Υποκλίνονται οι Κινέζοι
Ένα υπέροχο κλασικό παπί που υποκλίνεται μπροστά στο παρελθόν των παπιών και συγκεκριμένα της Honda. Mε ρετρό εμφάνιση και παλ χρώματα του παρελθόντος.
Είναι το Zongshen Cub ZS 110S Vintage και παρουσιάστηκε στο σαλόνι της CIMA στην Κίνα. Πηγή: www.moto125.cc, Φωτογραφίες: Hui LI/Jun Ai
Όταν λέμε “Επιστροφή στις ρίζες”, δεν εννοούμε της ρίζες της Zongshen, αλλά επιστροφή στις ρίζες της Honda.
Πιστεύουμε ότι αυτό το θέμα θα έπρεπε να το κοιτάξει η μεγάλη γιαπωνέζικη εταιρία, δηλαδή είτε να ξεκινήσει μια μικρή γραμμή παραγωγής κλασικών παπιών, προς τιμήν του σημαντικότερου δίτροχου όλων των εποχών, είτε να διαφυλάξει την κληρονομιά της μην επιτρέποντας σε διάφορους και άσχετους πολλές φορές κατασκευαστές να αντιγράφουν το σχήμα του εμβληματικού παπιού της.
Όπως και να έχει η μεγάλη κινεζική εταιρία Zongshen παρουσίασε το Zongshen Cub ZS 110S Vintage στο μεγάλο ασιατικό σαλόνι CIMA, σε ένα συνδυασμό δύο χρωμάτων (λευκή ποδιά, γαλάζιο σώμα), κάτι που ισχύει και στην ταπετσαρία της σέλας.
Η ιδιαιτερότητα του Zongshen Cub ZS 110S Vintage είναι ότι χρησιμοποιεί – όχι ένα, αλλά – δύο καλαθάκια μεταφοράς μικροπραγμάτων, το ένα μπροστά στην ποδιά και το άλλο ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη.
Το δεύτερο χαρακτηριστικό του είναι οι πολλές ακτίνες στους 17άρηδες τροχούς του. Αναμφίβολα ένα όμορφο στοιχείο πάνω στο κινέζικο παπί.
Τα φρένα του Zongshen Cub ZS 110S Vintage είναι ταμπούρα μπροστά και πίσω, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι στηριγμένα πάνω στο ψαλίδι (πόσα χρόνια είχαμε να το δούμε αυτό!), ενώ παρότι η φωτογραφία δεν μας επιτρέπει να δούμε καλά, έχουμε την εντύπωση ότι το σχήμα του προβολέα δεν είναι στρογγυλό.
Τα παπιά ήταν και είναι εδώ και πολλά χρόνια οι απόλυτοι κυρίαρχοι στις πωλήσεις των δίτροχων στην Ασία, κι αυτό λόγω της μεγάλης αξιοπιστίας τους, αλλά και της εύκολης χρήσης τους.
Η εύκολη χρήση έγκειται και στο ημιαυτόματο σαζμάν που ισχύει και στην περίπτωση του Zongshen Cub 110 Vintage, που είναι τεσσάρων σχέσεων – όπως ακριβώς και όλα τα παπιά του πλανήτη πλέον.
Καλή προσπάθεια, δεν διαφωνούμε, από το κινέζικο εργοστάσιο, αλλά θα θέλαμε να δούμε ένα μοντέλο σε αυθεντική έκδοση από την ίδια τη μητέρα εταιρία Honda...