MotorBike.gr

DUCATI MULTISTRADA 950, Super Test: Πολυτάλαντη Ιταλίδα

04/04/2018 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Προσιτό “Multi”

*Κυβισμός: 937 cc * Ιπποδύναμη: 113 ίπποι, στις 9.000 rpm * Τελική: 210 km/h *Βάρος: 204 kg * Τιμή: 14.500 ευρώ

Όταν οι αντίπαλοι σου περιλαμβάνουν τα Yamaha Tracer, Honda Africa Twin, KTM 1090 τότε τα πράγματα είναι δύσκολα. Δύσκολα γιατί πρέπει να τους αντιμετωπίζεις χωρίς φόβο σε όλους τους τομείς και συνάμα να κρατάς τη δική σου παράδοση, της Ducati και των πολυτάλαντων Multistrada. Το Ducati Multistrada 950 έχει βαρύ όνομα και σημαντικό έργο να επιτελέσει.

Το όνομα Multistrada που σημαίνει “πολλοί δρόμοι” ορίζει τον χαρακτήρα της 950 με μιας. Η μοτοσυκλέτα πρέπει να τα κάνει όλα και επειδή λόγω του ότι ο κυβισμός της είναι μικρότερος των υπολοίπων 1200-1260 αδελφών της αποτελεί την “ανθρώπινη Multi” που συνάμα είναι και πιο προσιτή από πλευράς τιμής, αν υποθέσουμε ότι ένα ποσό κοντά στις 15 χιλιάδες ευρώ μπορεί να θεωρηθεί “προσιτό”.

Οι αγορές της Ευρώπης αλλά και η ελληνική καλοδέχτηκαν την φιλική 950 που διατηρεί τις αρχές της Ducati που την έκαναν φημισμένη. Ιταλιάνικος χαρακτήρας, φλογερή εμφάνιση, κράτημα, φρένα, αναρτήσεις και επιδόσεις σε στυλ Desmo. Και χαρακτηριστικός ήχος Ducati βεβαίως.

Το ελληνικό κοινό έδειξε τις διαθέσεις του ανεβάζοντας την Ducati Multistrada 950 μέσα στη δεκάδα των best seller των μοτοσυκλετών Adventure-Crossover και παράλληλα την ανέδειξαν πρώτη Ducati σε πωλήσεις. Καθόλου άσχημα θα λέγαμε, όταν η “μικρή” Multi κατατάσσεται σε πωλήσεις πίσω από την Honda X-ADV και μπροστά από την BMW S 1000 XR.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

To Ducati Multistrada 950 είναι το αντίθετο του “μικρό στο μάτι…”, γιατί είναι μεγάλο στο μάτι, ενώ ο κινητήρας του είναι μικρότερος από το μοντέλο το οποίο αντιγράφει, το 1200. Με χαρακτηριστικό πλατύ ρύγχος που θυμίζει προϊστορικό πουλί, που διχάζει όμως τις απόψεις των παρατηρητών για την καλαισθησία του. Αισθητικά προτιμούμε τα βαμμένα πλαστικά του ρύγχους του 1200, παρά τα άβαφα μαύρα του 950. Επιθετικό πάντως, που είναι το ζητούμενο, καταφέρνει να γίνεται το σύνολο.

Μεγάλος όγκος και κόκκινος μπροστά και μικρός μαύρος πίσω

Η αντίρρησή μας έρχεται στο υλικό και το χρώμα της “μύτης” που είναι από μαύρο, άβαφο πλαστικό. Θα προτιμούσαμε να είναι σκληρότερο και βαμμένο κόκκινο.

Η συνολική σχεδίαση συνδυάζει στοιχεία και από το Multistrada 1200 και το Multistrada Enduro. Μπροστά δανείζεται στοιχεία από το πρώτο και από τη μέση και πίσω στοιχεία από το δεύτερο.

Αρπακτικού πτηνού όψη. Με μαύρο ρύγχος

Το Ducati Multistrada 950 έχει στερεωμένο πάνω στο φέρινγκ μια παραλληλόγραμμη οθόνη LCD που χρησιμοποιεί παλαιάς εμφάνισης νούμερα (λεπτά), αλλά προσφέρει πολλές πληροφορίες, όπως πρέπει να κάνει μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας. Διαθέτει ενδείξεις όπως: ταχύτητα, στροφόμετρο (με μικρές ενδείξεις) χιλιομετρητής ολικός και δυο μερικοί, ταχύτητα κιβωτίου, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ένδειξη πάγου στο δρόμο.

