MotorBike.gr

YAMAHA TRACER 700, Super Test: Πολυχρηστικότητα σε 700cc

11/12/2017 Μιχάλης Λαζαρίδης Βασίλης Αντζουλάτος

Mrs. Do it All

*Κυβισμός: 689 cc * Ιπποδύναμη: 74,8 hp, στις 9.000 rpm * Τελική: 196 km/h *Βάρος: 196 Kg (γεμάτη) * Τιμή: 8.700 ευρώ

Η κυρία “Κάνω τα Πάντα” χωρίς κόπο, είναι η Yamaha Tracer 700, μια μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο, τόσο φιλικό, όσο και ισχυρό κινητήρα που έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει αργά, αλλά και γρήγορα και να σας μεταφέρει παντού χωρίς να βαρυγκομάει. Πως τα κατάφερε η Yamaha; Αν ήταν πιο χαμηλή η τιμή της, από τα 8.700 ευρώ που στοιχίζει, τότε θα μιλούσαμε για “τελειότητα”…

Η Yamaha Tracer 700 είναι μια μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα που προορίζεται να καλύψει πλήθος χρήσεων και συναρμολογείται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο της γιαπωνέζικης εταιρίας στο Saint-Quentin, βόρεια του Παρισιού.

Μικρή αδελφή της “άγριας” Tracer 900, η 700 είναι μια πιο πολιτισμένη μοτοσυκλέτα με ηπιότερη απόδοση και προοδευτικότητα στον τρόπο που αποδίδει. Βασισμένη πάνω στην ΜΤ-07, μοιράζεται το πλαίσιο, τον κινητήρα, φρένα, όργανα, τροχούς και αναρτήσεις – με διαφορετική λειτουργία και διαφορετικές διαδρομές.

Mε design που «βαραίνει» το μπροστινό μέρος και λεπταίνει το πίσω

Μπορεί η Yamaha Tracer 700 να εμφανίζεται σαν μακρινή ξαδέλφη των ψευδοεντούρο μοτοσυκλετών του παρελθόντος, αλλά το πιρούνι έχει σχετικά μικρή διαδρομή 13 εκατοστών, οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν χυτές αλουμινένιες ζάντες και το πίσω στρηγάδικο λάστιχο είναι πλατύ και χαμηλό στα 180/55.

Πως θα “περπατήσει” η μοτοσυκλέτα στο χώμα; Αργά και προσεκτικά.

Έξυπνα φερόμενη η Yamaha χαρακτηρίζει το μοντέλο Sport Tourer, αν και είναι πασιφανές ότι πρόκειται για ένα crossover μοντέλο, που ναι μεν “δείχνει” ότι μπορεί να κινηθεί στο χώμα, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια μοτοσυκλέτα δρόμου.

Μήπως τελικά θα ήταν καλύτερα να την λέγαμε Adventure Sport Tourer τελικά, αφού κουβαλάει έστω και λίγα γονίδια από Tenere και TDM;

ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Το κάνουν πλέον πολλοί. Η σύγχρονη φιλοσοφία κατασκευής και του design μοτοσυκλετών – και δίκυκλων γενικότερα – αρέσκεται να καλύπτει τμήματα της μοτοσυκλέτας με πλαστικά κομμάτια. Γιατί έτσι και τις σχεδιαστικές σου γραμμές αλλάζεις κατά το δοκούν και η αντιλαμβανόμενη ποιότητα – αυτό που βλέπει το μάτι – φαίνεται υψηλότερη.

Μπορείς για παράδειγμα να χρησιμοποιείς ένα απλό σωληνωτό πλαίσιο, που κινείται στην πεπατημένη και με δυο καλοφινιρισμένα πλαστικά καλύματα να το κάνεις να μοιάζει με εξαιρετικά καλοφινιρισμένο, ρωμαλέο περιμετρικό μεγάλων δοκών και πάει λέγοντας. Ότι θέλει ο καλλιτέχνης μπορεί να το πετύχει.

