SuperPapi

SYM VF3i 185: Το μεγαλύτερο παπί παραγωγής του κόσμου!

03/12/2018

Πραγματικό Super-Papi

Μεγάλα νέα για την κατηγορία των παπιών στην Ελλάδα, αν τελικά επιβεβαιωθούν οι φήμες ότι το νέο παπί της SYM θα έρθει προς τα μέρη μας. Το SYM VF3i 185 είναι ένα παπί που παρουσιάστηκε εδώ και μήνες στην Μαλαισία και ναι, έχει κινητήρα 185 κυβικών, εκτός των άλλων.

Είναι κάτι που ζητούσαμε χρόνια και πιστεύαμε ότι θα έχει επιτυχία. Τώρα με την είσοδο των προδιαγραφών Euro4 γίνεται ολοένα και πιο πιθανό. Αυτό που περιγράφαμε σαν το “ιδανικό παπί” θα είχε κινητήρα κοντά στα 200 κυβικά, θα ήταν υγρόψυκτο και θα είχε κανονικό σασμάν, κιβώτιο 6 σχέσεων, δισκόφρενα μπροστά και πίσω και μονό αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση. Αν είχε και ανάποδο πιρούνι ακόμα καλύτερα.

Την είδηση για την πρόθεση της SYM για την παρουσίαση ενός μεγάλου σε κυβισμό παπιού την είχαμε δημοσιεύσει κατ’ αποκλειστικότητα ήδη από τον Απρίλιο του 2017, όπως θα διαβάσετε εδώ. Τώρα η “είδηση” έγινε πραγματικότητα, ακόμα καλύτερη μάλιστα γιατί οι δικές μας πληροφορίες μιλούσαν για 175 κυβικά.

Πως όμως ο ερχομός του Euro4 επηρεάζει μια τέτοια εξέλιξη; Σαφώς μπορεί μια εταιρία να φτιάξει ένα τέτοιο super-παπί και έχει και μια λογική να προσπαθήσει να το πουλήσει ακριβότερα των άλλων, μιας και προσφέρει πολλά αξιόλογα χαρακτηριστικά, κι έτσι δικαιολογείται ένα μεγαλύτερο ποσό. Προσοχή δεν μιλάμε για παπιά μετακίνησης, εργασίας, ντελίβερι, καθημερινού μόχθου ή οικονομικής καθημερινής χρήσης, αλλά για super-παπιά.

Ένα βήμα μπροστά βρίσκεται η SYM παρουσιάζοντας το VF3i 185, ήδη από τον Απρίλιο, για τη μαλαισιανή αγορά. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος για το σούπερ kapcai (“καπτσάι” αποκαλούν τα παπιά στην Ασία) είναι υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και διαθέτει τον μεγαλύτερο κυβισμό που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε καπτσ… σε παπί στον κόσμο. Εκατόν ογδόντα τρία κυβικά και ιπποδύναμη 17.7 ίππων στις 8.500 rpm, με ροπή 1,5 kgm παρακαλώ.

Αριστερά στο τιμόνι υπάρχει συμπλέκτης (υγρός πολύδισκος), το κιβώτιο είναι συμβατικό και διαθέτει έξι σχέσεις. Τέλειο με λίγα λόγια.

Ο κύλινδρος δεν είναι οριζόντιος – όπως σε ένα τυπικό παπί – αλλά ανασηκωμένος όπως στο Yamaha Crypton X 135 για να καταλάβουμε, είναι “μοτοσυκλετιστικός” κινητήρας, κι έχει το ψυγείο του ψηλά πίσω από τα πλαστικά καπάκια της ποδιάς – υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος είναι ο κινητήρας και φυσικά με τροφοδοσία ηλεκτρονικού ψεκασμού. 

Τα φρένα του SYM VF3i 185 είναι δίσκος μπροστά (όχι τύπου μαργαρίτα) διαμέτρου 250 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων και ένας ακόμα δίσκος πίσω διαμέτρου 200 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το παπί είναι προδιαγραφών Euro 3 και επειδή προορίζεται για την ασιατική αγορά δεν φοράει κάποιο σύστημα CBS ή ABS στα φρένα του, κάτι που οφείλει να χρησιμοποιεί (συγκεκριμένα ABS) αν θέλει να μπει στην ευρωπαϊκή αγορά με προδιαγραφές Euro 4.

Οι αναρτήσεις του VF3i είναι ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 80 mm και πίσω μονό αμορτισέρ με διαδρομή τροχού 75mm. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.290 mm.

Το ρεζερβουάρ είναι μεγάλης χωρητικότητας 7 λίτρων και βρίσκεται στην παραδοσιακή του θέση, κάτω από τη σέλα. Η SYM αναφέρει αυτονομία 170 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 155 km/h.

Τα Τα όργανα του SYM VF3i 185 είναι αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει κοντέρ, την ταχύτητα του κιβωτίου, στάθμη καυσίμου, μερικούς χιλιομετρητές και ολικό, κ.α. Τα φώτα είναι LED παντού, εκτός του προβολέα, ενώ υπάρχουν LED DRL φώτα πορείας στην ποδιά.

Oι τροχοί είναι 17 ιντσών, οι ζάντες χυτές αλουμινένιες με 5 διπλά μπράτσα βαμμένες μαύρες και οι διαστάσεις των ελαστικών στα 90/80- 17 μπροστά και 120/70-17 πίσω.

Το βάρος του SYM VF3i 185 είναι στα 124 κιλά κενό και διατίθεται σε 3 χρώματα, κόκκινο, μαύρο και μπλε.

Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το “καυτό” παπί – που θα έλεγαν και οι αγγλομαθείς – θα έχουμε σύντομα. Θέλουμε να έρθει στην Ελλάδα το SYM 185; Αν θέλουμε λέει…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!