Η συνολική ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα είναι υψηλών επιπέδων. Τίποτε που να ενοχλεί το μάτι. Άντε ίσως το μεγάλο καζανάκι των εξατμίσεων, αλλά πως να λύσεις ένα τέτοιο – άλυτο – πρόβλημα…

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο κινητήρας του Ducati Multistrada 950 είναι παραδοσιακά για Ducati διάταξης V-2 ή L-2 Testastretta 11° σύμφωνα με την εταιρία. Είναι υγρόψυκτος 937cc, έχει 4 βαλβίδες στον κύλινδρο που κινούνται με δεσμοδρομικό σύστημα. Έχει διάμετροxδιαδρομή 94 x 67,5 mm και αποδίδει 113 ίππους στις 9.000 rpm, με ροπή 9,2 kgm στις 7.750rpm. Η τροφοδοσία έχει σώματα ψεκασμού 53mm και γκάζι Ride-by-Wire.

Κλασικός V-2 Ducati ο κινητήρας με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων

Οι εξατμίσεις καταλήγουν σε ένα τελικό με δύο τρύπες και ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος μερικής ολίσθησης (για να μην φρενάρει έντονα ο πίσω τροχός στα κατεβάσματα των ταχυτήτων).

Ο Testastretta διαθέτει τέσσερα Modes (χάρτες) λειτουργίας (Touring, Sport, Urban and Enduro). Ανάλογα με την κάθε επιλογή αλλάζουν αυτόματα και οι εξής παράμετροι: Mέγιστη ιπποδύναμη, απόκριση στο γκάζι, βαθμός παρέμβασης traction control και βαθμός παρέμβασης ABS. Η ιπποδύναμη αρχίζει από τους 75 ίππους στις επιλογές Enduro και Urban και φτάνουν στους 113 για Touring και Sport.

Όμορφο το πλακέ τελικό, αντιαισθητικό το καζανάκι της εξάτμισης (που δεν φαίνεται εύκολα)

Tο Multistrada 950 είναι εφοδιασμένο με το DSP (Ducati Safety Pack) το οποίο περιλαμβάνει ABS και το Ducati Traction Control, που συνδυάζονται σε διάφορα στάδια, ανάλογα με τις 4 παραπάνω επιλογές λειτουργίας – Riding Modes.

Ψηλοί αποστάστες για την έδραση του τιμονιού

Το Traction Control, ρυθμίζεται σε 8 επίπεδα. Το 1 και 2 είναι τα λιγότερο παρεμβατικά για χρήση στο χώμα, ενώ το τελευταίο επίπεδο, το 8ο παρεμβαίνει έντονα στον τροχό. Σημαντικό είναι επίσης ότι υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Το Ducati Multistrada 950 έχει πλαίσιο δύο τμημάτων: ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα από το λαιμό του πιρουνιού μέχρι το πίσω μέρος του κινητήρα και ένα αλουμινένιο υποπλαίσιο δύο τμημάτων, που φτάνει μέχρι την ουρά. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο κατασκευής Kayaba, πλήρως ρυθμιζόμενο (με προφόρτιση ελατηρίων, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς) διαδρομής 170mm με καλάμια διαμέτρου 48mm.

Πολύ καλό ανάποδο πιρούνι και εξίσου καλά φρένα

Στον πίσω τροχό υπάρχει ευμεγέθες αλουμινένιο ψαλίδι, κρυμμένο πίσω από μαύρο χρώμα κι ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της γερμανικής Sachs με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (εύκολα, μέσω στρόφιγγας) που δίνει διαδρομή τροχού 170mm.

Αλουμινένιο ψαλίδι και ζάντα με περίτεχνα μπράτσα που θυμίζουν ακτίνες

Τα δισκόφρενα είναι δύο μπροστά διαμέτρου 320mm με ακτινικές δαγκάνες monobloc της Brembo, τέσσερα έμβολα, ενώ ο δίσκος πίσω είναι διαμέτρου 265mm.

Το σύστημα ABS είναι της Bosch (9.1) με τρεις λειτουργίες, ανάλογα με το mode (χάρτη) που επιλέγεται.

Οι χυτές αλουμινένιες ζάντες έχουν ακτίνες σχήματος “Υ” δίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την εικόνα των τροχών με ακτίνες. Είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70 μπροστά και 170/60 πίσω.

