Το ολοκαίνουριο Asus 125i CBS προδιαγραφών Euro 5 είναι μια κομψή και οικονομική απ’ όλες τις πλευρές πρόταση για μετακίνηση στην πόλη, με χαμηλή τιμή αγοράς, ελάχιστη κατανάλωση και μικρό κόστος συντήρησης. Με τετράχρονο κινητήρα, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες και κυβισμό στα 124,9cc αποδίδει ιπποδύναμη 9,2 ίππων στις 7.520 rpm και ροπή 10,50Nm [...]
Το Benelli RCX 185 είναι το παπί που αγαπήθηκε αμέσως από το ελληνικό κοινό, με όπλα του τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, αλλά και το προσεγμένο, αιχμηρό και σπορ Ιταλικό design του, το μοναδικό upside down πιρούνι του και τον ισχυρό του κινητήρα. Tο Benelli RCX 185 διαθέτει έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα με 4 βαλβίδες και [...]
Αυθεντικό στον χαρακτήρα του και διασκεδαστικό το Honda ST125 Dax, προσφέρει τις πρώτες εμπειρίες σε δύο τροχούς στους αρχάριους και ένα ευχάριστο μέσο μετακίνησης στους έμπειρους αναβάτες. Το 2023 έφερε μία νέα μικρή μοτοσυκλέτα έρχεται να πλαισιώσει την ομάδα των Monkey και Grom της Ηοnda. Το ST125 Dax διαθέτει τη γνήσια αυθεντικότητα του πρώτου μοντέλου [...]
Mια νέα, ολόφρεσκια πρόταση από την Thrust Motor με σπορ εμφάνιση και προσεγμένες λεπτομέρειες. Από τα οικονομικότερα παπιά της ελληνικής αγοράς το Thrust Blitz 115 έχει τιμή που δεν ξεπερνά τα 1.690 ευρώ. Ο κινητήρας του έχει κυβισμό 114 cc, είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος, με δύο βαλβίδες και πληροί τις προδιαγραφές Euro 5. Το Blitz [...]
Το αντισυμβατικό mini bike της Honda έχει έντονη προσωπικότητα έχει κινητήρα 9,8 ίππων και 4άρι σασμάν. Το πιρούνι είναι ανάποδο και τα φρένα είναι δισκόφρενα και στους δυο τροχούς. Το βάρος του MSX έχει βάρος 102 κιλά και διατίθεται σε δυο χρώματα μαύρο και κόκκινο. [...]
Η επαναφορά του ονόματος της Malaguti έρχεται στην Ελλάδα μέσω ενός παπιού με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Το Malaguti Spectre GP 125 πληροί τις προδιαγραφές Εuro 5, διαθέτει μονοκύλινδρο αερόψυκτο (με όρθιο κύλινδρο), κινητήρα 125 cc και 2 βαλβίδων, ιπποδύναμης 9,78 ίππων, με σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου EFI, σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), 5 ταχύτητες με συμπλέκτη, μοντέρνο σχεδιασμό [...]
To SYM VF 125 έχει την τιμή να είναι το πρώτο παπί στην Ελλάδα (και όχι μόνο) που πληρούσε τις προδιαγραφές Euro 5. O νέος κινητήρας (σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο Euro 4) κατάφερε όχι μόνο να αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 1.3 ίππους, αλλά και να μειώσει την κατανάλωση στα 1,68 λίτρα τα 100km [...]
Το Daytona DY125RS συμμορφώθηκε το 2021 στις προδιαγραφές Euro 5, η εμφάνιση άλλαξε στην περιοχή του προβολέα και βελτιώθηκε σε σημεία. Το best seller παπί της ελληνικής αγοράς, έκανε face lift και αναβαθμίστηκε στον τομέα του κινητήρα των 120 cc, διατηρώντας την ιπποδύναμη των 8,5 ίππων, μειώνοντας την κατανάλωσή του. ΤοDY125RS φοράει ένα δισκόφρενο σε [...]
Το Daytona DY 125 RS διαθέτει έναν χαρακτηριστικό ορθογώνιο προβολέα με στρογγυλεμένα άκρα στο τιμόνι, αλλά και δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και χυτές αλουμινένιες ζάντες βαμμένες μαύρες με κόκκινο σιρίτι στην περίμετρό τους. Το σύστημα πέδησης είναι συνδυαζόμενο CBS, πατώντας το πίσω φρένο πατιέται και το μπροστινό. [...]
To Crypton S, δεν είναι ούτε κουβαλητής (Crypton T110) ούτε σπορ (Crypton X 135) παπί, αλλά στριμώχνεται ανάμεσα στους δυο προκατόχους του καλύπτοντας ένα εύρος χρήσεων. Με χυτές, αλουμινένιες ζάντες, δισκόφρενο μόνο στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο πίσω, αλλά με σύστημα συνδυασμένης πέδησης και προδιαγραφές Euro5. H ιπποδύναμή του φτάνει τους 9 ίππους και το [...]
