Το Daytona DY125RS συμμορφώθηκε το 2021 στις προδιαγραφές Euro 5, η εμφάνιση άλλαξε στην περιοχή του προβολέα και βελτιώθηκε σε σημεία. Το best seller παπί της ελληνικής αγοράς, έκανε face lift και αναβαθμίστηκε στον τομέα του κινητήρα των 120 cc, διατηρώντας την ιπποδύναμη των 8,5 ίππων, μειώνοντας την κατανάλωσή του. ΤοDY125RS φοράει ένα δισκόφρενο σε [...]
To δημοφιλές παπί της Daytona, το Sprinter 125 διαθέτει ψεκασμό γι’ αυτό έχει και τον κωδικό “i” διπλα στο όνομά του. Τα δισκόφρενα είναι τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, με τις 2έμβολες δαγκάνες να είναι βαμμένες κόκκινες, ενισχύοντας το σπορ χαρακτήρα του παπιού. Η δυναμική εμφάνιση του Sprinter ενισχύεται από το μαύρο “μέτωπο” στο μπροστινό [...]
Mε όπλα του την κομψή, σπορ εμφάνιση, τα δισκόφρενα σε μπροστινό και πίσω τροχό. Το Velos R χρησιμοποιεί έναν νέο αερόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα 120cc της Daytona, 8.5 ίππων στις 8.000rpm, και 4 ταχυτήτων, υπερκαλύπτοντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 με τροφοδοσία ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI). Το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων. Το μπροστινό δισκόφρενο είναι το μεγαλύτερο στην [...]
Το Daytona DY 125 RS διαθέτει έναν τετράχρονο, 2βάλβιδο αερόψυκτο κινητήρα, δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό με δαγκάνα δύο εμβόλων και χυτές αλουμινένιες ζάντες βαμμένες μαύρες με κόκκινο σιρίτι στην περίμετρό τους. Στην έκδοση Business υπάρχει μια μεγάλη, γεροδεμένη σχάρα που στηρίζεται πάνω από τη σέλα του συνεπιβάτη και είναι ειδικά σχεδιασμένη για επαγγελματική χρήση. [...]