MotorBike.gr

Benelli TRK 702, 2023: Παρουσιάστηκε επίσημα!

25/08/2022

Κίνηση – έκπληξη

Επίσημη παρουσίαση έγινε πρόσφατα στην Κίνα για την Benelli TRK 702, την τελευταία της προσθήκη στην οικογένεια Αdventure-Τourer των TRK. Διαθέτοντας μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα η νέα μοτοσυκλέτα θα διατεθεί σε δυο εκδόσεις και θα προσπαθήσει να ακολουθήσει την πετυχημένη εμπορική πορεία του TRK 502, προσφέροντας περισσότερα σε όλους τους τομείς, αλλά και εμπρόσθια κάμερα high-definition!

Τα ηνία και την αίγλη του Benelli TRK 502, που φιγουράρει πρώτο σε πωλήσεις στην Ιταλία, θέλει να πάρει το νέο 700 που μόλις παρουσιάστηκε επίσημα στην Κίνα από την μητρική QJ και δεν έχει παρά ελάχιστη σχέση με το προηγούμενο ομώνυμο μοντέλο που είχε παρουσιαστεί αποκλειστικά για την τοπική αγορά.

Το νέο 702 είναι κομμένο και ραμμένο για την Ευρώπη και μάλιστα σαν την οικονομικότερη πρόταση από το φουτουριστικό TRK 800 που είδαμε στην έκθεση της EICMA πέρσι και θα παρουσιαστεί στο μέλλον.

Αισθητικά το Benelli TRK 702 έχει δανειστεί στοιχεία από το 800, έχει πολύ πιο ραφιναρισμένη συνολική εμφάνιση, ενώ παράλληλα θυμίζει την εμφάνιση του 502 με ένα πιο “δουλεμένο” ρύγχος, πιο αιχμηρούς προβολείς κι ένα πιο κομψό ρεζερβουάρ, ενώ δίνεται η επιλογή χυτών αλουμινένιων τροχών ή ζαντών με ακτίνες.

Benelli TRK 702 X

Γενναιόδωρα εξοπλισμένο με θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενη σέλα και οθόνη οργάνων LCD, το TRK 702 είναι επίσης εφοδιασμένο με κάμερα υψηλής ευκρίνειας μπροστά, ενσωματωμένη στο τμήμα του ρύγχους κάτω από τους προβολείς.

Πρόκειται για ένα σύστημα που απ’ ό,τι φαίνεται γίνεται υποχρεωτικό ως αποδεικτικό μέσο στις ασφαλιστικές αξιώσεις μετά από ατύχημα, αν και η Benelli το παρουσιάζει ως gadget, ώστε να καταγράφουν οι αναβάτες τις βόλτες τους εντός και εκτός δρόμου, αλλά κι επειδή απαλλάσσει τους ιδιοκτήτες από το άγχος του δρόμου, αφού θα υπάρχει πειστήριο των όσων συμβαίνουν μπροστά τους.

Το Benelli TRK 702 χρησιμοποιεί έναν καινούργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 693cc με απόδοση 75 ίππων (56kW) στις 8.500 rpm και 68,2 Nm ροπής στις 6.250 rpm και θα είναι διαθέσιμο σε στάνταρ έκδοση (χυτές ζάντες) και ελαφρώς εκτός δρόμου έκδοση «X» (με ακτίνες), με στόχο να ανταγωνιστεί τα Honda NC750, Kawasaki Versys 650, Aprillia Tuareg 660 και Yamaha Tenere 700 (με το μοντέλο “Χ”).

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Benelli, το μεταξόνιο των 702 φτάνει τα 1.500 χιλιοστά, το βάρος τα 220 κιλά πλήρες υγρών (238 με τρεις βαλίτσες), η σέλα έχει ύψος 825 χιλιοστών και το ντεπόζιτο χωράει 20 λίτρα.

Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για το πότε θα φτάσει το TRK 702 στην Ευρώπη, αλλά είναι κάτι που δεν θα αργήσει ιδιαίτερα, ίσως και μέχρι το τέλος του χρόνου.

Υπενθυμίζουμε ότι η Benelli σχεδιάζει να προσφέρει στο μέλλον μια ολόκληρη γκάμα μοτοσυκλετών με δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες ακόμα και μέχρι 900cc, αλλά και τρικύλινδρους από τα 900 μέχρι τα 1.200cc, ενώ υπάρχει και η φήμη για τετρακύλινδρο 1000άρη, τον οποίο θα δανειστεί από την στενά συνεργαζόμενη MV Agusta!

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!