SuperPapi

Blog Archives

DAYTONA DY 125 RS EFI CBS

Το Daytona DY 125 RS διαθέτει έναν χαρακτηριστικό ορθογώνιο προβολέα με στρογγυλεμένα άκρα στο τιμόνι, αλλά και δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και χυτές αλουμινένιες ζάντες βαμμένες μαύρες με κόκκινο σιρίτι στην περίμετρό τους. Το σύστημα πέδησης είναι συνδυαζόμενο CBS, πατώντας το πίσω φρένο πατιέται και το μπροστινό. [...]

SYM VF 125 Euro 4

Χρησιμοποιώντας το όνομα του “μεγάλου” VF που τυχαίνει να είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί της αγοράς (185) το SYM VF 125 δανείζεται και την εμφάνιση, ενώ χρησιμοποιεί κινητήρα 125 κυβικών με οριζόντια τοποθετημένο κύλινδρο. Διαθέτει δισκόφρενα και στους δυο τροχούς και σύστημα CBS Διαβάστε: Ανάλυση του SYM VF 125 Διαβάστε: Πλήρης Δοκιμή SYM VF [...]

HONDA GTR 150 SUPRA

Το Honda GTR150 Supra προσφέρει συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα στην πόλη, αλλά και περισσότερες δυνατότητες από τα άλλα παπιά και εκτός αυτής. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία οδήγησης ενός παπιού, με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς, εξατάχυτο κιβώτιο [...]

KEEWAY TARGET 125i CBS

Το Keeway Target 125 ανανεώθηκε αισθητικά, έγινε Euro 4, έβαλε δισκόφρενο στον πίσω τροχό, CBS και στα δυο φρένα και διατήρησε το πλεονέκτημα του χώρου κάτω από τη σέλα, που χωράει κράνος. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης δοκιμή του Keeway Target 125 Ο κινητήρας των 124,8 κ.εκ. είναι τετράχρονος, αερόψυκτος με 2 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο. Αποδίδει [...]

GEMINI STILIO 125

Δύο δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, με συνδυασμένο σύστημα επιβράδυνσης. Oι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων, υπάρχει κεντρικό και πλαϊνό στάντ. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, ενώ τα όργανα διαθέτουν ένδειξη ταχύτητας και δείκτη βενζίνης. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα [...]

DAYTONA Sprinter 50

Με δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και κόκκινες δαγκάνες με τα δύο έμβολα σε μπροστινό και πίσω τροχό, το Daytona Sprinter 50 είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα που κυριαρχεί στην εμφάνισή του. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Η ποδιά είναι σπορ και στενή, υπάρχει και καρίνα κάτω από τον κινητήρα. Οι ζάντες [...]

DY 50 RS Euro4 Business

Το Daytona DY 50 RS φοράει τον μικρό κινητήρα των 50 κυβικών, αλλά και όλα τα καλούδια του μεγαλύτερου αδελφού του (125) δηλαδή: δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Η έκδοση Daytona DY 50 RS Business διαθέτει ειδικά σχεδιασμένη σχάρα που μπορεί να κουβαλήσει κουτιά μεταφοράς για επαγγελματική χρήση. [...]

JINCHENG JINTONG JC50Q-7

Με τις γραμμές του θρυλικού Honda Z (Μπόμπος, Ζετάκι) το Jincheng διαθέτει μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται από καρμπυρατέρ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ημιαυτόματο τριών σχέσεων. Διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: Απλή, με χρωμιωμένο ντεπόζιτο, με σασμάν με συμπλέκτη και με συμπλέκτη και χρωμιωμένο ντεπόζιτο. [...]

JINCHENG VELOS JS110-9

Το Jincheng Velos έχει κινητήρα 110 κυβικών και ημιαυτόματο σασμάν 4 σχέσεων. Η εκκίνηση γίνεται με δυο τρόπους είτε με μίζα, είτε με μανιβέλα και τα φρένα είναι δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω. Το βάρος του Velos 110 είναι 98 κιλά. [...]

JINCHENG FIRE SJ110

Με κινητήρα 110 κυβικών και 4άρι σασμάν το Jincheng Fire 110 – προδιαγραφών Euro 3 – έχει εκκίνηση με μίζα και μανιβέλα. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο. Στον εξοπλισμό του διαθέτει διπλό και πλάγιο στάντ, σχάρα αποσκευών, μεγάλη διπλή σέλα, προστατευμένη αλυσίδα κίνησης από κλειστή “θήκη”, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και ζάντες [...]