Κινητήρας 120 κυβικών και απόδοση 8 ίππων για ένα παπί το EVO Sonic 125 που ζυγίζει 95 κιλά. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες 17 ιντσών όμορφης σχεδίασης, βαμμένες μαύρες και υπάρχει πλάγιο και κεντρικό στάντ. Ο συνεπιβάτης έχει αναδιπλούμενα μαρσπιέ που εδράζονται πάνω σε αλουμινένια πλάκα και πρακτική χειρολαβή στην ουρά για να στηρίζεται. Το [...]
Μεγάλες πλαστικές επιφάνειες και μοντέρνα εμφάνιση κάνουν το EVO 100 να θυμίζει σκούτερ. Το μπροστινό φρένο είναι ταμπούρο (με 2έμβολη δαγκάνα μάλιστα) και το πίσω ταμπούρο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες με 6 μπράτσα. Το EVO 100 ξεχωρίζει από τα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, την μεγάλη σέλα, τις χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Είναι [...]
Το Εvomoto Velos 125 είναι ένα παπί νέας γενιάς από πλευράς εμφάνισης και χρησιμοποιεί έναν εξελιγμένο ισχυρότερο και οικονομικότερο κινητήρα Daytona-Dayang 125. Ο κινητήρας του Εvomoto Velos 125 είναι τετράχρονος, οριζόντιος αερόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες επικεφαλής και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Ο κυβισμός του είναι στα 125 cc και η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη είναι [...]
Με χυτές αλουμινένιες ζάντες και κυμματιστό δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλλά και μια κόκκινη δαγκάνα το Veeroad EVO 125 φοράει έναν διβάλβιδο κινητήρα 125 κυβικών που αποδίδει 8,7 ίππους. Το ντεπόζιτο χωράει 3,7 λίτρα και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα 94 κιλά. Η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ και το σασμάν είναι τεσσάρων σχέσεων. [...]
To Gemini Ark 125 είναι ένα οικονομικό σκούτερ με δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό (τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα δύο εμβόλων) και ταμπούρο πίσω. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες και η ποδιά είναι μαύρη (στον ασπρόμαυρο συνδυασμό) με την ουρά να είναι άσπρη. Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα, ένδειξη βενζίνης και πλάγιο σταντ. [...]
Δισκόφρενο μπροστά και δισκόφρενο πίσω και μάλιστα με δαγκάνες δύο εμβόλων για το Gemini Stilio 125, του οποίου η εμφάνιση θυμίζει παπί γιαπωνέζικης εταιρίας. Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα και οι τροχοί του έχουν χυτές αλουμινένιες ζάντες, υπάρχει διακόπτης ασφαλείας στο πλαϊνό στάντ και δείκτης βενζίνης στα όργανα, εκτός των άλλων. [...]
To “μικρό” της Honda ονομάζεται Wave και χρησιμοποιεί κινητήρα 110 κυβικών που τροφοδοτείται από ψεκασμό αποδίδει 8,5 ίππους και ροπή σε χαμηλές στροφές. Δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό, διαμέτρου 220 χιλιοστών και πίσω υπάρχει ταμπούρο. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός, δείκτης βενζίνης στα όργανα, χώρος για μικροπράγματα κάτω από τη σέλα και στην [...]
Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς Kaze έφτασε στην Ελλάδα στις αρχές του 2013, ανανεωμένο και καλαίσθητο. Ονομάζεται Kawasaki Kaze 115 και έχει κινητήρα 112 κυβικών. Το best seller ης πράσινης εταιρίας διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «S» με αλουμινένιες ζάντες και την «R» με ακτίνες στους τροχούς. Διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα, με απόδοση 8.5 [...]
Η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς Kaze έφτασε στην Ελλάδα στις αρχές του 2013, ανανεωμένο και καλαίσθητο. Ονομάζεται Kawasaki Kaze 115 και έχει κινητήρα 112 κυβικών. Το best seller ης πράσινης εταιρίας διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την «S» με αλουμινένιες ζάντες και την «R» με ακτίνες στους τροχούς. Διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα, με απόδοση 8.5 [...]
H Kawasaki καινοτομεί όντας ένα παπί-υβρίδιο που χρησιμοποιεί στοιχεία από μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι το Kawasaki Athlete 125 S και έχει να επιδείξει τιμόνι τύπου clip-on, κανονικό τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο πλάκες στήριξης, σύστημα ανάρτησης Uni Trak με μονό αμορτισέρ οριζόντιας διάταξης. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο με σωλήνα τετραγωνικής διατομής και τα δισκόφρενα (μπροστά και πίσω) [...]