Ιδιαίτερου σχήματος είναι η στενή ζελατίνα

Πολλά πλαστικά καπάκια κρύβουν όχι μόνο το πλαίσιο πάνω στην Yamaha Tracer 700, αλλά και το ντεπόζιτο, κάτι καλό τελικά, αφού δεν είναι εκτεθειμένο και δεν πρόκειται να γδαρθεί-φθαρεί..

Ναι, η προσοχή στη λεπτομέρεια δεν θα δηλώσει παραπονούμενη πάνω σε αυτή τη μοτοσυκλέτα. Η εμφάνιση της είναι οικεία, καθαρά Yamah-ική, με σφηνοειδείς προβολείς, μακρινής συγγένειας με τα Fazer, με γωνιώδη πλαστικά καπάκια.

Από την άλλη είναι και όσο πρέπει επιθετική, τόσο όσο ώστε να μην τρομάζει τους συντηρητικότερους αναβάτες. Η εικόνα που μεταφέρεται στο μάτι όταν βλέπεις τη μοτοσυκλέτα από το πλάι είναι “σκυμμένη, καμπουριαστή” μπροστά και “άδεια”, λεπτή και αιχμηρή στο πίσω της μέρος.

Προσέξτε τον μεγάλο όγκο της εξάτμισης στο κατώτερο-πίσω τμήμα της

Ένα μεγάλο μεν, μάλλον αντιαισθητικό ψυγείο βρίσκεται μπροστά-ψηλά από τον κινητήρα, αλλά ευτυχώς καλύπτεται δεόντως από τα πλαϊνά καπάκια και μόνο αν σκύψεις μπορείς να δεις το μέγεθός του. Στην περίπτωση αυτή κερδίζει η αποτελεσματικότητα (καλύτερη ψύξη), παρά η αισθητική, μιας κι αν το ψυγείο ήταν μικρότερο, θα έβαζε το βεντιλατέρ να δουλεύει περισσότερο μέσα στην κίνηση.

Η ποιότητα κατασκευής της Yamaha Tracer 700 είναι η αναμενόμενη, καλή γιαπωνέζικη, χωρίς τάσεις προς τα πάνω ή προς τα κάτω, ικανοποιώντας τους περισσότερους, χωρίς να τους ενθουσιάζει σε κάποιον τομέα.

Χαρακτηριστική είναι η όψη της μοτοσυκλέτας από μπροστά, με τη σχήματος “V” ζελατίνα να αποτελεί ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο κινητήρας είναι ίδιος με της Yamaha MT-07, φέρει τον κωδικό CP2, στον οποίο στην τελευταία του έκδοση έχουν γίνει επεμβάσεις στην εισαγωγή και την εξάτμιση, έτσι ώστε να περνάει πλέον τις προδιαγραφές Euro4.

Χρώμα και σχήμα εξατμίσεων… ποίημα

Ο δικύλινδρος σε σειρά, ελαφρά επικλινής κινητήρας είναι οκταβάλβιδος, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και έχει κυβισμό 689cc (διαστάσεις 80×68,6mm), αποδίδει 74,8 ίππους στις 9.000rpm έχει σχεδιαστεί να έχει δύναμη και ροπή σε όλες τις στροφές, με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 6,8 kgm στις 6.500rpm.

Έχει 6άρι σασμάν, στρόφαλο 270 μοιρών και διαιρούμενες μπιέλες. Οι επιδόσεις αυτές τον τοποθετούν στην κορυφή των αντίπαλων κινητήρων της κατηγορίας των crossover μεσαίου κυβισμού.

Η δικύλινδρη μονάδα είναι “παραδοσιακή”, αφού δεν διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα για διαφορετικές λειτουργίες ή έλεγχο της πρόσφυσης.

ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΦΡΕΝΑ

Το πλαίσιο της 700 ειναι σωληνωτό με ημίδιπλη ραχοκοκαλία, με δυο σωλήνες να ξεκινούν κάτω από το λαιμό, για να στηρίξουν το ανώτερο τμήμα του κινητήρα ο οποίος λειτουργεί σαν ενεργό τμήμα, κλείνοντας από κάτω το πλαίσιο.

Μόνο από αυτή τη γωνία φανερώνεται το μέγεθος του ψυγείου

Αυτό ακριβώς το πλαίσιο χρησιμοποιείται και στα δυο μοντέλα της Yamaha, δηλαδή του γυμνού best seller MT-07 και του ρετρο-γυμνού XSR 700. Κοινό πλαίσιο, κοινός κινητήρας και συνεχίζουμε.

Το σωληνωτό πλαίσιο όμως, έχει στο Tracer ενισχυμένο υποπλαίσιο, έτσι ώστε να μπορεί να δεχτεί μεγαλύτερο φορτίο (μπαγκαζιέρες, top case), ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και κατά 50mm μακρύτερο, προσφέροντας έτσι και λίγη περισσότερη σταθερότητα.

Δύο κυματιστοί δίσκοι με 2έμβολες δαγκάνες και ζάντα με πολλά μπράτσα

Kοινές μοιάζουν να είναι και οι αναρτήσεις, ενώ υπάρχουν διαφορές: στον πίσω τροχό η διαδρομή έχει αυξηθεί από τα 130 mm στα 142mm, ενώ στο μπροστινό μέρος το πιρούνι – που είναι συμβατικό δεν ρυθμίζεται, κι έχει καλάμια διαμέτρου 41mm και – διαθέτει ελαφρώς σκληρότερα ελατήρια και μεγαλύτερες αποσβέσεις από τα άλλα 700άρια.

Το περίεργο είναι ότι η διαδρομή του βρίσκεται στα 130mm, ενώ για τη χρήση που προορίζεται η μοτοσυκλέτα ήταν ανάγκη να διαθέτει μεγαλύτερη.

Με τις αλλαγές στις αναρτήσεις έχει αλλάξει και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας, με το μεταξόνιο (1.450mm), οπως και η γωνία κάστερ (24,8 μοίρες) να έχουν αυξηθεί. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 835 mm και το βάρος στα 196 κιλά γεμάτη, με το ρεζερβουάρ να χωράει 17 λίτρα καυσίμου.

Το πίσω φρένο υστερεί στον τομέα της αίσθησης

Πέρα από τον κινητήρα και το πλαίσιο και τα φρένα είναι επίσης κοινά με τα άλλα 700άρια της Yamaha: με δύο δίσκους διαμέτρου 282 mm μπροστά και 4πίστονες δαγκάνες, με τον μονό δίσκο πίσω, διαμέτρου 245 mm, να έχει δαγκάνα ενός εμβόλου.

Οι τρεις δίσκοι της 700 συνεργάζονται με σύστημα ABS, που δεν απενεργοποιείται. Τα ελαστικά που “ντύνουν” τους 17άρηδες τροχούς είναι Michelin Pilοt Road 4, με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η θέση οδήγησης της Yamaha Tracer 700, είναι άνετη, βολική και προσφέρεται για πλήθος χρήσεων όπως: πόλη, ταξίδι, επαρχειακοί δρόμοι, χώμα. Έστω, ότι δυνατότητες οδήσησης στο χώμα μπορεί να προσφέρει το 13 εκατοστών πιρούνι και το χαμηλά τοποθετημένο καζανάκι των όμορφα κουρμπαρισμένων εξατμίσεων.

Το τιμόνι είναι αρκετά στενό και αρκετά ψηλά τοποθετημένο και – σε σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας – βρίσκεται κοντά στον αναβάτη, καταφέρνοντας έτσι να κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο ευέλικτη.

Της επιτρέπει να ελίσσεται ευκολότερα στην πόλη – ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ένα στοιχείο που είναι πολύ σημαντικό και πολλές φορές “ξεχνιέται” από τους κατασκευαστές (και όμως…).

