Μια ΚΤΜ που “λάμπει”
*Κυβισμός: 799 cc * Ιπποδύναμη: 95 ίπποι (70 kW) στις 9.500 rpm * Τελική: 198 km/h *Βάρος: 204 kg (γεμάτη)* Τιμή: 11.750 ευρώ
Δύο περίπου χρόνια χρειάστηκε για να επιστρέψει το KTM 790 Adventure στη σημερινή, απλούστερη και οικονομικότερη έκδοσή του, να επιδείξει την υψηλή τεχνογνωσία των Αυστριακών και να διαπρέψει έτσι σαν μπεστ σέλερ μοντέλο της εταιρίας και στην Ελλάδα. Κείμενο: Βασίλης Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Μιχάλης Λαζαρίδης
Ξεκινώντας από την εμφάνιση, αυτό που πρέπει να πούμε είναι ότι το 790 ακολουθεί πιστά τη χαρακτηριστική σχεδίαση των Adventure μοτοσυκλετών του αυστριακού εργοστασίου και έχει δημιουργηθεί από τον σχεδιαστικό οίκο Kiska (που ανήκει στην ΚΤΜ).
Φορώντας κουστούμι κλασικής Advenure που φωνάζει από μακριά ΚΤΜ, το 790 τραβάει αμέσως το μάτι του παρατηρητή, κυρίως λόγω του μεγάλου ρεζερβουάρ που κατεβαίνει ιδιαίτερα χαμηλά κάτω από το φέρινγκ, γεγονός που μπορεί να μην την κολακεύει τη μοτοσυκλέτα αισθητικά, αλλά, όπως θα δούμε παρακάτω, προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα.
Ένα στοιχείο που έχει ενδιαφέρον είναι ότι, αν κοιτάξεις τη μοτοσυκλέτα από το πλάι και μισοκλείσεις τα μάτια (όπως κάνουν συνήθως οι καλλιτέχνες όταν θέλουν να δουν το έργο τους με άλλη οπτική), θα παρατηρήσεις πως τα λευκά πλαστικά του κουστουμιού δημιουργούν ένα σχήμα που θυμίζει δελφίνι: με το ρύγχος μπροστά και την ουρά να ολοκληρώνεται ανυψωμένη στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας!
Βγαίνοντας από τον καλλιτεχνικό κόσμο και επιστρέφοντας στον πραγματικό, θα πούμε ότι η μοτοσυκλέτα έχει επιβλητική θωριά, και πάλι λόγω του μεγάλου (πλαστικού μαύρου) ρεζερβουάρ, το οποίο εκτός της σωστής κατανομής μαζών που προσφέρει, δίνει μεγάλο πλεονέκτημα και στους αργούς ελιγμούς μέσα στην πόλη, κάτι το οποίο, σε συνδυασμό με το τιμόνι που κόβει πολύ δεξιά-αριστερά, καθιστά ευκολο-οδήγητο το σύνολο.
Πέραν αυτού η μοτοσυκλέτα σου δημιουργεί διαρκώς την αίσθηση πως κουβαλάει το πολύ καμιά 170αριά κιλά και όχι 200+ που ζυγίζει πλήρης υγρών.
Επίσης είναι αυτή η “ready to race” φιλοσοφία της αυστριακής εταιρίας που γίνεται φανερή συνολικά πάνω στο 790, αλλά και στα επιμέρους τμήματά του – όπως για παράδειγμα στο φίλτρο αέρα που αφαιρείται για καθάρισμα, χωρίς εργαλεία – τη στιγμή που το μπροστινό συγκρότημα προβολέων, με την ψηλή ζελατίνα θυμίζει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες ραλί.
Κάθε τι, κάθε κομμάτι που απαρτίζει αυτή τη μοτοσυκλέτα έχει μια συγκεκριμένη και ουσιαστική λειτουργία. Εάν όχι, θα είχε ήδη αφαιρεθεί κατά την εξέλιξη του μοντέλου.
Η μοτοσυκλέτα με ποιότητα κατασκευής πάνω από το μέσο όρο είναι προϊόν του αυστριακού εργοστασίου σε συνεργασία με την κινεζική CFMoto, που την κατασκευάζει διατηρώντας φυσικά τις προδιαγραφές της KTM, κι έτσι καταφέρνει να μειώσει την τιμή της φέρνοντάς την στα επίπεδα του ανταγωνισμού.
