Οι αποικίες αντεπιτίθενται
Δυο πανέμορφες, κλασικής αισθητικής μοτοσυκλέτες παρουσίασε η ινδική εταιρία Royal Enfield για το 2018, που θα κάνουν ακόμα και τους σκληροτράχηλους Βρετανούς μοτοσυκλετιστές να δακρύσουν στην όψη τους.
Ο Χριστόφορος Κολόμβος, ο τυχοδιώκτης θαλασσοπόρος, που αντί να ανακαλύψει την Ινδία έφτασε στην Αμερική και ονόμασε τους ιθαγενείς “Ινδιάνους”, δεν θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ ότι για τους επόμενους αιώνες με αυτό το λάθος του θα μπέρδευε τους πάντες.
Γιατί όταν λέμε “Ινδιάνος”, κανονικά θα έπρεπε να εννοούμε “Ινδός”, κι όχι ιθαγενή της Β. Αμερικής. Και στη σημερινή περίπτωση της παρουσίασης των νέων Royal Enfield Continental GT 650 και Royal Enfield Interceptor 650 οι “Ινδιάνοι” έχουν κεντήσει…
Έχοντας σαν βάση το παρελθόν της Royal Enfield και πιο συγκεκριμένα τις πολύ όμορφες Interceptor 700 του 1960 και Interceptor 750 του 1962, με δικύλινδρο κινητήρα 692 cc και 736 cc αντίστοιχα, που προοριζόνταν αποκλειστικά για την αγορά των ΗΠΑ και του Καναδά.
Mετά από μήνες αναμονής και πλήθους φημών η Royal Enfield δεν παρουσίασε ένα, αλλά δύο νέα μοντέλα, τα οποία κινούνται από έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα 650cc.
Η μια μοτοσυκλέτα είναι η cafe racer Continental GT με χαμηλό τιμόνι και μονόσελο, κι η άλλη πιο στρητάδικη-roadster, με διπλή σέλα και ψηλό τιμόνι, η Interceptor, ενώ και οι δύο να υποκλίνονται στην βρετανική σχολή κλασικών μοτοσυκλετών του ’50 και του ’60, χρησιμοποιώντας υπέροχες γραμμές και καμπύλες και έναν άριστης αισθητικής κινητήρα.
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι αερο-ελαιόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά με κυβισμό 648 cc, με 1 εκκεντροφόρο επικεφαλής και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο.
Ένα μεγάλο ψυγείο λαδιού κρύβεται πίσω από τον λαιμό του πιρουνιού, έτσι ώστε να δίνει την εντύπωση της αερόψυξης και να μην παρεμβαίνει στην ρετρό αισθητικήτου κινητήρα.
Ο δικύλινδρος από την Ινδία – που αρχικά πιστεύαμε ότι θα είχε χωρητικότητα 750cc – διαθέτει μονοκόματο σφυρήλατο στρόφαλο στις 270º, έτσι ώστε να προσφέρει χαρακτήρα και ήχο που θα μοιάζει με V-2. Οι εξατμίσεις είναι δύο σε δύο τελικά, τα οποία είναι άριστου σχήματος “χωνιού”.
Την τροφοδοσία ανέλαβαν οι γνώστες της Bosch και η Royal Enfield ανακοινώνει ότι ο νέος κινητήρας παράγει 47 ίππους στις 7.100 rpm και 5,3 kgm ροπής στις 4.000 rpm, με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και συμπλέκτη μερικής ολίθησης.
Με αυτό τον τρόπο τα δυο νέα μοντέλα θα μπορούν να οδηγηθούν και από αναβάτες με δίπλωμα Α2.
Πέρα από τον κινητήρα των 650 cc που μοιράζονται τα δυο μοντέλα, το ίδιο ισχύει και για το πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τα φρένα και τα περιφερειακά. Η διαφοροποίηση έρχεται στο τιμόνι, ρεζερβουάρ, στη σέλα και στο βάψιμο.
Το πλαίσιο είναι διπλό, κλειστό σωληνωτό από ατσάλι με μονή ραχοκοκκαλιά. Η μπροστινή ανάρτηση είναι ένα συμβατικό πιρούνι και η οπίσθια δύο μονά αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, που βάζει μια σπορτίφ πινελιά στην ουρά.
Και οι δυο μοτοσυκλέτες διαθέτουν ζάντες με ακτίνες, διαμέτρου 18 ιντσών μπροστά και πίσω, έναν μόνο δίσκο 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 240 mm πίσω – κι οι δύο εξοπλισμένοι με ABS.
Η Continental GT έχει βάρος 198 κιλών άδεια, ενώ η Interceptor είναι ελαφρώς βαρύτερη στα 202 κιλά.
Η Continental GT θα βγει σε τρία χρώματα: Λευκό, Γαλάζιο και Μαύρο.
Η Interceptor θα είναι διαθέσιμη σε: Πορτοκαλί, Κόκκινο και Ασημί και αμφότερες θα εισαχθούν στην Ελλάδα από την αντιπροσωπεία που θα σας ανακοινώσουμε σύντομα.
(ακολουθούν τρία καλοφτιαγμένα video για τις νέες μοτοσυκλέτες και τον νέο κινητήρα)