SuperPapi

Μοντέλα

HONDA SUPER CUB C125

Η επετειακή έκδοση από την πρώτη εμφάνιση του θρυλικού παπιού Honda C100 Super Cub διαθέτει την κλασική εμφάνιση, το αυθεντικό σχήμα, τα χρώματα και το μονόσελο, με έναν ψεκαστό μοντέρνο κινητήρα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και όλη την αίγλη ενός δίτροχου που έχει πουλήσει πάνω από 100 εκατομμύρια μονάδες από τότε που παρουσιάστηκε. [...]

DAYTONA Sprinter 50

Με δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και κόκκινες δαγκάνες με τα δύο έμβολα σε μπροστινό και πίσω τροχό, το Daytona Sprinter 50 είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα που κυριαρχεί στην εμφάνισή του. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Η ποδιά είναι σπορ και στενή, υπάρχει και καρίνα κάτω από τον κινητήρα. Οι ζάντες [...]

DY 50 RS Euro4 Business

Το Daytona DY 50 RS φοράει τον μικρό κινητήρα των 50 κυβικών, αλλά και όλα τα καλούδια του μεγαλύτερου αδελφού του (125) δηλαδή: δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Η έκδοση Daytona DY 50 RS Business διαθέτει ειδικά σχεδιασμένη σχάρα που μπορεί να κουβαλήσει κουτιά μεταφοράς για επαγγελματική χρήση. [...]

JINCHENG JINTONG JC50Q-7

Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. Διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: Απλή, με χρωμιωμένο ντεπόζιτο, με σασμάν με συμπλέκτη και με συμπλέκτη και χρωμιωμένο ντεπόζιτο. [...]

JINCHENG VELOS JS110-9

Το Jincheng Velos έχει κινητήρα 110 κυβικών και ημιαυτόματο σασμάν 4 σχέσεων. Η εκκίνηση γίνεται με δυο τρόπους είτε με μίζα, είτε με μανιβέλα και τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Το βάρος του Velos 110 είναι 98 κιλά. [...]

JINCHENG FIRE SJ110

Με κινητήρα 110 κυβικών και 4άρι σασμάν το Jincheng Fire 110 – προδιαγραφών Euro 3 – έχει εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο. Στον εξοπλισμό του διαθέτει διπλό και πλάγιο στάντ, σχάρα αποσκευών, μεγάλη διπλή σέλα, προστατευμένη αλυσίδα κίνησης από κλειστή “θήκη”, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και ζάντες [...]

JINCHENG EVERGREEN JC100-6

To Jincheng Evergreen έχει κινητήρα 100 κυβικών και κιβώτιο 4 σχέσεων. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, έχει ταμπούρα μπροστά και πίσω, μίζα και μανιβέλα για την εκκίνηση και σχάρες μπροστά και πίσω. [...]

JINCHENG CJ70A (Chally)

Με τις γραμμές του θρυλικού Chally με την προσθήκη ενός φέρινγκ στον προβολέα. Ο κινητήρας είναι 70 κυβικών με ημιαυτόματο σασμάν 4 ταχυτήτων και εκκίνηση με μανιβέλα. Τα φρένα είναι ταμπούρα μπροστά και πίσω. [...]

JINCHENG JINTONG JC50Q-7A

Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. To μοντέλο JC50Q-7A έχει την ιδιαιτερότητα ότι ντεπόζιτο, φτερά και πλαϊνά καπάκια είναι χρωμιωμένα. [...]

JINCHENG JC50Q (Dax)

  Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Dax το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. [...]

JIANSHE JS 125 G

Το Jianshe JS 125 G είναι ένα παπί με μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κυβικών ιπποδύναμης 7,7 ίππων στις 7.500 rpm και ροπής 0,8 kgm (8,4 Nm) στις 6.000 rpm. Το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις και για τους κραδασμούς υπάρχει άξονας. Η τροφοδοσία να γίνεται με καρμπυρατέρ και η εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα. Οι [...]

JIANSHE JS 110 G

Το Jianshe JS 110 G ξεχωρίζει από τον μεγάλο και ιδιαίτερου σχήματος προβολέα που βρίσκεται στο τιμόνι. Ο μονοκύλινδρος διβάλβιδος κινητήρας των 110 κυβικών έχει ισχύ 6, 7 ίππων, και κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων και για την εκκίνηση του υπάρχει μίζα και μανιβέλα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο 4 σχέσεων. Οι ζάντες έχουν ακτίνες, υπάρχει [...]

