Γερό, φτηνό και χρήσιμο
Γερό, φθηνό και έτοιμο για όλα. Το “αφρικάνικο” Kibo K150 είναι ένα σπάνιο είδος που θα ήθελε να αλλάξει τη νοοτροπία και το κατεστημένο των δύο τροχών στην Αφρική. Σχεδιασμένο ειδικά για την Αφρική στην Ευρώπη, κατασκευάζεται στην Κένυα.
Ακούστε λοιπόν όλοι εσείς που έχετε την εντύπωση ότι η μοτοσυκλέτα είναι αποκλειστικά μέσον διασκέδασης, φιγούρας, στείρας επίδειξης, ανταγωνιστικού παιχνιδιού μεταξύ μεγάλων παιδιών… Υπάρχει όμως κι άλλο ένα πρόσωπο των δύο τροχών, αυτό της μετακίνησης και της επιβίωσης.
Υπάρχουν rich boys toys από τη μία, υπάρχουν και μοτοσυκλέτες εργαλεία από την άλλη που στηρίζουν και σώζουν ζωές.
Όπως στις περισσότερες αναπτυσσόμενες χώρες, έτσι και στην Κένυα τα μέσα μαζικής μετακίνησης μάλλον απουσιάζουν. Συχνά όμως σε αυτές τις χώρες μπορείτε να συναντήσετε χιλιάδες δίτροχα να συνωστίζονται σαν κοπάδια μυρμηγκιών μέσα σε πόλεις.
Πάνω στους χειρότερους και πιο επικίνδυνους δρόμους στον κόσμο και, πολύ συχνά, με πολλούς άπειρους αναβάτες να δυσκολεύονται να σταθούν όρθιοι.
Η ολλανδική εταιρεία Kibo φαίνεται να έχει βρει μια λύση με τη δημιουργία μιας χρήσιμης, ανθεκτικής και ασφαλέστερης μοτοσυκλέτας που ταιριάζει στο αφρικάνικο περιβάλλον και ονομάζεται Kibo K150.
Παράλληλα θα προορίζεται για δίτροχο ταξί (Boda-Boda τα λένε), αφού το Kibo K150 μπορεί να μεταφέρει βάρος κοντά στα 250 kg
Η Kibo K150 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αντέχει στο πολύ βάρος, μέσω ενός ανθεκτικού και άκαμπτου πλαισίου, με ιδιαίτερα ενισχυμένο λαιμό. Φυσικά έχει δυνατότητες κίνησης και εκτός δρόμου.
Επιπλέον, οι διπλοί προβολείς εγγυώνται ασφάλεια τη νύχτα, κάτι σημαντικό, δεδομένου ότι ο μεγαλύτερος αριθμός των ατυχημάτων στη χώρα συμβαίνουν τη νύχτα.
Ο Ολλανδός επιχειρηματίας Huib van de Grijspaard είναι αυτός που προωθεί τη μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί στο Αμστερνταμ από την εταιρία Greenspace και κατασκευάζεται στο Ναϊρόμπι (στην Κένυα). “Kibo” στα σουαχίλι ονομάζεται ο ιπποπόταμος. Κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος τετράχρονος αερόψυκτος 150 cc, στον οποίο έχει δοθεί έμφαση στη ροπή στις χαμηλές στροφές για χρήση off-road.
Ο μπροστινός τροχός είναι στις 21 ίντσες και ο πίσω στις 18 ίντσες και είναι εφοδιασμένοι με δισκόφρενα 266 και 220 mm αντίστοιχα που είναι κυματιστά και έχουν δαγκάνες με δύο έμβολα.
Με τιμή κάτω από τα 3.000 ευρώ το Kibo K150 είναι φθηνότερο από τις περισσότερες μοτοσυκλέτες που φτιάχνονται από γνωστές μάρκες, όπως η Kawasaki και Honda, οι τιμές των οποίων κυμαίνονται από 4.000 έως 12.000 ευρώ.
Σύντομα η ολλανδική εταιρεία θα προσφέρει επίσης σε προσιτές τιμές εξοπλισμό ασφαλείας, μπουφάν, κράνη, έξτρα φώτα και θα προσφέρει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης σε όσους ενδιαφέρονται για την αγορά ενός νέου Kibo K150.
Περισσότερες πληροφορίες: kibo.bike