Το τιμόνι περνάει γενικά πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων, όχι όμως και των SUV, ενώ στα άκρα του τιμονιού υπάρχουν προστατευτικές των μανετών, χούφτες και φλας.

Η απόσταση του τιμονιού από τη σέλα και της σέλας από τα μαρσπιέ δημιουργούν γωνίες, σε πήχεις-κορμό-γόνατα, των 90 μοιρών, μια εργονομία που είναι γενικώς και παγκοσμίως αποδεκτή σαν “άνετη”.

Η σέλα της 700 είναι αρκετά μεγάλη, με αντιολισθητικό κάλυμα, καλό αφρώδες υλικό και επαρκή κόντρα/στήριξη για το πίσω μέρος της λεκάνης του αναβάτη.

Λίγο βάρος πέφτει στους καρπούς των χεριών του αναβάτη, το οποίο μειώνεται όταν η μοτοσυκλέτα επιταχύνει και γενικά όταν ανοίγει το γκάζι.

Καλή θέση οδήγησης, πολύ χρήσιμες οι εσοχές στο ντεπόζιτο

Ο συνεπιβάτης κάθεται αρκετά καλά, με ένα ευμεγέθες κομμάτι σέλας, λίγο ψηλά τοποθετημένα τα πόδια του, σε μια θέση που δεν θα αποδειχθεί απόλυτα άνετη σε μεγαλύτερες διαδρομές. Δεν λέμε ότι δεν είναι καλή, αλλά ότι θα μπορούσε να είναι καλύτερη για ταξιδιωτική χρήση. Επίσης έχει στη διάθεσή του μεγάλες χειρολαβές για στήριξη.

Το εξάρι σασμάν είναι καλό στη λειτουργία του και μαλακό “για το πόδι” του αναβάτη. Η πρώτη ταχύτητα όταν επιλέγεται το κάνει με θόρυβο και με ελαφρύ κλώτσημα, όπως – περιέργως – συμβαίνει σε πολλές σύγχρονες γιαπωνέζικες και ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες.

Ο συμπλέκτης – με συρματόσχοινο – είναι λίγο βαρύς και μικρής διαδρομής, ενώ ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτού του καλού σε γενικές γραμμές κιβωτίου ταχυτήτων ότι και η 5η είναι λίγο πιο σκληρή στην εμπλοκή της από τις υπόλοιπες.

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι ότι στην περίπτωση της Yamaha Tracer 700 έχουμε να κάνουμε με έναν συνολικά εξαιρετικό κινητήρα. Που δίνει την εντύπωση – ειδικά στις χαμηλές στροφές – ότι διαθέτει κοντά στα 850 κυβικά εκατοστά.

Ο χαμηλός ήχος του στο ρελαντί, που ξεφεύγει από την κοντή εξάτμιση, που επεκτείνεται κάτω από τον κινητήρα – κι έτσι δεν επιτρέπει την τοποθέτηση κεντρικού στάντ – θυμίζει περισσότερο γεννήτρια και είναι κάπως άχρωμος.

Συμπαθητικά… επιθετικό look

Όταν ανοίξει όμως το γκάζι ο αναβάτης εντυπωσιάζεται από το πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της εταιρίας, δημιουργώντας ένα μοντέρνο τεχνολογικό επίτευγμα.

Ωραία μοιρασμένη ιπποδύναμη και ροπή παντού, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η απόκριση του στο άνοιγμα του γκαζιού είναι εξαιρετική, οι κραδασμοί που μεταφέρονται στον αναβάτη/συνεπιβάτη είναι υψίσυχνοι και περνούν από το τιμόνι – παρότι έχει σινεμπλόκ στη στήριξή του με την πάνω πλάκα του τιμονιού – και από τη σέλα, κυρίως στις μεσαίες στροφές.

