίδα και σχάρα στον στάνταρ εξοπλισμό [...]

Skyjet 50 15C

Τετράχρονο πενηντάρι με δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 2,3 ίππους και η τιμή του δεν ξεπερνάει τα 1.000 ευρώ. [...]

SYM Magic SR 125

To  SYM Magic 125 SR είναι το πρώτο παπί στην Ελλάδα και την Ευρώπη που πληροί τις νέες ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 4. Εκτός από τους μειωμένους ρύπους καυσαερίων διαθέτει και συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης στα δύο κυματιστά δισκόφρενά του. O κινητήρας είναι αερόψυκτος, τετράχρονος με έναν εκκεντροφόρο και τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόδοσή του φτάνει [...]

Yamaha Crypton X 135 Special

To δημοφιλές Yamaha Crypton X 135 έχει και μια έκδοση Special με τις χυτές αλουμινένιες ζάντες -βαμμένες χρυσές – που συναντούμε και στο Crypton T 110, και σπέσιαλ μεταλλικό μπλέ σκούρο χρώμα. Η τιμή του είναι υψηλότερη κατά 200 ευρώ από το απλό Crypton X, που φοράει τροχούς με ακτίνες. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος [...]

Yamaha Crypton T 110

Το μικρό Crypton της Yamaha με τον αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα προσαρμόζεται στις συνθήκες της πόλης. Με χωρητικότητα στα 110 κ.εκ. αερόψυκτος κινητήρας τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ Mikuni BS25 και αποδίδει 6,9 ίππους στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Το Yamaha Crypton Τ 110 στο βασικό του εξοπλισμό διαθέτει αλουμινένιες ζάντες, σχάρα, ευανάγνωστα όργανα με ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου [...]

Yamaha Crypton X 135

Το Yamaha Crypton X 135 είναι τo μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί, κι έχει και τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Έχει κινητήρα τετράχρονο, μονοκύλινδρο υγρόψυκτο και κεφαλή με 4 βαλβίδες. Η ιπποδύναμή του ξεπερνάει τους 12,5 ίππους και το βάρος του φτάνει τα 110 κιλά. Δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό, ενώ πίσω [...]

Κawasaki JOY R 125 (2007-2015)

Χαρούμενος (Joy) εργάτης Το Kawasaki Joy R 125 (Blitz) εμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 2007 σαν το πιο συντηρητικής εμφάνισης – το παπί “εργάτης” – της Kawasaki απευθυνόμενο σε διαφορετικό κοινό και λόγω τιμής του. Απλά χρώματα και γραμμές με καμπύλες είχε σαν στόχο μεγαλύτερες ηλικίες, τη στιγμή που το “αδελφό” Kaze–R απευθυνόταν σε νεαρότερους. [...]

HYOSUNG MIDAS FX 110, 1998-2005: Οδηγός μεταχειρισμένου

Ένας Μίδας με ρούχα εργασίας Μεγάλη εντύπωση είχε κάνει το κορεάτικο παπί Hyosung Midas FX 110 στους Έλληνες παπόβιους όχι μόνο για την διαφορετική του εμφάνιση όταν πρωτοήρθε στην αγορά στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, αλλά και για το ότι φορούσε δυο μονόσελα και ήταν φτιαγμένο για σκληρή δουλειά. Ο Μίδας ήταν επαγγελματίας, θα έπιανε [...]