Με την ισχύ των 230 ίππων
Το “Εγγλέζικο Θεριό”, το English Beast ήταν το αστέρι του Φεστιβάλ Goodwood, που μπορεί να μην απευθύνεται “στο λαό”, αλλά ένα είναι σίγουρο: δεν υπάρχει άλλο Speed Triple σαν αυτό.
Η κατασκευή συνδυάζει τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.160cc του Triumph Speed Triple με κλασικό στυλ café racer και την εργονομία των σπορ μοτοσυκλετών, κρατώντας μια ισορροπία μεταξύ μοντέρνου και ρετρό.
Η ομάδα του Βρετανού μηχανικού Jody Millhouse, ιδιοκτήτη του συνεργείου Thornton Hundred με έδρα το Μίλτον Κέινς του Ηνωμένου Βασιλείου, συνηθίζει να αναβαθμίζει και να καστομάρει τα μοντέρνα κλασικά Triumph στο μέγιστο.
Κάποια πολύ ενδιαφέροντα Triumph Bobber με υπερσυμπιεστές και εξαρτήματα από ανθρακονήματα ήταν μέσα στις τελευταίες δημιουργίες τους.
Ξεκινώντας με ένα ολοκαίνουργιο Triumph Speed Triple 1200 RR το μετέτρεψαν σε μοτοσυκλέτα επιδόσεων με υπερσυμπιεστή με πολλά custom εξαρτήματα.
O ισχυρός κινητήρας του Speed Triple ανακατασκευάστηκε και μπήκαν σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες. Ένας συμπιεστής Rotrex C30 βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του κινητήρα και τροφοδοτείται από ένα φίλτρο αέρα K&N.
Η Thornton Hundred, όπως βαφτίστηκε φυσικά η μοτοσυκλέτα, χρησιμοποίησε ένα πλήθος από καστομαρισμένα CNC και 3D εξαρτήματα για να συνδέσει τα πάντα μεταξύ τους.
Κάτω από το κουστούμι κρύβεται μια από τις καλύτερες δημιουργίες της ομάδας, μια ειδικά σχεδιασμένη εισαγωγή που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τέχνη.
Τα καυσαέρια εξέρχονται μέσω ενός συστήματος εξάτμισης τριών σωλήνων τιτανίου με σιγαστήρα Arrow. Η Thornton Hundred έχει επίσης τοποθετήσει σύστημα διαχείρισης κινητήρα Ecumaster και ECU Link G4X FuryX και διπλασίασε την ποσότητα των μπεκ ψεκασμού καυσίμου που χρησιμοποιούνται.
Μέσα στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ημιενεργή ανάρτηση από την Öhlins.
Ένα άλλο εντυπωσιακό κομμάτι είναι το αλουμινένιο ψαλίδι που είναι μονόμπρατσο και όχι μόνο επεκτείνει το μεταξόνιο της μοτοσυκλέτας, αλλά λειτουργεί και ως δεξαμενή για το σύστημα έγχυσης νερού-μεθανόλης του συμπιεστή, μέσω μιας αντλίας που είναι τοποθετημένη στην αριστερή πλευρά του κινητήρα!
Ικανό να βγάζει 230 ίππους στον πίσω τροχό, το συγκεκριμένο Speed Triple χρειαζόταν ενίσχυση στο πλαίσιο για να ταιριάζει με την ισχύ του, κάτι που έγινε φυσικά.
Μεγάλο πρόβλημα ήταν επίσης η πιθανότητα υπερθέρμανσης των μπροστινών φρένων και για να μετριαστεί το φαινόμενο αυτό, τροποποιήθηκαν οι δαγκάνες της Brembo με αεριζόμενα έμβολα τιτανίου της JP Brakes, τοποθετήθηκαν κεραμικά τακάκια και προστέθηκαν αγωγοί ψύξης από ανθρακονήματα.
Η ημιενεργή ανάρτηση του Speed Triple 1200 RR ήταν αρκετά περίπλοκη και επειδή η Thornton Hundred χρειαζόταν περισσότερο έλεγχο των λειτουργιών της, την κατάργησαν και επέστρεψαν στις χειροκίνητες ρυθμίσεις (επίσης καταργήθηκε και το ABS).
Φυσικά, η μοτοσυκλέτα φοράει κομμάτια φτιαγμένα από ανθρακονήματα από άκρη σε άκρη. Το μπροστινό φτερό, το φέρινγκ, το ρεζερβουάρ και η ουρά είναι όλα από ανθρακονήματα, όπως και οι όμορφες ζάντες Rotobox.
Η σχεδίαση μιμείται την αρχική του Speed Triple, εκτός από το πρόσθετο αεροδυναμικό πακέτο (πτερύγια) στο μπροστινό φέρινγκ.
Μια εισαγωγή αέρα βρίσκεται εκεί που θα ήταν παραδοσιακά ένας προβολέας, κατευθύνοντας τον ψυχρό αέρα πάνω από την εισαγωγή και προς τα κύρια ηλεκτρονικά της μοτοσικλέτας.
Κάτω από τα μπροστινά πτερύγια είναι κρυμμένα ένα ζευγάρι προβολείς LED και φλας.
Μόλις το Triumph Speed Triple 1200 RR Thornton Hundred ετοιμάστηκε πήγε κατευθείαν στο Goodwood Festival of Speed, όπου έδειξε τις δυνατότητές του μπροστά σε χιλιάδες θεατές.
Πηγή: BIKE EXIF