Είναι όμως το σύνολο που σε κερδίζει από τη στιγμή που αρχίζεις να έχεις μεγαλύτερες απαιτήσεις από την Yamaha Tracer 700, αφού θέση οδήγησης, κινητήρας, δύναμη, απόκριση, ζύγισμα του βάρους της κατασκευής, αναρτήσεις και φρένα δουλεύουν σε τέτοιο αρμονικό τρόπο, προσφέροντας στον αναβάτη μεγάλα περιθώρια αυτοπεποίθησης και σιγουριάς.

Η ευελιξία και η ακτίνα στροφής του τιμονιού δίνουν καλή συμπεριφορά και στην κίνηση μέσα στην πόλη, καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα πολύ χρήσιμη και σε αυτή τη χρήση, παρόλα τα 200 της κιλά.

Τα φρένα είναι ικανοποιητικής λειτουργίας, είναι προοδευτικά δυνατά – ειδικά τα μπροστινά – και προσφέρουν καλές επιβραδύνσεις. Η έλλειψη αίσθησης όμως είναι παρούσα και ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες, από 100 km/h και πάνω.

Ακόμα λιγότερη αίσθηση έχει το πίσω φρένο, που θέλει δουλειά και ψάξιμο (με τακάκια, σωληνάκια κ.λπ.) για να αποκρίνεται καλύτερα στο πάτημα του πεντάλ και να μην ενεργοποιεί τόσο άμεσα το ABS, μόλις μετά από λίγα εκατοστά διαδρομής του.

Έξυπνα κινούμενοι οι σχεδιαστές της 700 έχουν τοποθετήσει δυο μαλακότερα των υπολοίπων, αντιολισθητικά κομμάτια πλαστικού στα εσωτερικά των μηρών του αναβάτη, έτσι ώστε αυτός για να κοντράρει – με κλείσιμο των ποδιών – στα φρένα.

Το πιρούνι είναι αρκετά μαλακό και άνετο, με καλές αποσβέσεις για τη χρήση της μοτοσυκλέτας, ενώ θα ήθελε λίγη παραπάνω προοδευτικότητα για να βυθίζεται λιγότερο στο φρενάρισμα.

Το πίσω αμορτισέρ είναι κι αυτό αρκετά μαλακό και χαρακτηρίζεται από μικρή απόσβεση συμπίεσης. Στις “κοφτές” ανωμαλίες του δρόμου η ανάρτηση χτυπάει τον συνεπιβάτη, ενώ θα θέλαμε μια εύκολα προσβάσιμη ρύθμιση προφόρτισης του ελατηρίου, με στρόφιγγα όπως έχουν άλλες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας (όπως π.χ. το Kawasaki Versys 650). Ρυθμίσεις θα έπρεπε να υπάρχουν – ειδικά σε αυτή την τιμή – και στο πιρούνι φυσικά.

Ένας εξαιρετικός δικύλινδρος σε σειρά, γιαπωνέζικος κινητήρας

Πολύ καλή σέλα σε όλα της: από το αφρώδες, το κάλυμα, μέχρι το σχήμα της

Όσον αφορά στο κράτημα της Yamaha Tracer 700, μιας και ο αναβάτης άνετα καθισμένος στην καλή σέλα με το τιμόνι κοντά του που του προσφέρει καλή αντίληψη για το που βρίσκεται ο μπροστινός τροχός, έχει να συνεργαστεί με ένα “ενιαίο” σύνολο, χωρίς περίεργες αντιδράσεις. Αυτό, όσο του επιτρέπουν τα ελαστικά, τα οποία στη μοτοσυκλέτα που οδηγούσαμε ήταν “ελαφρώς κουρασμένα”.

Tα Michelin Pilot Road 4, ειδικά αν δεν έχουν ζεσταθεί για τα καλά (κάτι που αργούν να πετύχουν, στην μικρής πρόσφυσης ελληνική άσφαλτο) εμφανίζουν γλιστρήματα, κάτι που ισχύει και στο άνοιγμα του γκαζιού απότομα μέχρι και τρίτη ταχύτητα, όπου η 700 πλαγιολισθαίνει ελεγχόμενα και διασκεδαστικά σε δρόμους “μάρμαρο”.

