Η αισθητική εξέλιξη του προηγούμενου Honda Astrea Grand 110, που επανέφερε το ιστορικό όνομα στην Ελλάδα, με μοντέρνα εμφάνιση, όντας ολοκαίνουργιο σε όλους τους τομείς. Το Honda Astrea Grand 110 “X” είναι ακόμα πιο σπορ στο κουστούμι του ενώ διατηρεί τον κινητήρα των 109 κυβικών και των 8,7 ίππων, τις αλουμινένιες ζάντες, το δισκόφρενο στον [...]
Χρησιμοποιώντας το όνομα του “μεγάλου” VF που τυχαίνει να είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί της αγοράς (185) το SYM VF 125 δανείζεται και την εμφάνιση, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 125 κυβικών με οριζόντια τοποθετημένο κύλινδρο. Διαθέτει δισκόφρενα και στους δυο τροχούς και σύστημα CBS Διαβάστε: Ανάλυση του SYM VF 125 Διαβάστε: Πλήρης Δοκιμή SYM VF [...]
Το παπί με τον μεγαλύτερο κυβισμό που έχει παρουσιαστεί ποτέ στην Ελλάδα. Με διάταξη κινητήρα μοτοσυκλετιστικό, με “όρθιο” κινητήρα και όχι οριζόντιο όπως κάνουν συνήθως τα παπιά. Με υγρόψυξη, τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, συμπλέκτη στο τιμόνι και σασμάν 6 σχέσεων. Οι σχεδόν 18 ίπποι της απόδοσης υπόσχονται τις καλύτερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ από [...]
To δημοφιλές παπί της Daytona, το Sprinter 125 διαθέτει ψεκασμό γι’ αυτό έχει και τον κωδικό “i” διπλα στο όνομά του. Τα δισκόφρενα είναι τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, με τις 2έμβολες δαγκάνες να είναι βαμμένες κόκκινες, ενισχύοντας το σπορ χαρακτήρα του παπιού. Η δυναμική εμφάνιση του Sprinter ενισχύεται από το μαύρο “μέτωπο” στο μπροστινό [...]
Το Honda GTR150 Supra προσφέρει συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα στην πόλη, αλλά και περισσότερες δυνατότητες από τα άλλα παπιά και εκτός αυτής. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία οδήγησης ενός παπιού, με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς, εξατάχυτο κιβώτιο [...]
Mε όπλα του την κομψή, σπορ εμφάνιση, τα δισκόφρενα σε μπροστινό και πίσω τροχό τα δυο χρόνια δωρεάν εργασιών σέρβις και τα 3 χρόνια εγγύηση, με μια τιμή που δεν ξεπερνάει τα 1.795 ευρώ. Το Velos R χρησιμοποιεί έναν νέο αερόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα 120cc της Daytona, 8.5 ίππων στις 8.000rpm, και 4 ταχυτήτων, υπερκαλύπτοντας τις [...]
Το νέο Honda Supra X 125 διατηρεί τα βασικά χαρακτηριστικά του προηγούμενου Supra X Helmin, χωρίς όμως να διαθέτει το χώρο κάτω από τη σέλα που χωρούσε ένα φουλφέις κράνος. Δισκόφρενα μπροστά και πίσω με σύστημα CBS, δύο αμορτισέρ πίσω και τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με καλάμια διαμέτρου 26 χιλιοστών. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 9 περίπου [...]
Το Keeway Target 125 ανανεώθηκε αισθητικά, έγινε Euro 4, έβαλε δισκόφρενο στον πίσω τροχό, CBS και στα δυο φρένα και διατήρησε το πλεονέκτημα του χώρου κάτω από τη σέλα, που χωράει κράνος. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης δοκιμή του Keeway Target 125 Ο κινητήρας των 124,8 κ.εκ. είναι τετράχρονος, αερόψυκτος με 2 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο. Αποδίδει [...]
Δύο δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, με συνδυασμένο σύστημα επιβράδυνσης. Oι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων, υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό στάντ. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, ενώ τα όργανα διαθέτουν ένδειξη ταχύτητας και δείκτη βενζίνης. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα [...]
Ο θρυλικός “Μπόμπος” επέστρεψε ήδη από το 2020 στη μορφή του Honda Ζ 125 Monkey, με μεγαλύτερες διαστάσεις, μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα, τροχούς και εξοπλισμό. Ο κινητήρας είναι 125 κυβικών και αποδίδει 9,4 ίππους. Το σασμάν είναι συμβατικό με τέσσερις σχέσεις και συμπλέκτη στο τιμόνι. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και τα λάστιχα φαρδιά στα 120/80 [...]