Αυτό δεν σημαίνει πως έχουν γίνει εκπτώσεις σε καίρους τομείς, κάτι που τονίζεται από το αποτέλεσμα στο συνολικό βάρος της κατασκευής, που πλησιάζει τα 215 κιλά με το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων γεμάτο.
Στο Δρόμο – Η ώρα της δοκιμής
Ο αναβάτης τοποθετείται “πάνω” στην καλοσχεδιασμένη και άνετη σέλα – που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις, στα 840 και 860 mm – με τον κορμό του σε όρθια θέση και το τιμόνι σχετικά χαμηλά. Το τελευταίο είναι ιδανικό για χρήση δρόμου, ενώ για μεγαλύτερα ταξίδια ή αν επιθυμεί ο αναβάτης του 790 περισσότερη χρήση στο χώμα θα πρέπει να τοποθετήσει ένα τιμόνι με μεγαλύτερες γωνίες και πιο υπερυψωμένα άκρα.
Τα μαρσπιέ είναι φαρδιά – σχετικά χαμηλά για να δίνουν άνετες γωνίες στα γόνατα – με αφαιρούμενα λαστιχένια παρεμβύσματα, ενώ οι εσοχές του ρεζερβουάρ φιλοξενούν με φυσικότητα τα γόνατα, τα οποία ανοίγουν σε γωνίες που δίνουν άνεση και καλό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.
Δύο επιπέδων είναι η επίπεδη, αντιολισθητικού καλύμματος, σέλα που επιτρέπει τις αναγκαίες μικρο-μετακινήσεις και παρότι είναι “ουδέτερη” στο άνοιγμα και το κλείσιμο του γκαζιού προσφέρει καλή στήριξη στο πίσω της μέρος. Η σέλα παρότι δεν έχει πολύ αφρώδες υλικό, είναι καλής ποιότητας και συμβάλλει θετικά και στην άνεση στα μεγαλύτερα ταξίδια, αλλά και στην αίσθηση/έλεγχο του αναβάτη σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα και τις κινήσεις της.
Πολύ ωραίο είναι το όργανο, μια οθόνη TFT 5 ιντσών πίσω από την ψηλή ζελατίνα, ενώ στα μάτια του αναβάτη όλα τα εξαρτήματα μπροστά του φαίνονται τακτοποιημένα και ποιοτικά.
Η έξυπνη τοποθέτηση του ρεζερβουάρ θυμίζει τη διάταξη που χρησιμοποιεί το αγωνιστικό KTM 450 Rally που έχει το κύριο ρεζερβουάρ του χαμηλά στο ίδιο σημείο για διάφορους λόγους: το κέντρο βάρους είναι χαμηλωμένο, οι μάζες συγκεντρώνονται ιδανικά γύρω από τον κινητήρα, η ικανότητα ελιγμών στις αργές ταχύτητες είναι δραματικά αυξημένη, η περιοχή επαφής μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας μπορεί να περιοριστεί, και επιπλέον, η αλλαγή της οδικής συμπεριφοράς (από το γεμάτο στο άδειο ρεζερβουάρ) ελαχιστοποιείται, καθώς καταναλώνονται τα λίτρα καυσίμου. Δηλαδή η 790 επιδεικνύει την ίδια συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης ή στις εισόδους των στροφών για παράδειγμα, είτε έχει γεμάτο, είτε έχει άδειο ρεζερβουάρ!
Δυστυχώς η ζελατίνα που δεν ρυθμίζεται (κάτι που θα θέλαμε σε όλες τις μοτοσυκλέτες) έχει γίνει λίγο πιο μεγάλη και στο ύψος και στο πλάτος, προσφέροντας αρκετά καλή προστασία από τον αέρα, ενώ η μεγάλη “αεροδυναμική” τρύπα που διαθέτει στη μέση της κόβει τους έντονους στροβιλισμούς, αλλά παράγει θόρυβο.
Η όμορφης εμφάνισης TFT οθόνη των 5 ιντσών έχει ευκολότερη πλοήγηση όσον αφορά το μενού της και τη συνδεσιμότητά της μέσω της εφαρμογής ΚΤΜ Connect. Όλος ο χειρισμός των ενδείξεων, των ρυθμίσεων αλλά και η πλοήγηση στο όργανο πραγματοποιείται εύκολα από την αριστερή ομάδα διακοπτών του τιμονιού.
Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του μια αρκετά φαρδιά σέλα (και σε αυτή την περίπτωση με λίγο αφρώδες) ελαφρώς κατηφορική, με μια μικρή “κόντρα” στο μπροστινό της μέρος, ενώ για να στηρίζεται του προσφέρονται ενσωματωμένες χειρολαβές στη σχάρα της ουράς. Τα μαρσπιέ του είναι σε σχετικά υψηλή θέση και καλού μήκους.
Ο αποδεδειγμένης αξίας και επιδόσεων υγρόψυκτος κινητήρας LC8c των 799 cc, πρωτοπαρουσιάστηκε στο 790 Duke. Eίναι δικύλινδρος σε σειρά με δύο εκκεντροφόρους και οκτώ βαλβίδες, με σφυρήλατα πιστόνια και δύο αντικραδασμικούς άξονες.
Οι αλλαγές που έχει δεχθεί ξεκινούν από τα ανανεωμένα σώματα ψεκασμού, όπως και οι αναθεωρημένες ρυθμίσεις της ECU για την αύξηση κατά 20% των περιστρεφόμενων μαζών στοχεύοντας στη μεγαλύτερη σταθερότητα, και φτάνουν μέχρι τον νέο αισθητήρα προανάφλεξης, το φιλτροκούτι και την εξάτμιση.
Η απόδοσή του είναι 95 ίπποι στις 8.000 rpm (κοντά στους 85 ίππους φτάνουν στον τροχό) και η μέγιστη ροπή βρίσκεται στα 88 Nm (9,0 kgm) στις 6.600 rpm.
Το ΚΤΜ 790 Adventure διαθέτει IMU 6 αξόνων, αλλά και Traction control με ανίχνευση κλίσης, όπως και Cornering ABS με δυνατότητα ρύθμισης για οδήγηση στο χώμα και 3 Riding Μodes (Road, Rain και Off-Road).
Οι επιλογές λειτουργίας του κινητήρα (modes) δίνoυν τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαλέξει τι χαρακτήρα θέλει να έχει ο κινητήρας του και ποιές θα είναι οι επιδόσεις του, αφού αλλάζει εμφανώς η απόδοσή του ανάλογα με το ποιο πρόγραμμα θα επιλέξεις.
Μέσα στην πόλη για παράδειγμα ένα ωραιότατο Rain Mode θα κάνει το 790 να αποδίδει σαν “γλυκό” 600άρι, με απόλυτα φιλικό γκάζι.
Στην παραπάνω χρήση, στην ηρεμία του αναβάτη συμβάλλει κι ένας μαλακός, μερικής ολίσθησης (με συρματόσχοινο) συμπλέκτης κι ένα επίσης μαλακό κιβώτιο ταχυτήτων, με ελαφρώς μεγαλύτερες διαδρομές στο λεβιέ, σε κάποιες αλλαγές σχέσεων.
Οι παραδοσιακοί μηχανικοί θόρυβοι (βαλβίδες, γρανάζια, καδένα – τονίζοντας το “Race” κομμάτι του συνόλου) που συνοδεύουν τους περισσότερους ευρωπαϊκούς κινητήρες σαν “σήμα κατατεθέν” υπάρχουν και εδώ, ενώ ο υπέροχης συνολικής απόδοσης κινητήρας έχει ροπή χαμηλά και στις μεσαίες στροφές.
Ο δικύλινδρος σε σειρά της ΚΤΜ ανεβάζει γρήγορα στροφές, για να μπει σε μια “επίπεδη καμπύλη” απόδοσης, καθώς το στροφόμετρο σκαρφαλώνει στις υψηλότερες στροφές.
Οι κραδασμοί έρχονται μόνο στις μεσαίες στροφές και εντοπίζονται κυρίως στην περιοχή του ντεπόζιτου.
