Το Jianshe JS 125 G είναι ένα παπί με μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κυβικών ιπποδύναμης 7,7 ίππων στις 7.500 rpm και ροπής 0,8 kgm (8,4 Nm) στις 6.000 rpm. Το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις και για τους κραδασμούς υπάρχει άξονας. Η τροφοδοσία να γίνεται με καρμπυρατέρ και η εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα. Οι [...]
Το Jianshe JS 110 G ξεχωρίζει από τον μεγάλο και ιδιαίτερου σχήματος προβολέα που βρίσκεται στο τιμόνι. Ο μονοκύλινδρος διβάλβιδος κινητήρας των 110 κυβικών έχει ισχύ 6, 7 ίππων, και κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων και για την εκκίνηση του υπάρχει μίζα και μανιβέλα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο 4 σχέσεων. Οι ζάντες έχουν ακτίνες, υπάρχει [...]
To μεγαλύτερο Jianshe Madox έχει κινητήρα 125 κυβικών και μέγιστη ιπποδύναμη 7,7 ίππων που αποδίδονται στις 7.500 rpm. Η μέγιστη ροπή έρχεται 1.500 στροφές χαμηλότερα (6.000 rpm) και φτάνει τα 0,8 kgm (8,4 Nm). Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα και το σασμάν είναι ημιαυτόματο 4 σχέσεων. Η τροφοδοσία να γίνεται με καρμπυρατέρ. Το [...]
Το “απλό” Jianshe Madox διαφοροποιείται από το “R” κυρίως στον προβολέα που είναι μεγαλύτερος και διαφορετικού σχήματος. Φοράει κινητήρα 110 κυβικών που αποδίδει 6, 7 ίππους, και το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 4 σχέσεις. Για την αντιμετώπιση των κραδασμών υπάρχει αντίστοιχος άξονας και για την εκκίνηση του μονοκύλινδρου αερόψυκτου κινητήρα υπάρχει μίζα και μανιβέλα. Στον εξοπλισμό [...]
Με εμφάνιση ίδια με τον μεγαλύτερο αδελφό των 125 κυβικών, το Jianshe Μadox R 110, έχει κινητήρα 110 κυβικών και χαμηλότερη τιμή. Ο κινητήρας αποδίδει κάτι λιγότερο από 7 ίππους, κι έχει σασμάν 4 σχέσεων και αντικραδασμικό άξονα. Η εκκίνηση γίνεται από μίζα και μανιβέλα Στον εξοπλισμό υπάρχουν χυτές αλουμινένιες ζάντες, κεντρικό και πλάγιο στάντ, [...]
Το πιο σπορ παπί της Jianshe είναι το Madox R 125 με κινητήρα που αποδίδει σχεδόν 8 ίππους. Έχει κυβισμό 125 κυβικών και αντικραδασμικά αντίβαρα. Το βάρος του παραμένει χαμηλά στα 102 μόλις κιλά, έχει εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα, κεντρικό και πλάγιο στάντ, σχάρα στην ποδιά, μπροστά από τη σέλα. Οι ζάντες είναι χυτές [...]
Ένα mini-bike με 50άρη κινητήρα, μικρούς τροχούς 12 ιντσών, ανάποδο πιρούνι και δισκόφρενα μπροστά και πίσω, σε έναν άριστο σχεδιασμό που θυμίζει έντονα naked ιταλικές μοτοσυκλέτες. [...]
Τετράχρονος κινητήρας, με 4άρι ημιαυτόματο σασμάν. Το Evo διαθέτει δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό τύπου μαργαρίτα και αλουμινένιες χυτές ζάντες, Υπάρχει σχάρα αποσκευών, τα μαρσπιέ του συνοδηγού είναι αλουμινίου, ενώ κυκλοφορεί πλέον με νέα μεταλλικά χρώματα. Κινητήρας κατασκευασμένος σε γραμμή παραγωγής, με πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001. [...]
O αντικαταστάτης του Innova είναι το Honda Supra-X 125 Helmin που είναι εφοδιασμένο με αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα 124,8cc που αποδίδει 9,2 ίππους στις 7,500 σαλ και διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 5,6 λίτρων για μεγάλη αυτονομία. Είναι εφοδιασμένο με δισκόφρενα στον μπροστινό και οπίσθιο τροχό. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 19,5lt που χωράει κράνος φουλφέις, [...]
To Honda Astrea Grand 110, είναι το φθηνότερο παπί της Honda, με τιμή κάτω από τις 2,0 χιλιάδες ευρώ. Χρησιμοποιεί τον γνωστό κινητήρα των 109 κυβικών (που γνωρίσαμε στο Honda Wave 110i), με ψεκασμό και ιπποδύναμη 8,7 ίππων. Δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και ταμπούρο στον πίσω. Χυτές αλουμινένιες ζάντες, πλάγιο και κεντρικό στάντ, χειρολαβή και [...]