Θέλουμε κι εμείς…
Η Honda δεν αστειεύεται καθόλου όταν ασχολείται με την αγορά του τέταρτου του λίτρου. Των 250αριών δηλαδή. Το ντεμπούτο της νέας μοτοσυκλέτας Honda CBR250RR που έγινε στο σαλόνι τις Οσάκα στην Ιαπωνία, αποδεικνύει το παραπάνω.
Η κατηγορία των 250cc αποτελεί το πρώτο βήμα προς τη μεγάλη μοτοσυκλέτα, μετά τα 125άρια των αρχαρίων.
Κι όσο καλύτερο είναι το μοντέλο, τόσο καλύτερο και πιο σοβαρό-μεστό θα είναι το πέρασμα του αναβάτη προς την “πραγματική” μοτοσυκλέτα.
Δεν έχουμε ακόμα πληροφορίες για το αν το Honda CBR250RR να έρθει στις δυτικές αγορές, αλλά τουλάχιστον στην Ασία, το HRC ετοιμάζεται να πάει για αγώνες με το δικύλινδρο 250άρι.
Έτσι το το Honda CBR250RR, παρουσιάστηκε στο Osaka Motorcycle Show με τα χρώματα της ινδονησιακής, αγωνιστικής ομάδας Astra Honda Racing.
Εκτός από την αφαίρεση των φωτιστικών σωμάτων της μοτοσυκλέτας, του πίσω φτερού, φλας, κ.λπ, το συνολικό στύλ του Honda CBR250RR που φοράει το κιτ HRC δεν είναι πολύ διαφορετικό με αυτό του μοντέλου παραγωγής.
Προφανώς, η εξάτμιση έχει αντικατασταθεί με μια πιο απλή και ελεύθερη και το βάρος έχει μειωθεί.
Παραδόξως όμως, οι αναρτήσεις είναι οι ίδιες μη ρυθμιζόμενες μονάδες της Showa που συναντάμε και στο μοντέλο δρόμου, η οποία είναι μια περίεργη επιλογή για “αγωνιστικό” μηχανάκι. Το HRC έβγαλε το ABS από το CBR250RR, χρησιμοποιώντας μια πιο συμβατική λύση της Nissin.
Το CBR250RR HRC είναι εξοπλισμένο με ένα νέο σύστημα ECU και καλωδιώσεις που είναι σε θέση να απελευθερώσουν το όριο των 180 km/h που έχει η αρχική ECU. Προφανώς τα CBR250RR HRC θα μπορούν να φθάσουν ταχύτητες άνω των 200 km/h.
Δεν θα μας στεναχωρούσε καθόλου να βλέπαμε ενιαία πρωταθλήματα-φυτώρια αναβατών στην Ευρώπη με CBR250RR HRC.
Πηγή: Honda-HRC