Καλοφτιαγμένο, αλουμινένιο ψαλίδι με κομψή σχεδίαση

Στο ταξίδι, στον αυτοκινητόδρομο, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει γρήγορα και εύκολα τη μικρή ζελατίνα του φέρινγκ (σε πολλές θέσεις, κατά 64 mm) που προστατεύει το κέντρο του σώματός του, αφήνοντας τους ώμους εκτός.

Οι στροβιλισμοί του αέρα περνούν πίσω από τη ζελατίνα και δημιουργούν αρκετό θόρυβο που φτάνει μέχρι το κράνος του αναβάτη, τον οποίο θα κουράσουν μετά από ώρες ταξιδιού.

Οι ταχύτητες ταξιδιού που μπορεί να κρατήσει κάποιος στον αυτοκινητόδρομο πάνω στην Tracer είναι ανάμεσα σε 140-160 km/h με άνεση, τη στιγμή που ο καλός κινητήρας έχει κι άλλα αποθέματα δύναμης για προσπεράσεις. Με 4.100 rpm ο κινητήρας πετυχαίνει 100 km/h στο ψηφιακό κοντέρ.

Πλήρως ψηφιακό, πλήρες ενδείξεων όργανο

Εννοείται ότι με το στήσιμο που έχει η μοτοσυκλέτα οι επαρχιακοί δρόμοι και οι διαδρομές με στροφές είναι το αγαπημένο της τερέν όπου διαπρέπει, εμφανίζοντας και πάλι πολύ καλή σταθερότητα και προβλεψιμότητα.

Τώρα από πλευράς επιδόσεων η Yamaha Tracer 700 δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα, το αντίθετο μάλιστα. Ο κινητήρας αποδίδει κοντά στους 68 ίππους στον τροχό.

Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, καλύτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας που είναι στα 5,5 λίτρα. Η μέση αυτονομία ξεπερνάει, με γεμάτο ντεπόζιτο 17 λίτρων, τα 300 χιλιόμετρα.

Η πραγματική τελική της 700 είναι στα 196 km/h, ενώ διανύει τα 400 μέτρα από στάση σε 12,45 δευτερόλεπτα, ταχύτερα απ’ όλα τα ανταγωνιστικά της δικύλινδρα crossover (Honda, Kawasaki, Suzuki). Πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ της, με μόνο το BMW F 800 να είναι λίγο καλύτερο.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Μπορεί η μοτοσυκλέτα από πλευράς εμφάνισης να μην παραπέμπει σε παθιασμένη, πικάντικη, υπερ-δυναμικής όψης κατασκευή. Μπορεί να κινείται ελαφρά προς την συντηρητικότερη πλευρά.

Είναι όμως η χαρακτηριστική της πολυχρηστικότητα, μαζί με τη διασκέδαση που προσφέρει από πλευράς κινητήρα, που κάνει την Yamaha Tracer 700 πολύτιμη και ιδανική για τη δική μας αγορά: τους δρόμους και τις χρήσεις που μπορεί να έχει η μοτοσυκλέτα, που υποχρεωτικά προσδιορίζονται από το οδικό δίκτυο που έχουμε στη διάθεσή μας.

Η ζωντάνια του κινητήρα, ο τρόπος που ανεβάζει γρήγορα στροφές, η όχι υπερβολική ιπποδύναμη και η γεμάτη καλή απόκριση του ψεκασμού, μαζί με το κράτημα και την compact αίσθηση που μεταφέρει στον αναβάτη η Tracer, φτιάχνουν έναν μοναδικό, ουσιώδη και χρήσιμο συνδυασμό.

Για τη σημερινή Ελλάδα και την οικονομική κατάσταση οι 8.700 ευρώ που κοστίζει είναι πολλά χρήματα.