Διόροφη, άνετη σέλα – ειδικά για τον αναβάτη

Η σέλα απέχει από το έδαφος 840 mm, το μεταξόνιο είναι μεγάλο στα 1.594mm και το βάρος φτάνει 204 κιλά με τη μοτοσυκλέτα άδεια.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η εργονομία του Multistrada ταιριάζει σε συγκεκριμένο σωματότυπο αναβάτη. Δεν κάνει για κοντύτερους των 1.75m, με τη σέλα που δίνει ύψος από το έδαφος στα 840 χιλιοστά και για αυτό το λόγο υπάρχει και χαμηλότερη στα 820 χιλιοστά.

Η σέλα του αναβάτη πλαταίνει στο πίσω της μέρος και δίνει άνεση και καλή στήριξη, ειδικά για ταξίδια και σπορ οδήγηση. Επίσης διαθέτει σκαλοπάτι-μαξιλάρι που χωρίζει εμφανώς τη θέση του αναβάτη, από αυτή του συνεπιβάτη.

To αφρώδες της είναι πολύ καλό, το πλάτος της μεγάλο, ανοίγοντας τα πόδια του αναβάτη δυσχεραίνοντας την πρόσβασή τους προς το έδαφος. Λόγω του ότι είναι κοίλη στην ουσιά “σφηνώνει” τον αναβάτη σε ένα σημείο, μην επιτρέποντάς του να (μικρο-) μετακινηθεί. Μια επιλογή που έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια με τον αναβάτη να κάθεται μέσα στη μοτοσυκλέτα, το πλατύ τιμόνι βρίσκεται ψηλά και τα μαρσπιέ μπροστά, να φέρνουν τα γόνατα σε ανοικτές, άνετες γωνίες.

Το δεξί πόδι νιώθει την προεξοχή του καπακιού του συμπλέκτη, τα μαρσπιέ είναι καλυμμένα με λάστιχα και είναι πλατιά.

Η πρώτη εντύπωση από την Ducati έρχεται από το μεγάλο 20λιτρο ρεζερβουάρ και τις εσοχές για τα πόδια που σου δίνουν καλή τοποθέτηση για ταξίδια.

Ο κινητήρας εκπέμπει αρκετούς μηχανικούς θορύβους, γνήσιους Ducati-στικους, που εντείνονται από το αντηχείο που δημιουργεί το εσωτερικό του φέρινγκ. Οι αδαείς θα ενοχληθούν πάντως.

Χαμηλά, κι αφού γυρίσεις το ηλεκτρονικό σου γκάζι, δεν υπάρχει πολλή ροπή. Από τις 4.000 rpm αρχίζει να έρχεται η δύναμη και να εκπέμπεται ο γνήσιος ο Ντουκατίστικος θόρυβος, που έκανε τις μοτοσυκλέτες από την Μπολώνια διάσημες. Μετά από λίγη χρήση μέσα στην πόλη λίγη ζέστη έρχεται στα πόδια σου από το μοτέρ, ειδικά στο δεξιό μηρό.

Το κιβώτιο εμφανίζει σκληρή λειτουργία και μερικές φορές βρίσκει νεκρά ανάμεσα σε ταχύτητες. Το πρόβλημα είναι η λειτουργία του συμπλέκτη που είναι υγρός πολύδισκος και ενεργοποιείται με συρματόσχοινο.

Ο συμπλέκτης είναι πραγματικά πολλών δίσκων (11 φιμπερένιων) και απαιτεί μεγάλη διαδρομή στην αριστερή μανέτα, για να δουλέψει σωστά. Άρα πρέπει να είναι ψηλά ρυθμισμένος με ελάχιστο μπόσικο στο συρματόσχοινο, απαιτώντας αρκετή δύναμη από τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, αφού είναι απομακρυσμένος και έχει μεγάλη διαδρομή.

Ασύμμετρο το ψαλίδι, σηκώνεται δεξιά για να περάσει η εξάτμιση

Όταν του δώσαμε μπόσικο στο συρματόσχοινο – έτσι ώστε να πιάνει πιο κοντά στο γκριπ, πιο εύκολα για τα δάχτυλα – δεν έκανε σωστή αποσύμπλεξη, το κιβώτιο γινόταν ακόμα πιο σκληρό και επανειλημμένα δεν βρίσκαμε νεκρά στα φανάρια… διασκεδάζοντας τους συναδέλφους δίτροχους γύρω μας στα φανάρια, που κοιτούσαν, χαμογελούσαν συγκαταβατικά και το πιθανότερο να έλεγαν από μέσα τους: “κακομοίρη μου ‘θελες Μultistrada και δε ξέρεις να βρεις νεκρά”…

Στο μέλλον ένα υδραυλικός συμπλέκτης ίσως να έδινε λύση στο θέμα.

