MotorBike.gr

Kawasaki: KLX 230 Sherpa S ABS και KLX 230 DF ABS το 2026

16/06/2025

Δυο πιο “πολιτικές” εκδοχές του Motocross Kawasaki KLX 250

H Kawasaki παρουσίασε τα KLX 230 Sherpa S ABS και KLX 230 DF ABS, τα οποία βασίζονται πάνω στην πετυχημένη συνταγή του ήδη υπάρχοντος KLX, αλλάζοντας όμως την συνολική φιλοσοφία του μοντέλου.  

Η σειρά KLX μέχρι τώρα βασιζόταν σε μια Motocross, “πολεμική” αισθητική. Αυτό που θέλει να κάνει η Kawasaki με τις νέες εκδόσεις είναι να πάρει αυτόν τον “πολεμικό” χαρακτήρα και να τον εξομαλύνει ελαφρώς, κατασκευάζοντας μια μοτοσυκλέτα πιο προσιτή για την καθημερινή χρήση, η οποία όμως ακόμα θα έχει τις Off-Road δυνατότητες του κλασικού μοντέλου.  

 

Μια από τις αλλαγές που κάνουν τις νέες εκδόσεις απευθείας “φιλικότερες” είναι η μείωση του ύψους της σέλας από τα 955mm στα 825mm, καθιστώντας το LX 230 Sherpa S ABS προσβάσιμο σε μεγαλύτερη μερίδα αναβατών. 

Φυσικά αυτό έχει φέρει και μια μεγάλη μείωση διαδρομών αναρτήσεων, από τα 305mm στον μπροστινό τροχό και τα 307mm στον πίσω, σε 157mm μπροστά και 167mm πίσω, κάτι που παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα για καθημερινή χρήση και για εξορμήσεις στο χώμα.  

Ο κινητήρας είναι ο ίδιος που βρίσκουμε αυτή τη στιγμή στα KLX 250 και πρόκειται για μια αερόψυκτη, μονοκύλινδρη μονάδα 233cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό που συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ισορροπεί μεταξύ της απόδοσης ψηλά και της ύπαρξης αρκετής ροπής στις χαμηλές στροφές, κάτι πολύ χρήσιμο για την οδήγηση εκτός δρόμου.  

 

Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο έρχεται απευθείας από το υπάρχον KLX και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ (με τις διαδρομές που προαναφέρθηκαν), ενώ ένας δίσκος 265mm τύπου μαργαρίτα με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 220mm πίσω αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, υπό την επίβλεψη του ABS (το οποίο είναι απενεργοποιήσιμο).  

Μια λιτή αλλά ευκρινής LCD οθόνη αποτελεί τον πίνακα οργάνων και υποστηρίζει συνδεσιμότητα με την εφαρμογή Kawasaki Rideology, ενώ το βάρος είναι άλλο ένα στοιχείο που θυμίζει την “Motocross καταγωγή” των μοντέλων, καθώς η ζυγαριά σταματάει στα μόλις 136 κιλά! 

 

 

 

Τα περισσότερα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κοινά και για τα δύο μοντέλα, όμως το KLX 230 DF ABS προσφέρει μια πιο “χωμάτινη” εκδοχή, κάτι σαν μεσαίο βήμα ανάμεσα στο Sherpa και στο Motocross KLX.  

Εκεί έχουμε μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, που φτάνουν τα 198mm μπροστά και τα 220mm πίσω, κάτι που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος στα 238mm (από τα 215mm) και το ύψος της σέλας στα 845mm. 

 

 

 

 

Ακόμα, η έκδοση DF (η οποία δεν μοιράζεται το όνομα Sherpa) επωφελείται από μια ποδιά κινητήρα (που εκτείνεται ώστε να προστατεύσει και τους λαιμούς των εξατμίσεων), σχάρα και ειδικό χρωματισμό.  

Τέλος και τα δύο μοντέλα έχουν το ίδιο μικρό ντεπόζιτο των 7,5 λίτρων και τους ακτινωτούς τροχούς των 21” μπροστά και 18” πίσω.  

 

 

 

 

Τα Kawasaki KLX 230 Sherpa S ABS και KLX 230 DF ABS θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μέσα στο 2026. 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!