Άσχετα αν από πλευράς πωλήσεων η Yamaha Tracer 900 – που κοστίζει 2.200 ευρώ παραπάνω – πετυχαίνει καλύτερες πωλήσεις, εμείς πιστεύουμε ότι η 700 ταιριάζει καλύτερα στο ευρύτερο μοτοσυκλετιστικό μας κοινό.

Ένα κοινό νέων και οι λιγότερο έμπειρων αναβατών, αλλά και αυτών που επιστρέφουν στη μοτοσυκλέτα. Η 700 δεν στερείται χαρακτηριστικών που θα φέρουν χαμόγελα στον αναβάτη, και εμφανίζεται σαν “λογική, ανθρώπινα διασκεδαστική” χωρίς να βάζει τον αναβάτη διαρκώς “στην πρίζα”, όπως αρέσκεται να κάνει για παράδειγμα η μεγαλύτερη 900, αλλά και οι crossover της αγοράς με ιπποδυνάμεις των 140-150-160 ίππων…

H Yamaha Tracer 700 είναι μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που θα καλύψει τις ανάγκες του 70-80% των μοτοσυκλετιστών στο έπακρο, χωρίς υπερβολές. Κι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημά της.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

  • Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (ψηλά πεζοδρόμια, κακοτράχαλοι χωματόδρομοι) χρειάζεται προσοχή μιας και “βρίσκει” το καζανάκι της εξάτμισης
  • Το όργανο της 700 είναι πλήρως ψηφιακό, γεμάτο πληροφοριών, που είναι γενικά ευανάγνωστες
  • Δύχρηστο μέχρι ενόχλησης είναι ο διακόπτης της κόρνας δίπλα από φλας

Εύχρηστοι διακόπτες, δύσχρηστος μόνο αυτός της κόρνας

  • Πάνω στο τιμόνι υπάρχει ένα χρήσιμο (λίγο άκομψο;) μπαράκι για στήριξη διαφόρων gagetακίων
  • Τα φώτα είναι καλής απόδοσης, ενώ η μεγάλη σκάλα εμφανίζει κάποιες τρύπες στη δέσμη της
  • Δεν υπάρχει κεντρικό στάντ δυστυχώς
  • Δύσχρηστη είναι κλειδαριά που ανοίγει τη σέλα
  • Οι καθρέφτες είναι ελλιπείς, από πλευράς οπτικού πεδίου, αφού είναι κομμένες οι κάτω τους γωνίες
  • Έξυπνος ο διακόπτης στο δεξί άκρο του τιμονιού που έχει ενσωματωμένα το kill switch και τη μίζα

 ΥΠΕΡ

  • Πολύπλευρος, φιλικός, διασκεδαστικός χαρακτήρας
  • Κινητήρας, επιδόσεις
  • Ισχύς φρένων

ΚΑΤΑ

  • Προστασία από τον αέρα
  • Έλλειψη κεντρικού στάντ
  • Απόσταση εξάτμισης από το έδαφος
  • Αίσθηση φρένων

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΙΜΗ: 8.700 ευρώ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 689 cc, με 2 ΕΕΚ και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, τροφοδοσία με ψεκασμό

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 74,8 hp, στις 9.000 rpm

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ/ ΠΙΣΩ: Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, με καλάμια διαμέτρου 41 mm, διαδρομής 130 mm / Ένα αμορτισέρ, διαδρομής τροχού 142 mm

ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: Δύο δίσκοι διαμέτρου 282 mm / Δίσκος διαμέτρου 245 mm

ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ/ΠΙΣΩ: 17 ιντσών / 17 ιντσών (διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά, 180/55 πίσω)

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.450 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 835 mm

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 17 lt

ΒΑΡΟΣ: 196 kg (γεμάτη)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοτοδυναμική ΑΕ, Ασπρόπυργος, Θέση Κύριλλος, τηλ. 801- 11 – 926242, www.yamaha-motor.eu/gr

HONDA NC750X DCT, Super Test: Ο άλλος δρόμος

KAWASAKI VERSYS 650, Super Test: Χωρίς κανένα δισταγμό

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!