MotorBike.gr

Honda NSR500V: Πωλήθηκε για εξαψήφιο αριθμό ευρώ

30/12/2024

Mε κόστος ένα τέταρτο του εκατομμυρίου ευρώ!

Ένα αγωνιστικό Honda NSR500V του 1997 έχει πλέον νέο ιδιοκτήτη, μετά από δημοπρασία μέσω του αμερικάνικου οίκου Iconic Motorbikes Auctions, με το ποσό αγοράς του να φτάνει σε αστρονομικά ύψη.

Οι περισσότεροι που ασχολούνται με τους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και τα MotoGP γνωρίζουν την Honda NSR500, αλλά λίγοι την NSR500V.

Το μοντέλο με τον κωδικό V είχε ίδιο κυβισμό, αλλά αντί για τετρακύλινδρο κινητήρα, έναν δικύλινδρο V και η Honda από το 1996 έως το 2001 κατασκεύασε μόλις 22 τέτοιες μοτοσυκλέτες.

 

 

Κάτι που τις κάνει εξαιρετικά σπάνιες, με δεδομένο πως οι περισσότερες μόλις τέλειωσαν την αγωνιστική τους καριέρα πέρασαν στην πρέσα (!) της ανακύκλωσης!

Αυτή είναι δυστυχώς μια συνηθισμένη τακτική των μεγάλων εργοστασίων για να μην πέσουν στα χέρια των ανταγωνιστών τους μικρότερα ή μεγαλύτερα μηχανολογικά μυστικά που μπορούν να τους φανούν χρήσιμα.

Μπορεί η Honda NSR500V να μην κατάφερε να κοντράρει την πετυχημένη και πολλάκις δαφνοστεφανωμένη NSR500, αλλά “έδειχνε τα δόντια της” σε διάφορες περιπτώσεις, που εμφανιζόταν ταχύτερη. Όπως για παράδειγμα στις πιο κλειστές στροφές και τις δύσκολες πίστες.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας ζύγιζε γύρω στα 130 κιλά, ενώ ο δικύλινδρος έπεφτε στα “απίστευτα” 102 κιλά (!), κάτι που τον έκανε από αυτή την άποψη να πλησιάζει περισσότερο τα 250άρια της εποχής.

 

 

Το αποκορύφωμα της καριέρας της Honda NSR500V στους αγώνες του παγκοσμίου ήταν η pole position που πέτυχε ο ιάπωνας αναβάτης Tadayuki Okada το 1996, αν και τελικά η Honda αποφάσισε να την αποσύρει από τους αγώνες.

Ο αμερικάνικος οίκος δημοπρασιών Iconic Motorbikes Auctions έβγαλε στο σφυρί πρόσφατα στην Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνιας, όχι μια “οποιαδήποτε” από τις 22 NSR500V που κατασκευάστηκαν, αλλά την πρώτη!

 

 

Η μοτοσυκλέτα, βαμμένη σε ασημί χρώμα με μαύρες γραμμές και κόκκινες λεπτομέρειες, αποπνέει εκείνη την αύρα της εποχής κυριαρχίας των φοβερών και τρομερών δίχρονων κινητήρων, και επίσης ξυπνά το ενδιαφέρον πολλών μεγαλύτερης ηλικίας μοτοσυκλετιστών, που σίγουρα θα ήθελαν να δουν και να ακούσουν από κοντά το περίφημο ουρλιαχτό των κινητήρων τους.

 

Αυτή η ιδιαίτερα σπάνια μοτοσυκλέτα αγοράστηκε από έναν ανώνυμο ιδιοκτήτη, για κάτι παραπάνω από 250.000 ευρώ!

Για εμάς μένει να δούμε το βίντεο που δείχνει αυτή τη μοτοσυκλέτα – αυτό το κόσμημα για την ακρίβεια – να συναρμολογείται λίγο πριν βγεί στην δημοπρασία.

Και τι λέμε σε αυτές τις περιπτώσεις; Two Strokes Forever !

Φωτογραφίες: Iconic Motorbikes Auctions

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!