Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. Διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: Απλή, με χρωμιωμένο ντεπόζιτο, με σασμάν με συμπλέκτη και με συμπλέκτη και χρωμιωμένο ντεπόζιτο. [...]
Το Jincheng Velos έχει κινητήρα 110 κυβικών και ημιαυτόματο σασμάν 4 σχέσεων. Η εκκίνηση γίνεται με δυο τρόπους είτε με μίζα, είτε με μανιβέλα και τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Το βάρος του Velos 110 είναι 98 κιλά. [...]
Με κινητήρα 110 κυβικών και 4άρι σασμάν το Jincheng Fire 110 – προδιαγραφών Euro 3 – έχει εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο. Στον εξοπλισμό του διαθέτει διπλό και πλάγιο στάντ, σχάρα αποσκευών, μεγάλη διπλή σέλα, προστατευμένη αλυσίδα κίνησης από κλειστή “θήκη”, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και ζάντες [...]
To Jincheng Evergreen έχει κινητήρα 100 κυβικών και κιβώτιο 4 σχέσεων. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, έχει ταμπούρα μπροστά και πίσω, μίζα και μανιβέλα για την εκκίνηση και σχάρες μπροστά και πίσω. [...]
Με τις γραμμές του θρυλικού Chally με την προσθήκη ενός φέρινγκ στον προβολέα. Ο κινητήρας είναι 70 κυβικών με ημιαυτόματο σασμάν 4 ταχυτήτων και εκκίνηση με μανιβέλα. Τα φρένα είναι ταμπούρα μπροστά και πίσω. [...]
Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. To μοντέλο JC50Q-7A έχει την ιδιαιτερότητα ότι ντεπόζιτο, φτερά και πλαϊνά καπάκια είναι χρωμιωμένα. [...]
Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Dax το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. [...]