MotorBike.gr

SYM VF 185, 2019: Θετικότατη η πρώτη βόλτα

26/03/2019

 Δύναμη, φρένα, κράτημα… όλα καλά!

Πόση περιέργεια έχει πιάσει τους ανθρώπους του χώρου των παπιών στην Ελλάδα γι αυτό το νέο super-παπι της SYM δε λέγεται. Το αστείο ή καλύτερα το ενδιαφέρον είναι ότι πέρα από τους γνωστούς, φανατικούς “παπόβιους”, ξαφνικά εμφανίστηκε ένας “καινούργιος κόσμος” που άρχισε να ρωτάει για το νέο μεγάλο παπί της SYM, αποκαλύπτοντας ότι υπάρχουν κι άλλοι, μοτοσυκλετιστές κυρίως, που ενδιαφέρονται για τα παπιά, όσο κι αν τα είχαν υποτίθεται ξεπεράσει. Οδηγούμε για πρώτη φορά, σε μια σύντομη βόλτα, το SYM VF 185 στα βουνά των Τρικάλων. Κείμενο: Β. Αντζουλάτος, Φωτογραφίες: Floulis Photographers

Προσκεκλημένοι στην πρόσφατη παρουσίαση της εταιρίας Γκοργκόλης ΑΕ, που αφορούσε νέα μοντέλα της Daytona και της SYM στην έδρα της εταιρίας στα Τρίκαλα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το SYM VF 185 ανάμεσα στα υπόλοιπα μοντέλα, κι έτσι να πάρουμε την πρώτη γεύση… ή μήπως να λέγαμε το “πρώτο αίμα” αφού με τον ερχομό του 185 στην Ελλάδα θα αρχίσει ο σκοτωμός για το ποιος είναι ο πιο γρήγορος στην κατηγορία.

Τώρα αν περιμένετε να μάθετε την αλήθεια για το 185, μάλλον θα σας στεναχωρήσουμε γιατί δεν προλάβαμε να διανύσουμε ικανό αριθμό χιλιομέτρων κι έτσι να βγάλουμε ασφαλή-ασφαλέστατα συμπεράσματα. Πρώτη βόλτα, πρώτη γεύση είπαμε, έτσι;

Δέκα οκτώ ίπποι, εκατόν ογδόντα τρία κυβικά και… 2.700 ευρώ! Τρεις αριθμοί που τα λένε όλα. Όχι ακριβώς, γιατί αν για παράδειγμα το SYM VF 185 είχε “κάποιο πρόβλημα”, όπως λέμε συνήθως, τότε δεν θα έδενε καλά η συνταγή. Ε, λοιπόν το 185 δεν έχει κανένα πρόβλημα, σε τέτοιο βαθμό που αμέσως μόλις ανεβαίνεις πάνω του νιώθεις σαν να το οδηγούσες χρόνια. Αυτό λέγεται εργονομία και “δέσιμο του συνόλου”, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η ομοιομορφία κι όλα να συνεργάζονται μεταξύ τους αρμονικά.

Το 185 το είχαμε ανακαλύψει πρώτοι δημοσιογραφικά στην Ελλάδα, ήδη από τον Απρίλιο του 2017 (πατήστε εδώ για να διαβάσετε) τότε που συζητιόταν ακόμα, τότε που είχαν διαρρεύσει οι πρώτες πληροφορίες, κι αυτό είχε συμβεί στη Μαλαισία. Εμείς το είχαμε ξετρυπώσει από τα άδυτα των ασιατικών ιστοσελίδων και είχαμε αναδημοσιεύσει κατασκοπευτικές κατηγορίες. Μπράβο μας λοιπόν (…) και πάμε παρακάτω.

Τώρα βρισκόμαστε στα βουνά των Τρικάλων έτοιμοι να πατήσουμε την πρώτη “μιζιά” στο μεγαλύτερο παπί παραγωγής που έχει δει αυτός ο κόσμος και μπράβο στην Γκοργκόλης ΑΕ που έκανε την κίνηση να το φέρει στην Ελλάδα και μάλιστα σε μια δύσκολη εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από τις προδιαγραφές-“τσεκούρι” Euro4.

