Ο “ήρωας” των παπιών έρχεται από την Ινδία
Λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι ο ινδικός γίγαντας της παραγωγής και των πωλήσεων στην πολυπληθή χώρα της Ασίας δεν είναι η Honda, αλλά η τοπική Hero MotoCorp, που πουλάει συνολικά περισσότερα κομμάτια από οποιαδήποτε άλλη εταιρία.
Η Hero MotoCorp πουλάει γύρω στα 6 με 7 εκατομμύρια μονάδες το χρόνο στην Ινδία και είναι πρώτη σε πωλήσεις μικρών μοτοσυκλετών και σκούτερ, διαθέτοντας 5, ναι πέντε, εργοστάσια στη χώρα.
Οι δυνατότητες παραγωγής της Hero ξεπερνούν τα 8 εκατομμύρια μονάδες το χρόνο και τα σχέδια για το μέλλον μιλούν για παραγωγή 12 εκατομμύριων μονάδων το έτος, μέχρι το 2020!
Τα μοντέλα της Hero κατέχουν τις 4 θέσεις στο Τop 10 της Ινδίας, κι αν πρώτο φέτος αναδείχθηκε ένα σκούτερ, το Honda Activa με 2,7 εκατομμύρια πωλήσεις, δεύτερο με 2,5 εκατομμύρια ήταν το Hero Splendor μια μικρή μοτοσυκλέτα με 100άρη κινητήρα παπιού.
Μέχρι και το 2015 πρώτο σε πωλήσεις ήταν το Hero Splendor και πάλι με σχεδόν διόμισι εκατομμύρια πωληθείσες μονάδες.
Το ενδιαφέρον βεβαίως είναι ότι η αυτοκρατορία της Hero MotoCorp που στο παρελθόν συνεργαζόταν με τη Honda έχει βασιστεί κυρίως πάνω σε δίτροχα που φορούν κινητήρα παπιού.
Μπορεί να μοιάζουν και να είναι μοτοσυκλέτες, αλλά κάτω από τα ντεπόζιτα ζουν και αναπνέουν καθαρόαιμοι παπίσιοι κινητήρες είτε 100 είτε 125 κυβικών.
Σήμερα στη γκάμα της Hero MotoCorp υπάρχουν επτά μοντέλα με κινητήρες παπιών, τα Hero Glamour (125 cc, 9,1 ίπποι), Super Splendor (125 cc, 9,0 ίπποι), Passion Pro (100 cc, 8,3 ίπποι), Splendor Pro (100 cc, 8,3 ίπποι), Splendor (100 cc, 8,3 ίπποι), HF Deluxe ECO (100 cc, 8,3 ίπποι), HF Deluxe (100 cc, 8,3 ίπποι), τα οποία -μη δίνετε σημασία σε ονόματα και κυβισμούς και ιπποδυνάμεις – όλα μοιάζουν διαβολικά μεταξύ τους όπως, θα δείτε και στις φωτογραφίες.
Παπο-χαμός που λένε στην Ινδία…