Δοκιμές στο δρόμο και το δυναμόμετρο
Στη φάση των τελικών δοκιμών μπαίνει το project της Triumph που ακούει στο όνομα ΤΕ-1 (Triumph Electric 1) και διαθέτει ηλεκτροκινητήρα. Έτσι είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις δοκιμές στο δρόμο εντός των επομένων εβδομάδων. Η ιπποδύναμή της φημολογείται ότι μπορεί να ξεπεράσει τους 650 ίππους!
Πώς αλλάζουν τα πράγματα ε; Από κει που είχαμε τις “απόλυτες” εταιρίες συμβατικών κινητήρων, όπως η Harley-Davidson και η Τriumph να αντιστέκονται στον ερχομό της ηλεκτροκίνησης με τον έναν ή άλλο τρόπο, τώρα “σέρνουν το χορό”… και καλά κάνουν, θα πει κάποιος.
Το Triumph ΤΕ-1 είναι το προϊόν συνεργασίας της Triumph με την Williams Advanced Engineering, την Integral Powertrain, και του Πανεπιστημίου του Warwick, έχει φτάσει στην τρίτη φάση του project και περιλαμβάνει και πλήθος δοκιμών πάνω σε δυναμόμετρο.
Η Triumph έχει αναλάβει την σχεδίαση και την κατασκευή του πλαισίου και του υποπλαισίου, τις αναρτήσεις (Öhlins), τους τροχούς, την τελική μετάδοση και τα φρένα (Brembo), αλλά και διάφορα άλλα περιφερειακά.
Η Williams συνέβαλε στις μπαταρίες, τη μονάδα ελέγχου, τον μετασχηματιστή, το σύστημα ψύξης του κινητήρα, κ.λπ.
Η Integral Powertrain παρείχε τον κινητήρα με inverter και το σύστημα ψύξης. Το Πανεπιστήμιο του Warwick έκανε τις εικονικές προσομοιώσεις, τις “δοκιμές σε υπολογιστές”, πριν τις πραγματικές συνθήκες στο δρόμο.
Οι ανακοινώσεις της εταιρίας για τον κινητήρα της Triumph TE-1 μιλούν για στιγμιαία ισχύ 13 kW/kg και 9 kW/kg συνεχόμενη, ενώ αναφέρεται ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση ανώτερη των 500kW, δηλαδή 670 ίππων!
Ηλεκτροκίνηση θέλατε; Πάρτε εξακόσια πενήντα άλογα!