SuperPapi

Blog Archives

Daytona Nova 100, Nova 100 Business

Το Daytona Nova 100 χρησιμοποιεί κινητήρα 100 κυβικών εκαστοστών και διατίθεται και σε έκδοση business για delivery, courier και για οποιονδήποτε θέλει ένα ”παπί κουβαλητή”. Η τιμή του μοντέλου Business είναι υψηλότερη από την απλή έκδοση κατά 85 ευρώ, δηλαδή στα 1.290 ευρώ. Το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο, υπάρχουν χυτές ζάντες και σχάρα και ο [...]

Daytona Sprinter 125

Διατηρώντας τα χαρακτηριστικά δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα και τις κόκκινες δαγκάνες με τα δύο έμβολα σε μπροστινό και πίσω τροχό, το Daytona Sprinter 125, ειδικά στη μαύρη έκδοση, διακρίνεται λόγω της εμφάνισής του που είναι σπορ αλλά συγκρατημένη. Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, αερόψυκτος, 2βάλβιδος και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Υπάρχουν δύο εκδόσεις του Sprint η πρώτη με [...]

Evomoto EVO 50 RS (DY50RS)

Το DY 50 RS φοράει  κινητήρα των 50 κυβικών, δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλουμινένιες ζάντες και σχάρα μεταφοράς μικροαντικειμένων. Υπάρχει σχάρα και χειρολαβές στο πίσω μέρος του παπιού, πλάγιο και διπλό στάντ και η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα. [...]

Evomoto Sonic 125

Κινητήρας 120 κυβικών και απόδοση 8 ίππων για ένα παπί το EVO Sonic 125 που ζυγίζει 95 κιλά. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες 17 ιντσών όμορφης σχεδίασης, βαμμένες μαύρες και υπάρχει πλάγιο και κεντρικό στάντ. Ο συνεπιβάτης έχει αναδιπλούμενα μαρσπιέ που εδράζονται πάνω σε αλουμινένια πλάκα και πρακτική χειρολαβή στην ουρά για να στηρίζεται. Το [...]

Evomoto EVO 100

Μεγάλες πλαστικές επιφάνειες και μοντέρνα εμφάνιση κάνουν το EVO 100 να θυμίζει σκούτερ. Το μπροστινό φρένο είναι ταμπούρο (με 2έμβολη δαγκάνα μάλιστα) και το πίσω ταμπούρο. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες με 6 μπράτσα. Το EVO 100 ξεχωρίζει από τα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, την μεγάλη σέλα, τις χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Είναι [...]

Εvomoto Velos 125

Το Εvomoto Velos 125 είναι ένα παπί νέας γενιάς από πλευράς εμφάνισης και χρησιμοποιεί έναν εξελιγμένο ισχυρότερο και οικονομικότερο κινητήρα Daytona-Dayang 125. Ο κινητήρας του Εvomoto Velos 125 είναι τετράχρονος, οριζόντιος αερόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες επικεφαλής και τροφοδοτείται μέσω καρμπυρατέρ. Ο κυβισμός του είναι στα 125 cc και η ανακοινώσιμη ιπποδύναμη είναι [...]

Evomoto Veeroad EVO 125

Με χυτές αλουμινένιες ζάντες και κυμματιστό δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό, αλλά και μια κόκκινη δαγκάνα το Veeroad EVO 125 φοράει έναν διβάλβιδο κινητήρα 125 κυβικών που αποδίδει 8,7 ίππους. Το ντεπόζιτο χωράει 3,7 λίτρα και το συνολικό βάρος δεν ξεπερνάει τα 94 κιλά. Η τροφοδοσία γίνεται με καρμπυρατέρ και το σασμάν είναι τεσσάρων σχέσεων. [...]

Gemini ARK 125

To Gemini Ark 125 είναι ένα οικονομικό σκούτερ με δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό (τύπου μαργαρίτα με δαγκάνα δύο εμβόλων) και ταμπούρο πίσω. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες και η ποδιά είναι μαύρη (στον ασπρόμαυρο συνδυασμό) με την ουρά να είναι άσπρη. Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα, ένδειξη βενζίνης και πλάγιο σταντ. [...]

Gemini Stilio 125

Δισκόφρενο μπροστά και δισκόφρενο πίσω και μάλιστα με δαγκάνες δύο εμβόλων για το Gemini Stilio 125, του οποίου η εμφάνιση θυμίζει παπί γιαπωνέζικης εταιρίας. Υπάρχει χώρος κάτω από τη σέλα και οι τροχοί του έχουν χυτές αλουμινένιες ζάντες, υπάρχει διακόπτης ασφαλείας στο πλαϊνό στάντ και δείκτης βενζίνης στα όργανα, εκτός των άλλων. [...]

Honda Wave 110i

To “μικρό” της Honda ονομάζεται Wave και χρησιμοποιεί κινητήρα 110 κυβικών που τροφοδοτείται από ψεκασμό αποδίδει 8,5 ίππους και ροπή σε χαμηλές στροφές. Δισκόφρενο υπάρχει μόνο στον μπροστινό τροχό, διαμέτρου 220 χιλιοστών και πίσω υπάρχει ταμπούρο. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός, δείκτης βενζίνης στα όργανα, χώρος για μικροπράγματα κάτω από τη σέλα και στην [...]