MotorBike.gr

Benelli RCX 185i ABS: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο Super–παπί!

09/03/2023

Μεγάλα νέα για την κατηγορία των παπιών

Μετά από την προσμονή που δημιούργησαν οι φήμες για τον ερχομό του στην ελληνική αγορά, έφτασε η ώρα που το Benelli RCX 185, το super-παπί της ιταλικής φίρμας πατάει τις ρόδες του στα μέρη μας. Με λιανική τιμή στα 2.985 €

Είναι μεγάλο το νέο για τους φίλους των παπιών και μάλιστα αυτών μεγάλου κυβισμού, τα οποία στην Ελλάδα όχι μόνο είναι καλοδεχούμενα, αλλά παράλληλα πετυχαίνουν και καλές πωλήσεις.

Είναι η ποικιλία επιλογών αυτή που αποζητά το αγοραστικό κοινό, καθώς και τα νέα χαρακτηριστικά σε ένα δίτροχο που έχει αγαπηθεί σ’ αυτή τη γωνιά των Βαλκανίων… αλλά και σε αυτή την πλευρά της Ευρώπης. Πουθενά αλλού στη Γηραιά Ήπειρο δεν υπάρχει αγορά για παπιά, κι αυτό είναι κατάδικό μας χαρακτηριστικό και δική μας υπόθεση.

Παραθέτουμε επιγραμματικά τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του, ολοκαίνουργιου για τη χώρα μας, Benelli RCX 185:

  • Κινητήρας με όρθιο κύλινδρο, υδρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, με κυβισμό 174cc, ηλεκτρονικό ψεκασμό, συμπλέκτη και εξάρι σασμάν προδιαγραφών Εuro 5
  • Μπροστινή ανάρτηση ανεστραμμένο (USD) τηλεσκοπικό πιρούνι
  • Πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ
  • Δισκόφρενα μπροστά και πίσω με δικάναλο ABS

Η εμφάνιση του Benelli RCX 185 είναι σπορ, με αιχμηρό μπροστινό τμήμα του φέρινγκ/ποδιάς, τα φλας και τα φώτα πορείας (full LED) ενσωματωμένα σε αυτό και τον προβολέα πάνω στο τιμόνι.

Το κάτω τμήμα της ποδιάς κατεβαίνει προς τα κάτω, “κλείνοντας” τον κινητήρα και δημιουργώντας αισθητική φέρινγκ, σπορ μοτοσυκλέτας.

Η λεπτή και ανυψωμένη κοντή ουρά και το ελαφρώς υπερυψωμένο τμήμα της σέλας του συνεπιβάτη ολοκληρώνουν μια δυναμική αισθητική, που ενισχύεται από τις κομψές χυτές αλουμινένιες ζάντες και το σπορτίβικο τελικό της εξάτμισης. 

H απόδοση του “κινητήρα μοτοσυκλέτας” και όχι παπιού με οριζόντιο κύλινδρο φτάνει τους 17,7 ίππους (13,2 kw) στις 9.500 rpm, με μέγιστη ροπή 1,54 Kg.m (15,2 Nm) στις 6.000 rpm.

Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός είναι της Delphi και το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.

Ένα ακόμα ιδιαίτερο στοιχείο που εντυπωσιάζει σε αυτό τον κινητήρα των 174cc, είναι τα τρία (!) μπουζί που χρησιμοποιεί, ώστε να επιτυγχάνεται βέλτιστη καύση του μίγματος.

Η ανακοινώσιμη κατανάλωση είναι από 1,8 μέχρι 2,0 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Παράλληλα, το Benelli RCX 185 γίνεται το πρώτο παπί της κατηγορίας (και της ιστορίας…) που χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι, αφού ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί συμβατικά πιρούνια.

Η διαδρομή του είναι 88 mm, ενώ στον πίσω τροχό συναντάμε ανάρτηση με ένα αμορτισέρ διαδρομής 27 mm, που συνεργάζεται με ψαλίδι από σωλήνες ορθογωνικής διατομής.

Τα φρένα είναι κυματιστά δισκόφρενα (τύπου μαργαρίτα) και στους δύο τροχούς.

Το μπροστινό έχει διάμετρο 240 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και το πίσω 220 mm, αμφότερα με ABS.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, με χυτές, πολύ κομψές, αλουμινένιες ζάντες και φορούν ελαστικά διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 110/70-17 πίσω.

Το ρεζερβουάρ χωράει 4,8 λίτρα καυσίμου, το βάρος του RCX φτάνει στα 126 κιλά (χωρίς υγρά) και το ύψος σέλας στα 787 mm. To μεταξόνιο είναι στα 1.325 mm.

H τιμή του Benelli RCX 185, όπως ήδη αναφέραμε, θα είναι κάτω από τις 3.000 ευρώ.

To μοντέλο συνοδεύεται από τρία χρόνια εργοστασιακή εγγύηση!

Περισσότερες πληροφορίες: Motoway Καμπράνης Α.Ε, σε Αθήνα (Λεωφ. Αλίμου 76 & Δήμητρας 3, Ακ. Πλάτωνος), Θεσσαλονίκη (Γιαννιτσών 59 & Κ. Καραμανλή 22) και Βόλο (Λαρίσης 159Δ) αλλά και στο δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα

Ιστοσελίδα: www.benelli-moto.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!