SuperPapi

Μοντέλα

HONDA SUPER CUB C125

Η επετειακή έκδοση των 60 ετών από την πρώτη εμφάνιση του θρυλικού παπιού Honda C100 Super Cub διαθέτει την κλασική εμφάνιση, το αυθεντικό σχήμα, τα χρώματα και το μονόσελο, με έναν ψεκαστό μοντέρνο κινητήρα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και όλη την αίγλη ενός δίτροχου που έχει πουλήσει πάνω από 100 εκατομμύρια μονάδες από τότε που [...]

DAYTONA Sprinter 50

Με δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και κόκκινες δαγκάνες με τα δύο έμβολα σε μπροστινό και πίσω τροχό, το Daytona Sprinter 50 είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα που κυριαρχεί στην εμφάνισή του. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Η ποδιά είναι σπορ και στενή, υπάρχει και καρίνα κάτω από τον κινητήρα. Οι ζάντες [...]

DY 50 RS Euro4 Business

Το Daytona DY 50 RS φοράει τον μικρό κινητήρα των 50 κυβικών, αλλά και όλα τα καλούδια του μεγαλύτερου αδελφού του (125) δηλαδή: δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Η έκδοση Daytona DY 50 RS Business διαθέτει ειδικά σχεδιασμένη σχάρα που μπορεί να κουβαλήσει κουτιά μεταφοράς για επαγγελματική χρήση. [...]

JINCHENG JINTONG JC50Q-7

Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. Διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: Απλή, με χρωμιωμένο ντεπόζιτο, με σασμάν με συμπλέκτη και με συμπλέκτη και χρωμιωμένο ντεπόζιτο. [...]

JINCHENG VELOS JS110-9

Το Jincheng Velos έχει κινητήρα 110 κυβικών και ημιαυτόματο σασμάν 4 σχέσεων. Η εκκίνηση γίνεται με δυο τρόπους είτε με μίζα, είτε με μανιβέλα και τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Το βάρος του Velos 110 είναι 98 κιλά. [...]

JINCHENG FIRE SJ110

Με κινητήρα 110 κυβικών και 4άρι σασμάν το Jincheng Fire 110 – προδιαγραφών Euro 3 – έχει εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο. Στον εξοπλισμό του διαθέτει διπλό και πλάγιο στάντ, σχάρα αποσκευών, μεγάλη διπλή σέλα, προστατευμένη αλυσίδα κίνησης από κλειστή “θήκη”, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και ζάντες [...]

JINCHENG EVERGREEN JC100-6

To Jincheng Evergreen έχει κινητήρα 100 κυβικών και κιβώτιο 4 σχέσεων. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, έχει ταμπούρα μπροστά και πίσω, μίζα και μανιβέλα για την εκκίνηση και σχάρες μπροστά και πίσω. [...]

JINCHENG CJ70A (Chally)

Με τις γραμμές του θρυλικού Chally με την προσθήκη ενός φέρινγκ στον προβολέα. Ο κινητήρας είναι 70 κυβικών με ημιαυτόματο σασμάν 4 ταχυτήτων και εκκίνηση με μανιβέλα. Τα φρένα είναι ταμπούρα μπροστά και πίσω. [...]

JINCHENG JINTONG JC50Q-7A

Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. To μοντέλο JC50Q-7A έχει την ιδιαιτερότητα ότι ντεπόζιτο, φτερά και πλαϊνά καπάκια είναι χρωμιωμένα. [...]

JINCHENG JC50Q (Dax)

  Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Dax το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. [...]