Η αισθητική εξέλιξη του προηγούμενου Honda Astrea Grand 110, που επανέφερε το ιστορικό όνομα στην Ελλάδα, με μοντέρνα εμφάνιση, όντας ολοκαίνουργιο σε όλους τους τομείς. Το Honda Astrea Grand 110 “X” είναι ακόμα πιο σπορ στο κουστούμι του ενώ διατηρεί τον κινητήρα των 109 κυβικών και των 8,7 ίππων, τις αλουμινένιες ζάντες, το δισκόφρενο στον [...]
Χρησιμοποιώντας το όνομα του “μεγάλου” VF που τυχαίνει να είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί της αγοράς (185) το SYM VF 125 δανείζεται και την εμφάνιση, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 125 κυβικών με οριζόντια τοποθετημένο κύλινδρο. Διαθέτει δισκόφρενα και στους δυο τροχούς και σύστημα CBS Διαβάστε: Ανάλυση του SYM VF 125 Διαβάστε: Πλήρης Δοκιμή SYM VF [...]
Το παπί με τον μεγαλύτερο κυβισμό που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην Ελλάδα. Με διάταξη κινητήρα μοτοσυκλετιστικό, με “όρθιο” κινητήρα και όχι οριζόντιο όπως κάνουν συνήθως τα παπιά. Με υγρόψυξη, τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, συμπλέκτη στο τιμόνι και σασμάν 6 σχέσεων. Οι σχεδόν 18 ίπποι της απόδοσης υπόσχονται τις καλύτερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ από [...]
To δημοφιλές παπί της Daytona, το Sprinter 125 διαθέτει ψεκασμό γι’ αυτό έχει και τον κωδικό “i” διπλα στο όνομά του. Τα δισκόφρενα είναι τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, με τις 2έμβολες δαγκάνες να είναι βαμμένες κόκκινες, ενισχύοντας το σπορ χαρακτήρα του παπιού. Η δυναμική εμφάνιση του Sprinter ενισχύεται από το μαύρο “μέτωπο” στο μπροστινό [...]
Το Honda GTR150 Supra προσφέρει συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα στην πόλη, αλλά και περισσότερες δυνατότητες από τα άλλα παπιά και εκτός αυτής. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία οδήγησης ενός παπιού, με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς, εξατάχυτο κιβώτιο [...]
Mε όπλα του την κομψή, σπορ εμφάνιση, τα δισκόφρενα σε μπροστινό και πίσω τροχό. Το Velos R χρησιμοποιεί έναν νέο αερόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα 120cc της Daytona, 8.5 ίππων στις 8.000rpm, και 4 ταχυτήτων, υπερκαλύπτοντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 με τροφοδοσία ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων. Το μπροστινό δισκόφρενο είναι το μεγαλύτερο στην [...]
Το νέο Honda Supra X 125 διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά του προηγούμενου Supra X Helmin, χωρίς όμως να διαθέτει το χώρο κάτω από τη σέλα που χωρούσε ένα φουλφέις κράνος. Δισκόφρενα μπροστά και πίσω με σύστημα CBS, δύο αμορτισέρ πίσω και τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με καλάμια διαμέτρου 26 χιλιοστών. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 9 περίπου [...]
Το Keeway Target 125 ανανεώθηκε αισθητικά, έγινε Euro 4, έβαλε δισκόφρενο στον πίσω τροχό, CBS και στα δυο φρένα και διατήρησε το πλεονέκτημα του χώρου κάτω από τη σέλα, που χωράει κράνος. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης δοκιμή του Keeway Target 125 Ο κινητήρας των 124,8 κ.εκ. είναι τετράχρονος, αερόψυκτος με 2 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο. Αποδίδει [...]
Δύο δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, με συνδυασμένο σύστημα επιβράδυνσης. Oι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων, υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό στάντ. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, ενώ τα όργανα διαθέτουν ένδειξη ταχύτητας και δείκτη βενζίνης. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα [...]
Ο θρυλικός “Μπόμπος” επέστρεψε ήδη από το 2020 στη μορφή του Honda Ζ 125 Monkey, με μεγαλύτερες διαστάσεις, μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα, τροχούς και εξοπλισμό. Ο κινητήρας είναι 125 κυβικών και αποδίδει 9,4 ίππους. Το σασμάν είναι συμβατικό με πέντε σχέσεις και συμπλέκτη στο τιμόνι. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και τα λάστιχα φαρδιά στα 120/80 [...]