JIANSHE MADOX 125

To μεγαλύτερο Jianshe Madox έχει κινητήρα 125 κυβικών και μέγιστη ιπποδύναμη 7,7 ίππων που αποδίδονται στις 7.500 rpm. Η μέγιστη ροπή έρχεται 1.500 στροφές χαμηλότερα (6.000 rpm) και φτάνει τα 0,8 kgm (8,4 Nm). Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα και το σασμάν είναι ημιαυτόματο 4 σχέσεων. Η τροφοδοσία να γίνεται με καρμπυρατέρ. Το [...]

JIANSHE MADOX 110

Το “απλό” Jianshe Madox διαφοροποιείται από το “R” κυρίως στον προβολέα που είναι μεγαλύτερος και διαφορετικού σχήματος. Φοράει κινητήρα 110 κυβικών που αποδίδει 6, 7 ίππους, και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις. Για την αντιμετώπιση των κραδασμών υπάρχει αντίστοιχος άξονας και για την εκκίνηση του μονοκύλινδρου αερόψυκτου κινητήρα υπάρχει μίζα και μανιβέλα. Στον εξοπλισμό [...]

JIANSHE MADOX R 110

Με εμφάνιση ίδια με τον μεγαλύτερο αδελφό των 125 κυβικών, το Jianshe Μadox R 110, έχει κινητήρα 110 κυβικών και χαμηλότερη τιμή. Ο κινητήρας αποδίδει κάτι λιγότερο από 7 ίππους, κι έχει σασμάν 4 σχέσεων και αντικραδασμικό άξονα. Η εκκίνηση γίνεται από μίζα και μανιβέλα Στον εξοπλισμό υπάρχουν χυτές αλουμινένιες ζάντες, κεντρικό και πλάγιο στάντ, [...]

JIANSHE MADOX R 125

Το πιο σπορ παπί της Jianshe είναι το Madox R 125 με κινητήρα που αποδίδει σχεδόν 8 ίππους. Έχει κυβισμό 125 κυβικών και αντικραδασμικά αντίβαρα. Το βάρος του παραμένει χαμηλά στα 102 μόλις κιλά, έχει εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα, κεντρικό και πλάγιο στάντ, σχάρα στην ποδιά, μπροστά από τη σέλα. Οι ζάντες είναι χυτές [...]

DAYTONA HOBBY 50

Ένα mini-bike με 50άρη κινητήρα, μικρούς τροχούς 12 ιντσών, ανάποδο πιρούνι και δισκόφρενα μπροστά και πίσω, σε έναν άριστο σχεδιασμό που θυμίζει έντονα naked ιταλικές μοτοσυκλέτες. [...]

EVOMOTO EVO 50 RS

Τετράχρονος κινητήρας, με 4άρι ημιαυτόματο σασμάν. Το Evo διαθέτει δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό τύπου μαργαρίτα και αλουμινένιες χυτές ζάντες, Υπάρχει σχάρα αποσκευών, τα μαρσπιέ του συνοδηγού είναι αλουμινίου, ενώ κυκλοφορεί πλέον με νέα μεταλλικά χρώματα. Κινητήρας κατασκευασμένος σε γραμμή παραγωγής, με πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001. [...]

HONDA SUPRA X 125 Helmin

O αντικαταστάτης του Innova είναι το Honda Supra-X 125 Helmin που είναι εφοδιασμένο με αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα 124,8cc που αποδίδει 9,2 ίππους στις 7,500 σαλ και διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 5,6 λίτρων  για μεγάλη αυτονομία. Είναι εφοδιασμένο με δισκόφρενα στον μπροστινό και οπίσθιο τροχό.  Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 19,5lt που χωράει κράνος φουλφέις, [...]

HONDA ASTREA GRAND 110i CBS

To Honda Astrea Grand 110, είναι το φθηνότερο παπί της Honda, με τιμή κάτω από τις 2,0 χιλιάδες ευρώ. Χρησιμοποιεί τον γνωστό κινητήρα των 109 κυβικών (που γνωρίσαμε στο Honda Wave 110i), με ψεκασμό και ιπποδύναμη 8,7 ίππων. Δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον πίσω. Χυτές αλουμινένιες ζάντες, πλάγιο και κεντρικό στάντ, χειρολαβή και [...]