H Kawasaki καινοτομεί όντας ένα παπί-υβρίδιο που χρησιμοποιεί στοιχεία από μικρή μοτοσυκλέτα. Είναι το Kawasaki Athlete 125 και έχει να επιδείξει τιμόνι τύπου clip-on, κανονικό τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο πλάκες στήριξης, σύστημα ανάρτησης Uni Trak με μονό αμορτισέρ οριζόντιας διάταξης. Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο με σωλήνα τετραγωνικής διατομής και τα δισκόφρενα (μπροστά και πίσω) κυματιστά, [...]
Διαφοροποιημένη είναι η εμφάνιση του Keeway Target 125 που διαθέτει μεγαλύτερα πλαστικά και αιχμηρές επιφάνειες ειδικά στο μπροστινο του τμήμα. Δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό, ενώ ο πίσω φοράει ένα ταμπούρο. Ο κινητήρας είναι διβάλβιδος και αποδίδει 8,7 ίππους και τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Η ροπή του φτάνει τα 0.9 kgm στις 5.500 rpm. Ένα από [...]
To γνωστό Kymco Visa R 50 στην επαγγελματική έκδοση για μικρομεταφορές και ταχυφαγεία λέγεται Carry και διαθέτει μονόσελο (κομμένη σέλα) και σχάρα-βάση κουτιού (το “κουτί” delivery δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Το Kymco Visa R 50 Carry έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με [...]
Το μικρότερο Kymco Visa R 50 έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 3,1 ίππους . [...]
Tο Kymco Jetix 50 έχει κοινά τεχνικά χαρακτηριστικά, με τον μεγάλο αδελφό – το 125 – με μικρότερου κυβισμού κινητήρα. O κινητήρας είναι τετράχρονος με καρμπυρατέρ και αποδίδει 3,1 ίππους. To Kymco Jetix 50 έχει κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω και ανάρτηση με μονό αμορτισέρ πίσω. To Jetix διαθέτει, εκτός των άλλων, στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη [...]
Το μικρότερο και απλούστερο σαν κατασκευή παπί της Kymco ονομάζεται Kymco Visar 110, έχει κινητήρα 110 κ. εκ. που είναι 2βάλβιδος και τροφοδοτείται με καρμπυρατέρ και αποδίδει 6,8 ίππους . Στην πίσω ανάρτηση υπάρχουν δύο αμορτισέρ, ο μπροστινός τροχός χρησιμοποιεί δισκόφρενο, ενώ πίσω υπάρχει ταμπούρο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες. [...]
O διβάλβιδος κινητήρας απoδίδει πάνω από 8 ίππους, υπάρχουν κυματιστά δισκόφρενα μπροστά και πίσω (διαθέτουν σωληνάκια υψηλής πίεσης) και ανάρτηση με μονό αμορτισέρ. Αυτά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του Kymco Jetix 125 To Jetix διαθέτει επίσης στροφόμετρο, ψηφιακή ένδειξη ταχυτήτων στα όργανα και σύγχρονη σχεδίαση, κάνοντάς το να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο παπί. Οι ζάντες [...]
To γνωστό Kymco Visa R 125 στην επαγγελματική έκδοση για μικρομεταφορές και ταχυφαγεία λέγεται Carry και διαθέτει μονόσελο (κομμένη σέλα) και σχάρα-βάση κουτιού (το “κουτί” delivery δεν περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό). Το Kymco Visa R 125 Carry έχει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, δύο αμορτισέρ και χυτές αλουμινένιες ζάντες. Ο κινητήρας είναι 2βάλβιδος, τροφοδοτείται με [...]
Το Mοdenas Kriss 125 EFI, είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο κινητήρα με 1ΕΕΚ με άμεσο ψεκασμό καυσίμου τελευταίας γενιάς της Synerject. Διαθέτει πλαϊνό και κεντρικό σταντ με δυνατότητα αντικλεπτικής προστασίας στη θέση παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου 17”, σύστημα φρένων της Nissin με δισκόφρενο μπροστά διαμέτρου 220mm και ταμπούρο πίσω διαμέτρου 110mm. Τα αμορτισέρ της Kayaba είναι ρυθμιζόμενα [...]
Το design του Modenas GT135, χρησιμοποιεί αεροδυναμικό φέρινγκ με ενσωματωμένα φλας, και διπλό προβολέα. Τα όργανα είναι μικτά ψηφιακό / αναλογικό. Ο 4χρονος κινητήρας, με 1ΕΕΚ με τροφοδοσία καρμπιρατέρ, έχει δύναμη 11 ίππων στις 7.750 στροφές. Xρησιμοποιεί δισκόφρενα της μπροστά και πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και το μεγαλύτερο εμπρόσθιο δισκόφρενο στην κατηγορία του, διαμέτρου 234mm. [...]