Στο ταξίδι, η κάλυψη από τον αέρα είναι καλή (είπαμε, εκπέμπει θόρυβο η τρύπα της υπερυψωμένης ζελατίνας) και η μοτοσυκλέτα αποδεικνύεται ακούραστος σύντροφος. Όρεξη να έχεις για χιλιόμετρα…
Μπορεί το μοτέρ να ταξιδεύει άνετα στα 140-160 km/h, αλλά θα ξεπεράσει τα 200 km/h τελικής ταχύτητας στο κοντέρ, ενώ με λογική χρήση του γκαζιού δεν θα κάψει πολλή βενζίνη. Με τη μέση κατανάλωση στα πολύ καλά 5,4 λίτρα/100 km, στο ταξίδι θα πιάσει τα 6,2 περίπου λίτρα στα 100 km, κάτι που θα του δώσει αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα, με το ρεζερβουάρ να χωράει 20 λίτρα.
Το μεγάλο ρεζερβουάρ και η ικανότητα φόρτωσης του 790, το κάνει να αντιμετωπίζει με θετική στάση κάθε είδους ταξίδια και εξορμήσεις, μιας και είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιοδήποτε είδος εδάφους και χρήση. Μια στιβαρή μοτοσυκλέτα, πρόθυμη να γίνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μεσαίων Adventure.
Στην πόλη, το μαζεμένο συνολικό σχήμα του 790, η τέλεια κατανομή βάρους, η μικρή ακτίνα στροφής και η λογικού ύψους σέλα που καθιστά πολύ εύκολο να φτάσεις στο έδαφος και με τα δύο πόδια, σε κάνει να πετυχαίνεις πολύ καλή ισορροπία και να μην αισθάνεσαι πως οδηγείς “μεγάλη μοτοσυκλέτα”.
Οι θερμοκρασίες που εκπέμπει ο κινητήρας είναι λογικές μέσα στην πόλη, ζεσταίνουν ελαφρώς τις γάμπες σου, ενώ για την αποφυγή αυτού του φαινομένου, δουλεύουν δυο μεγάλα ψυγεία και βεντιλατέρ.
Το ίδιο εύκολο είναι και στη χρήση χώματος το 790, που μπορεί να μην είναι 790 R, αλλά τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από πολλούς ανταγωνιστές του με χρήση σε μέτριους και λίγο πιο έντονους ρυθμούς οδήγησης, για τους οποίους δεύτερους θα χρειαστεί, φυσικά, και τα ανάλογα “πιο χωμάτινα” ελαστικά.
Το κομμάτι του φρεναρίσματος φροντίζουν δύο μεγάλοι δίσκοι διαμέτρου 320 mm μπροστά, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, κι ένας δίσκος 260 mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, με μια μονάδα cornering ABS της Bosch να αναλαμβάνει το ασφαλές φρενάρισμα σε κάθε χρήση.
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής λειτουργίας του ABS μόνο στον μπροστινό τροχό (στο Mode Off-Road), αλλά και πλήρους απενεργοποίησης του, αν θελήσει ο αναβάτης.
Οι μπροστινοί δίσκοι δίνουν πολύ καλό φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες – είναι ένας τομέας στον οποίο πλεονεκτεί η μοτοσυκλέτα – με αίσθηση και πολλή δύναμη, ενώ μπορεί και το πίσω φρένο να έχει δύναμη, αλλά δεν προσφέρει αίσθηση στο πεντάλ, ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες.
Η οδική συμπεριφορά του 790 που υποτίθεται ότι ορίζεται και από τη μεγάλη διάμετρο του μπροστινού τροχού (21 ιντσών), στην πραγματικότητα σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς έναν πιο στιβαρό 19άρη τροχό, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να στρίβει με σταθερότητα και ασφάλεια. Εδώ σημειώστε πως η Adventure φοράει τα πολύ καλά ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli Scorpion Rally STR.
Η αλλαγή κατεύθυσης στην είσοδο των στροφών είναι άμεση και σύντομα ανακαλύπτεις πως το 790 είναι από εκείνες τις μοτοσυκλέτες με φιλικό χαρακτήρα, με τις οποίες συμβιώνεις άνετα και ευχάριστα από την πρώτη στιγμή, χωρίς να απαιτείται πρώτα κάποια προσαρμογή.
Έμπειροι αλλά και λιγότερο έμπειροι αναβάτες θα βρουν έναν καλό δίτροχο σύντροφο που δύσκολα θα τους δυσαρεστήσει.
