Μετά τον εν σειρά κινητήρα, έρχεται ο V-2;
Ένα δικύλινδρο V Benelli είναι καθ ‘οδόν; Ετοιμάζεται η Benelli να βγάλει στους δρόμους ένα ακόμα best seller; Στα σχέδια της εταιρίας απ’ το Pesaro υπάρχει ένα Adventure ψευδοεντούρο που θα κινείται από κινητήρα V-2 χωρητικότητας 650 cc.
Η Benelli είναι έτοιμη να βγάλει ένα ακόμα best seller μοντέλο, όπως έχει κάνει με το ΤRK 502 που σημειώνει μια καταπληκτική εμπορική καριέρα στην Ευρώπη και κυρίως στην Ιταλία όπου φιγουράρει στην πρώτη θέση των πωλήσεων μοτοσυκλετών της χρονιάς!
Μέσα στα σχέδια της εταιρίας με έδρα το Pesaro, υπάρχει ένα V-Twin 650 cc, έτοιμο να αμφισβητήσει το Aprilia Tuareg 660 (που θα παρουσιαστεί σύντομα) αλλά και τη Yamaha Ténéré 700.
Προφανώς για τους Κινέζους ιδιοκτήτες δεν αρκεί η επιτυχία που σημείωσε, ξεπερνώντας σε πωλήσεις στην ιταλική αγορά τη βασίλισσα των μοτοσυκλετών maxi enduro (BMW R 1250 GS!) και τα υπόλοιπα ιερά τέρατα κάθε κατηγορίας με το πολύ επιτυχημένο TRK 502.
Το δικύλινδρο σε σειρά street Adventure της Benelli από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούλιο του 2021 είχε καταγράψει 4.729 ταξινομήσεις, έναντι των 3.245 ταξινομήσεων του BMW R 1250 GS, μια εμφατική νίκη σε μια πολύ σημαντική ευρωπαϊκή αγορά.
Η Benelli, που είναι θυγατρική της κινεζικής QiangJiang Motor, θα προσπαθήσει επίσης να καλύψει αυτό το κομμάτι της αγοράς που, τα τελευταία χρόνια, αρχίζει να αναπτύσσεται ξανά: αυτό των μοτοσυκλετών ψευδοεντούρο μεσαίου κυβισμού.
Θα προορίζεται όμως το νέο μοντέλο για την ευρωπαϊκή αγορά; Σε αντίθεση με αρκετά μοντέλα που πρότεινε η QiangJiang Motor για τις ασιατικές αγορές τα τελευταία 2 χρόνια, το 650 V-2 φαίνεται να προορίζεται για την Ευρώπη.
Προς το παρόν ωστόσο, η είδηση δεν έρχεται επίσημα από την Benelli: πρόκειται για μια πατέντα που κατατέθηκε και δημοσιοποιήθηκε από το αμερικάνικο μοτο-περιοδικό Cycle World και μάλιστα δεν φαίνεται καθαρά η μάρκα της μοτοσυκλέτας.
Πρόκειται για μια νέα τάση στη μοτοσυκλέτα, που γυρνάει την πλάτη στις υπερβολικές ιπποδυνάμεις των 100-130-160 ίππων και περιορίζεται στους 70-80 ίππους οι οποίοι είναι υπεραρκετοί για μια αξιοπρεπών επιδόσεων μοτοσυκλέτα.
Μετά την μεγάλη επιτυχία του Yamaha Ténéré 700, που απέδειξε πως για να διασκεδάσει κάποιος δεν χρειάζεται ένα μεγάλο κοπάδι με ίππους ή υπερβολικά κυβικά, η Aprilia, με το νέο 660, ακολούθησε τον παραπάνω δρόμο και εδώ θα μπορούσε να μπει και η Benelli.
Η Triumph έκανε την κίνησή της με το Tiger Sport 660, που όμως έχει πιο ασφάλτινο προορισμό, με τροχούς 17 “, ενώ η εταιρία από το Pesaro θα υιοθετούσε μια πιο χωμάτινη λύση με 19″ ιντσών μπροστινό τροχό και 17 ” πίσω.
Όσον αφορά τον κινητήρα, αν κρίνουμε από την κατοχυρωμένη πατέντα, θα είναι εντελώς νέος, ενώ για να μάθουμε περισσότερα για το καινούριο μοντέλο της Benelli, θα πρέπει να περιμένουμε μερικές εβδομάδες ακόμη. Ίσως και να δούμε το Benelli 650 V-2 σαν πρωτότυπο μοντέλο στην έκθεση Eicma 2021 στο Μιλάνο.