Έχοντας επιλεγμένα τα πιο “γρήγορα” mode, δηλαδή τα Touring και Sport η απόκριση στο ηλεκτρονικό γκάζι είναι καλή, ο κινητήρας εμφανίζει καλή ροπή και τράβηγμα στις μεσαίες στροφές, ανεβάζοντας χαρακτηριστικά “δεσμοδρομικά”, μένοντας “γεμάτος” παντού.

Η ιπποδύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό είναι κοντά στους 98 ίππους που δεν θα κάνουν τον αναβάτη τους να ασπρίσει τρομαγμένος, ενώ είναι αρκετά για να κάνει τα πάντα, ακόμα και να οδηγεί σπορτίβικα σε δρόμους με στροφές.

Οι επιλογές Urban και Εnduro προορίζονται για πολύ ήπια οδήγηση και αν τις δοκιμάσετε, από περιέργεια επί τούτου και χωρίς λόγο, θα σας απογοητεύσουν, αφού τα άλογα γίνονται αδύναμα πουλάρια. Στη βροχή πάντως και σε άσφαλτο κατάλληλη για πατινάζ αποδεικνύονται πολύτιμες.

Η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού είναι καλή και η ιπποδύναμη έρχεται πολύ γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα, στην 950 δεν υπάρχει εκρηκτικότητα, υπάρχει μια ωραία, ροπάτη, διαρκής δύναμη που ρέει, ανεβαίνει ψηλά και μπαίνει στα κόκκινα, πριν επέμβει ο κόφτης.

Είπαμε το Ducati Multistrada 950, είναι το “ανθρώπινο crossover” του Borgo Panigale.

Με 113 ίππους ο δικύλινδρος Testastretta 11

Το 950 παρουσιάζει κραδασμούς στη περιοχή της σέλας, ξεκινώντας από 4.500 rpm και μέχρι τον κόφτη, ενώ πιο αισθητοί οι κραδασμοί – στη σέλα και το τιμόνι – γίνονται κοντά στις 6.500-7.000 rpm. Με 6η στο σασμάν και κοντά στις 5.500 rpm το κοντέρ δείχνει πάνω από 130 km/h, κι αυτή είναι μια άνετη και οικονομική ταχύτητα ταξιδιού στην Εθνική.

Η πραγματική τελική ξεπερνάει τα 210 km/h και τα 400 μέτρα από στάση έρχονται σε 11,9 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση του δικύλινδρου κινητήρα ξεκινάει από τα 5,5-6,5 λίτρα στα 100 km, με ελαφρύ δεξί καρπό και φτάνουν μέχρι τα 6,5 με 7,0 λίτρα στα 100 km με “βαρύτερο” δεξί καρπό ή μέσα στην πόλη.

Μεγάλο τιμόνι, ντεπόζιτο και όργανο. Άριστης κατασκευής οι καθρέφτες

Λόγω του όγκου των πλαστικών του φέρινγκ και του πλάτους του συγκεκριμένου τιμονιού, που όμως κόβει αρκετά, η 950 δεν είναι ότι καλύτερο για μποτιλιαρισμένες πόλεις, περίπτωση στην οποία θα παιδέψει τον αναβάτη της που θα αποζητήσει κάτι πιο ευέλικτο και στενό. Λογικό όμως για μια μοτοσυκλέτα τέτοιας κατηγορίας Adventure-crossover.

To λεβιέ των ταχυτήτων έχει λίγο πιο μεγάλη διαδρομή απ’ ότι θα θέλαμε και είναι λίγο πιο απομακρυσμένο απ’ όσο θέλαμε από το μαρσπιέ, σε αντίθεση με το πεντάλ του φρένου που ήταν πιο κοντά απ’ ότι μας βόλευε στο μαρσπιέ.

Το Multistrada που γενικά επιδεικνύει μεγάλη σταθερότητα μέχρι τα 160-170, κάνει το ίδιο και στις στροφές. Με ένα πλαίσιο και κυρίως ένα μακρύ μεταξόνιο που επηρεάζεται από το μήκος του κινητήρα L-2, δίνει την εντύπωση στον αναβάτη ότι ο μπροστινός τροχός βρίσκεται μακριά του και σε συνδυασμό με το ψηλό τιμόνι δεν του επιτρέπει να ρίξει βάρος στους καρπούς του και να κερδίσει σε αίσθηση.