Όσον αφορά τις αναρτήσεις (WP APEX, διαδρομής 200 mm και οι δύο) αυτές μπορεί να μη δέχονται ρυθμίσεις – μόνο η προφόρτιση του ελατηρίου του μονού αμορτισέρ πίσω υπάρχει – είναι περισσότερο σφιχτής λειτουργίας, παρά μαλακές, αλλά διαθέτουν σωστές αποσβέσεις, προσφέροντας έναν σωστό συμβιβασμό. Οι αναρτήσεις του ΚΤΜ 790 Adventure προτιμούν το καλό κράτημα και την σταθερότητα κυρίως, και δευτερευόντως την άνεση των επιβαινόντων, η οποία όμως τελικά δεν είναι καθόλου κακή.
Μην ξεχνάτε πως το ζευγάρι αναρτήσεων πρέπει να ανταποκριθεί σε πλήθος χρήσεων, από μονοκάβαλο και δικάβαλο στην πόλη, στο ταξίδι (φορτωμένο ή όχι), αλλά και το χώμα και τελικά οι αναρτήσεις της WP τα καταφέρνουν αξιοπρεπώς αρκεί να μην υπάρχουν παράλογες απαιτήσεις από πλευράς αναβάτη.
Η ώρα της κρίσης
H τιμή του ΚΤΜ 790 Adventure στις 11.750 ευρώ, είναι κατά πρώτον κοντά (λίγο πιο πάνω λίγο πιο κάτω) στον ανταγωνισμό των Yamaha Tenere 700, Honda Transalp 750, της Suzuki V-Strom 800, CFMoto 800 Explore, αλλά και του μικρότερου κυβισμού Aprilia Tuareg 660 (και υψηλότερα του Kove 800X), κι αυτό την κάνει προσιτή στην κατηγορία της, όμως εδώ μάλλον πρέπει να μιλήσουμε για το “ύφος” και τη “θεωρία” του 790. Εκεί είναι που διαφοροποιείται.
Πέραν του ότι διαθέτει και εμφανισιακά και ουσιαστικά το αυστριακό γονίδιο και το φημισμένο όνομα, γενικά η μοτοσυκλέτα είναι από τις πιο ομοιογενείς ΚΤΜ που έχουμε οδηγήσει. Ομολογούμε πως στο τέλος της εβδομαδιαίας μας δοκιμής και μετά από πολλά χιλιόμετρα στη σέλα της, δεν θέλαμε να την αποχωριστούμε. Κάτι λέει αυτό.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του 790, αν προσέξατε παραπάνω στο κείμενο, είναι πως η εργονομία του και η συνολική του τοποθέτηση είναι φιλική και επικεντρωμένη στο να κάνει τη ζωή του αναβάτη, όχι απλώς πιο εύκολη, αλλά και ευχάριστη συγχρόνως.
Η μοτοσυκλέτα δεν βάζει ψηλά τον πήχη στον αναβάτη δυσκολεύοντάς τον, αλλά προσαρμόζεται σε αυτόν (αυτό δηλαδή που κάνουν εδώ και χρόνια οι γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες). Δεν συναντάμε συχνά αυτό το χαρακτηριστικό σε ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες, σημειώστε το αυτό.
Ίσως γιατί οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν στηρίξει την ύπαρξή τους και την εικόνα τους πάνω σε ένα πιο αυστηρό, πιο “αθλητικό” και σπορτίβικο (“ερχόμαστε από τους αγώνες και έχουμε τεχνογνωσία”) πλαίσιο που πολλές φορές γίνεται “διδακτικό” απέναντι στους αναβάτες: “το φτιάξαμε έτσι, γιατί έτσι έπρεπε – τώρα φρόντισε να προσαρμοστείς εσύ”, είναι σαν να σου λένε.
