Πρώτος με άνεση
Κυριαρχία του Marc Marquez (Honda) έφερε ο αγώνας της Αργεντινής, με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή να πετυχαίνει την πρώτη του νίκη για το 2019 και μάλιστα με άνεση. Το βάθρο συμπλήρωσαν ένας περιχαρής Valentino Rossi (Yamaha) και ο Andrea Dovizioso (Ducati).
Ένας ακαταμάχητος Marc Marquez κατέκτησε τη νίκη στην Αργεντινή με διαφορά 9,8 δευτερολέπτων από το δεύτερο, ενώ για τις άλλες δυο θέσεις του βάθρου Rossi και Dovizioso έδωσαν εντυπωσιακές μάχες.
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις έπεσαν έξω, καθώς ο αγώνας των 25 γύρων στην Αργεντινή διεξήχθη χωρίς να πέσει σταγόνα βροχής ενώ στη σχάρα εκκίνησης η θερμοκρασία της ασφάλτου ήταν αυξημένη. Με μία εκρηκτική εκκίνηση ο Marc Marquez μετέτρεψε την pole position σε διαφορά ενός δευτερολέπτου από τους υπόλοιπους αναβάτες στον πρώτο κιόλας γύρο, και από εκείνη τη στιγμή ο περσινός πρωταθλητής δεν κοίταξε ξανά πίσω του.
Σε κάθε γύρο μεγάλωνε τη διαφορά του με αποτέλεσμα να βρεθεί 12 δευτερόλεπτα μπροστά προς το τέλος του αγώνα. Παίρνοντας τη σημαία του τερματισμού 9,816 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Valentino Rossi, ο Marquez κατέκτησε την πρώτη του νίκη φέτος και τρίτη συνολικά στην πίστα του Termas de Rio Hondo με εμφατικό τρόπο.
Αυτή ήταν η πιο άνετη νίκη του Marquez σε στεγνή πίστα και με τη μεγαλύτερη διαφορά, ενώ η προηγούμενη ήταν και πάλι στο GP Αργεντινής το 2016 με διαφορά 7,679 δευτερολέπτων. Η χθεσινή πρωτιά ήταν η 45η του Ισπανού στην κορυφαία κατηγορία και έφερε στην κορυφή της βαθμολογίας με… 45 βαθμούς.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP ετοιμάζεται να ταξιδέψει στο Austin του Texas για τον τρίτο αγώνα της χρονιάς στο Red Bull Gran Prix of The Americas, στις 12-14 Απριλίου. Στη συγκεκριμένη πίστα ο Marquez αναδείχτηκε νικητής και τις έξι προηγούμενες χρονιές.
Συνέντευξη Marc Marquez #93
“Η σημερινή ήταν μία τέλεια μέρα. Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές και όλα δούλεψαν σωστά με εξαίρεση την FP4. Όμως πιέζαμε συνεχώς και στον αγώνα ήξερα ότι το δυνατό μου σημείο ήταν οι πρώτοι πέντε γύροι. Τα έδωσα όλα και μετά είδα τη διαφορά να μεγαλώνει, ένα δευτερόλεπτο, δύο, τρία και τότε διατήρησα το ρυθμό μου και πίεσα λιγότερο. Έκανα καλή διαχείριση ελαστικών και μοτοσυκλέτας και είχα πραγματικά γλυκιά αίσθηση πάνω σ’ αυτή”.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ MotoGP – Argentina
|
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
|