Η είσοδος στις στροφές γίνεται όμως με ευκολία και ακρίβεια, η μοτοσυκλέτα σου εμπνέει πολλή εμπιστοσύνη, με την αλλαγή της τροχιάς να απαιτεί περισσότερη προσπάθεια. Η σταθερότητα και η ακρίβεια στη διάνυση της τροχιάς της στροφής εξαρτάται από το πόσο σφιχτές είναι οι αναρτήσεις του 950, γιατί γενικά από την εταιρία έρχεται με μαλακές ρυθμίσεις.

Οθόνη με πολλές ενδείξεις, αλλά με παλιά γραμματοσειρά ψηφίων (λεπτή)

Το πιρούνι του Ducati, εκτός από το ότι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο (προφόρτιση και αποσβέσεις) δίνει προοδευτικότητα και καλή απόδοση. “Διαβάζει” εύκολα τις μικρές ανωμαλίες του δρόμου, κρατάει τους τροχούς σε επαφή, τον αναβάτη άνετο και ξέγνοιαστο και παράλληλα εμφανίζει καλή συμπεριφορά στα φρένα.

Οι αναρτήσεις στην αρχική εργοστασιακή ρύθμιση είναι πολύ μαλακές και δίνουν άνεση, μπορείς να περνάς εύκολα τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να τις καταλάβεις, αλλά από την άλλη σε υψηλές ταχύτητες δεν δίνουν την ακρίβεια των πιο σφιχτών ρυθμίσεων. Πάντως οι σφιχτές ρυθμίσεις τους, που δουλεύουν καλά στις σπορ διαδρομές απαιτούν και αναβάτη “γερή” μέση που δεν έχει ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν.

Εύκολα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με στρόφιγγα

Η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης γίνεται πανεύκολα από στρόφιγγα στην αριστερή πλευρά (σωστά, όχι σαν κάτι μοτοσυκλέτες που την έχουν δεξιά και αφήνεις το γκάζι για να την ρυθμίσεις…). Μόνο σε έντονο φρενάρισμα σε υψηλές ταχύτητες (στα 160 πχ) το μαλακό πιρούνι θα εμφανίζει ασάφεια.

Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη θα μπορούσαν να είναι πιο μεγάλα και πιο άνετα

Τα ελατήρια του πιρουνιού σημειώνουν πάντως προοδευτική βύθιση, αρχικά βυθίζονται γρήγορα και μετά πιο αργά, ενώ στο χώμα τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα απ’ ότι φαντάζεται κάποιος από μια τόσο μεγάλη μοτοσυκλέτα.

Τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και δύναμη και αποτελεσματικότητα, αφού φρενάρουν τα 230 περίπου γεμάτα κιλά της Ducati Multistrada 950 από τα 90 km/h σε 33 μέτρα.  ABS και traction contol λειτουργούν πολύ καλά και ανάλογα με το Mode που επιλέγεις συνεργάζονται καλά.

Στο ταξίδι η ζελατίνα είναι εύκολα ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος της και γίνεται με το ένα χέρι, ακόμα και εν κινήσει.

Ζελατίνα, πλάτος φέρινγκ και χούφτες προστατεύουν τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ η ζελατίνα στην υψηλότερη θέση αφήνει λίγους στροβιλισμούς και θόρυβο να φτάνει μέχρι το κράνος του αναβάτη. Άνετα κάθεται και ο συνεπιβάτης στο κομμάτι της σέλας που του αντιστοιχεί και διαθέτει για τη στήριξή του χειρολαβές.

Το Ducati Multistrada 950 είναι μια μεγάλη μοτοσυκλέτα με ευρυχωρία γενικά για δυο επιβαίνοντες που κάθονται με άνεση, χωρίς “στραμπουλήγματα”.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Μπολωνέζικη κυρία που είναι έτοιμη για ταξίδια και περιπέτειες σε χώμα και άσφαλτο και λέγεται Ducati Multistrada 950 έχει τιμή που φτάνει τις 14.500 ευρώ. Δεν πρόκειται για “πολεμική” μοτοσυκλέτα, ούτε διαθέτει κάτι πάνω της που σε προδιαθέτει για κάτι τέτοιο.