Το “γλυκό” 790 Adventure, αντίθετα, σκύβει πάνω από τον αναβάτη και γίνεται πιο “καθημερινό”, πιο προσιτό και πιο ανθρώπινο τελικά και αυτή πιστεύουμε πως είναι η μεγάλη του επιτυχία, ενώ ταυτόχρονα δεν χάνει το τσαγανό και τη δυναμική της “ready to race” φιλοσοφίας της ΚΤΜ, η οποία στην προκειμένη περίπτωση μετατρέπεται σε “ready to race with you”…
*Ευχαριστούμε τον επίσημο συνεργάτη της ΚΤΜ, Paddock 512, Λ. Μεσογείων 512 στην Αγ. Παρασκευή (τηλ. 210 601 1555) για την παραχώρηση της μοτοσυκλέτας της δοκιμής μας
Περισσότερες πληροφορίες: www.ktm.com
Θετικά Σημεία
- Εργονομία για όλους
- Ισορροπημένη, εύχρηστη μοτοσυκλέτα
- Κράτημα – Αναρτήσεις
- Επιδόσεις κινητήρα
- Φρένα
Xρειάζεται Βελτίωση
- Αίσθηση πίσω φρένoυ
- Μηχανικοί θόρυβοι
- Μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα
- Έλλειψη κεντρικού στάντ
Λεπτομέρειες & Παρατηρήσεις
- Οι καθρέφτες χάνουν τη ρύθμιση τους εύκολα και δεν έχουν μεγάλο οπτικό πεδίο
- Υπάρχουν προστατευτικές χούφτες στην άκρη του τιμονιού, όπως και…
- … αλουμινένια προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα, η οποία αν και λεπτή είναι μεγάλη, αφού φτάνει μέχρι πίσω
- Υπάρχουν πλαστικές χειρολαβές στην ουρά για τον συνεπιβάτη και την ευκολία στα επιτόπου τραβήγματα του αναβάτη
- Ο συνεπιβάτης κάθεται σε μια ελαφρώς ανυψωμένη θέση σε πλατύ κομμάτι της σέλας και πατάει πάνω σε αρκετά πλατιά μαρσπιέ
- Καλοφτιαγμένα είναι και το πενταλ του φρένου και το (αναδιπλούμενο) λεβιέ ταχυτήτων, κομμάτια στα οποία πολλοί κατασκευαστές δείχνουν προχειρότητα… για κάποιο λόγο
- Το 790 διαθέτει μόνο πλάγιο σταντ δυστυχώς (και όχι διπλό) που όμως στήνει σωστά τη μοτοσυκλέτα
- Η εξάτμιση έχει ένα μεγάλο καζανάκι κάτω από τον κινητήρα και η σωλήνα που ακολουθεί περνάει κάπως περίεργα (και κοντά) δίπλα από το διαγώνια τοποθετημένο αμορτισέρ
- Το αμορτισέρ εδράζεται απευθείας πάνω στο μακρύ, γεροδεμένο αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς συνδέσμους
- Οι μανέτες του μπροστινού φρένου και του συμπλέκτη είναι ρυθμιζόμενες
KTM 790 Adventure – Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τιμή (€) | 11,750 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος | 4T, Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 2EEK, 4 Βαλβίδες ανά κύλινδρο |
Χωρητικότητα (cc) | 799 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 65.7 x 88 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός Dell´Orto 46 mm |
Μέγιστη ιπποδύναμη (hp/rpm) | 95 / 8,000 |
Μέγιστη ροπή (kgm/rpm) | 9,0 / 6,600 |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, μηχανικός, μονόδρομος PASC |
Κιβώτιο ταχυτήτων |
Κιβώτιο 6 σχέσεων |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος | Ατσάλινο, σωληνωτό από χάλυβα |
Διαστάσεις Μ x Π x Υ (mm) | Δ.Α. |
Μεταξόνιο (mm) | 1,509 |
Γωνία κάστερ (μοίρες) | 25.9 |
Ίχνος (mm) | Δ.Α. |
Ύψος σέλας (mm) | 840-860 |
Απόσταση από έδαφος (mm) | 233 |
Ρεζερβουάρ (lt) | 20 |
Βάρος (kg) | 199 (κενή) |
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ |
|
Μπροστά |
Ανεστραμμένο πιρούνι WP Apex με καλάμια διαμέτρου 43 mm, διαδρομής 200 mm |
Πίσω | Αμορτισέρ WP Apex με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, διαδρομής200 mm |
ΦΡΕΝΑ |
|
Μπροστά |
Δύο δίσκοι διαμέτρου 320 mm, ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων, Bosch 9.3 MP Cornering ABS (+Offroad Mode) |
Πίσω | Δίσκος διαμέτρου 260 mm, δαγκάνα 2 εμβόλων, Bosch 9.3 MP Cornering ABS (+Offroad Mode) |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Μπροστά |
21 (Ελαστικό 90/90-21) |
Πίσω | 18 (Ελαστικό 150/70-18) |