Την αμαρτία μας θα την πούμε. Είχαμε για φωτογράφιση ένα SYM VF 185 στον μαύρο-χρυσό συνδυασμό. Μιας και δεν είναι του γούστου μας το χρυσό, θα προτιμούσαμε το μαύρο ματ κόκκινο/μπλε, ή το άσπρο μαύρο 185.

Σφιχτή η σέλα, ωραίος ο θόρυβος του μονοκύλινδρου κινητήρα, που θυμίζει μοτοσυκλέτα, μιας και μοιάζει να έχει φτιαχτεί για μια τέτοια, ενώ όλη η κατασκευή δεν παραπέμπει σε παπο-μοτοσυκλέτα, όπως θα υπέθετε κάποιος, αλλά σε καθαρόαιμο παπί, ενισχυμένο σε όλους τους τομείς του, δηλαδή κινητήρα-πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα, γι’ αυτό και είναι λίγο πιο βαρύ σε συνολική αίσθηση.

Καλός ο συμπλέκτης (ίσως ένα “κλικ” πιο σφιχτός στο πάτημά του) καλό και το κιβώτιο ταχυτήτων (με μια πρόχειρη ματιά), έξι σχέσεων παρακαλώ, που εκμεταλλεύεται την άφθονη δύναμη του ζωηρού και ισχυρού κινητήρα των 18 ίππων.

Τι λέγαμε πάντα; Ότι το ιδανικό παπί θα έχει κινητήρα κοντά στα 200 κυβικά και κανονικό σασμάν-συμπλέκτη. Να η απόδειξη. Το SYM VF 185 απλά “ζωγραφίζει” στο δρόμο, με τις εξίσου (όπως η σέλα) σφιχτές σπορ αναρτήσεις να το κρατούν στην πορεία του, όπως και το σωληνωτό πλαίσιο με την αυξημένη ακαμψία.

Οι στροφές είναι “ψωμοτύρι” για το 185, που διασκεδάζει εαυτόν και ιδιοκτήτη, με τη δύναμη που διαθέτει ο 4βάλβιδος κινητήρας να γίνεται φανερή και στην έξοδο από τις στροφές, πράγμα πρωτόγνωρο για παπί!

Μέχρι σήμερα οι καλοί, γρήγοροι παπόβιοι κατάφερναν να διατηρούν την ταχύτητά τους πάνω στη στροφή, τώρα με το 185 θα μπορούν να πετυχαίνουν και πιο δυναμικές εξόδους από αυτές.

Καλή αίσθηση και δύναμη έχουν και τα δυο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, με το μπροστινό να δέχεται τη βοήθεια ABS αν χρειαστεί, ενώ το πίσω όχι… γεγονός που δεν θα στεναχωρήσει καθόλου μα καθόλου τους έμπειρους αναβάτες, που θα κάνουν παιχνίδια με το πίσω φρένο κατά το δοκούν.

Στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων κοντά στα Τρίκαλα το κοντέρ ξεπέρασε τα 140 km/h, αλλά με επιμονή και σκύψιμο … αν και όλα τα παραπάνω θα τα επιβεβαιώσουμε στην πλήρη μας δοκιμή. Μια δοκιμή που πολλοί ανυπομονούν να διαβάσουν κι εμείς να γράψουμε.

Ποιοί έλεγαν πριν από δυο χρόνια ότι οι προδιαγραφές Euro4 θα έφερναν το τέλος των παπιών; Πολύς κόσμος, μα σίγουρα όχι εμείς.

Εμείς αντίθετα σταθήκαμε απέναντί τους και ανοίξαμε ένα νέο κεφάλαιο στον ελληνικό ειδικό Τύπο, δημιουργώντας το μοναδικό στην Ελλάδα, εξειδικευμένο site για παπιά, με το όνομα SuperPapi. Ο χρόνος μας δικαίωσε γιατί τα “Σούπερ Παπιά” είναι εδώ και όχι απλώς ταράζουν τα νερά, αλλά φέρνουν και την επανάσταση στο χώρο.

Ας κάνουμε όλοι λίγη ακόμα υπομονή για την διεξοδική μας δοκιμή…

Περισσότερες πληροφορίες: www.sym.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!