Είναι ένα – όχι μικρού κυβισμού – πολυεργαλείο με το οποίο θα κάνεις τη καθημερινή σου μετακίνηση, χωρίς να σε κουράζουν ιδιαίτερα τα πολλά κιλά του και παράλληλα θα κάνεις τα ταξίδια σου, θα πατήσεις και λίγο στο χώμα και θα παίξεις μαζί του παντού και κάθε μέρα, αρκεί να ξέρεις να κάνεις υποχωρήσεις.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Τα μαρσπιέ έχουν λάστιχα που αφαιρούνται για χρήση στο χώμα. Έξυπνο και χρήσιμο
  • Το πλατύ τιμόνι από σωλήνα μεταβλητής διατομής στηρίζεται πάνω σε σινεμπλόκ για μείωση των κραδασμών
  • Ανοίγοντας τη σέλα συναντάς ένα μικρό χώρο για μικροπράγματα, όπου υπάρχει και παροχή USB

  • Τα φώτα έχουν καλή απόδοση, παρότι οι λάμπες είναι συμβατικές (πυρακτώσεως).
  • Πολύ όμορφη η κατασκευή των καθρεφτών και καλό το οπτικό πεδίο που προσφέρουν
  • Σαφώς και θέλει μελέτη το owner’s manual για να μάθεις τις πολλές λειτουργίες προγραμμάτων, mode και λειτουργιών
  • Μπορείς να ξεκινήσεις με την ερώτηση “αυτό το κουμπί, τι κάνει;”.

ΥΠΕΡ

  • Αναρτήσεις
  • Ηλεκτρονικά συστήματα
  • Μεσαίες στροφές
  • Κράτημα

ΚΑΤΑ

  • Ευελιξία, κίνηση στην πόλη
  • Κραδασμοί
  • Συμπλέκτης

(Εξοπλισμός αναβάτη: Κράνος IXS HX 215 Defender, Mπουφαν IXS Malone, Περισσότερες πληροφορίες: Ι. Τζωρτζόπουλος Ε.Π.Ε., Καλλιρρόης 71 & Φραντζή, 117 43 Νέος Κόσμος τηλ.: 210 9241108, 210 9242659, www.tzortzopoulos.gr, www.facebook.com/tzortzopoulos

 

YAMAHA TRACER 900, Super Test: Ο γρήγορος τουρίστας

HONDA X-ADV 750, Super Test: Μια νέα κατηγορία

YAMAHA TRACER 700, Super Test: Πολυχρηστικότητα σε 700cc

DUCATI Multistrada 950, Red, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γενικά
Τύπος Multistrada 950, Red
Κατηγορία ADVENTURE
Έτος 2018
Τιμή 14.500 €
Κατασκευαστής Ducati Motor Holding
Αντιπρόσωπος Ducati Athens, Καλλιρρόης 9, Νέος Κόσμος 11743, Αθήνα, 210 9981199
Κινητήρας
Τύπος Τετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / Κυβισμός L / 937 cc
Διάμετρος επί διαδρομή 94 mm x 67.5 mm
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδρο Δεσμοδρομικό / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη 113 ίπποι, στις 9.000 rpm
Ροπή 96 Nm στις 7.750 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων 6
  • 1η: 37/15
  • 2α: 30/17
  • 3η: 28/20
  • 4η: 26/22
  • 5η: 24/23
  • 6η: 23/24
Συμπλέκτης / Λειτουργία Υγρός Πολύδισκος / Υδραυλική
Πρωτεύουσα μετάδοση Με γρανάζια
Τελική μετάδοση Με αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίου Χωροδικτύωμα από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή) Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι - 170 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση – Συμπίεση – Επαναφορά
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή) Υδραυλικό Αμορτισέρ - 170 mm
Ρυθμίσεις Προφόρτιση – Συμπίεση – Επαναφορά
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος) Δύο δίσκοι - 320 mm
Δαγκάνα Brembo Μονομπλόκ, ακτινική 4 εμβόλων
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος) Δίσκος - 265 mm
Δαγκάνα Brembo Μονομπλόκ, ακτινική 4 εμβόλων
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό) 19 - 120/70-R19
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό) 17 - 170/60-R17
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος 2.190 mm
Πλάτος 1.000 mm
Ύψος 1.495 mm
Μεταξόνιο 1.594 mm
Ύψος Σέλας 840 mm
Ρεζερβουάρ 20 l.
Βάρος 205 Kg

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!