Μικρές και μεγάλες αλλαγές για το νέο έτος
Τα τρία δημοφιλή μοντέλα της εταιρίας από τη Μπολώνια δέχθηκαν μικρότερες ή μεγαλύτερες αλλαγές έτσι ώστε να συνεχίσουν να είναι γοητευτικά στο μοτοσυκλετιστικό κοινό. Multistrada για οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα, Hypermotard για απόλαυση σε δρόμους με στροφές και Monster με έντονο χαρακτήρα naked υποδέχονται το 2019 με “δώρα”. Φωτογραφίες: EICMA
Multistrada 950
Ανανέωση για το Ducati Multistrada 950 φέρνει το 2019, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε στο Μιλάνο και δεύτερη έκδοση, η Multistrada 950 S με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, εκτός του πλουσιότερου εξοπλισμού, αλλά και μια τρίτη έκδοση με ακτίνες στους τροχούς. Κι έτσι οι Multistrada 950 του 2019 έγιναν τρεις…
Μικρές αλλαγές ήρθαν στην εμφάνιση για την Multistrada 950 του ’19, σε κάποια κομμάτια στα πλάγια της μοτοσυκλέτας, θέλοντας σαφώς να θυμίζει τη μεγαλύτερη Multistrada την 1260.
Τροχοί και ψαλίδι είναι ξανασχεδιασμένα, ενώ και οι τρεις εκδόσεις έχουν μονάδα μέτρησης αδρανειακών δυνάμεων (έξι αξόνων) η οποία συμβάλει στη λειτουργία του Cornering ABS, που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Για τον γνωστό κινητήρα V2 των 937 cc της Ducati, με τους 113 ίππους στις 9.000 rpm βελτιωμένος είναι ο υδραυλικός συμπλέκτης, ένα σημείο που υπήρχαν παράπονα από τους ιδιοκτήτες στο παρελθόν.
Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο καλά κρατεί και περιλαμβάνει πολλά Modes για την διαχείριση ισχύος του κινητήρα, αλλά και Τraction Control, σύστημα που διευκολύνει τις εκκινήσεις από στάση σε ανηφόρα, κ.λ.π.
Το δε οπλοστάσιο του εξοπλισμού όσον αφορά στην έκδοση S, είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον με ηλεκτρονικό έλεγχο αναρτήσεων, Quickshifter, Cruise Control, Cornering Lights, διακόπτες που φωτίζονται, φωτιστικά σώματα LED, έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών.
Ducati Monster 821 Stealth
Μιας και το Monster 821 είχε παρουσιαστεί/αναβαθμιστεί το 2017, οι αλλαγές για το 2019 περιορίστηκαν στα χρώματα (μαύρο με κόκκινες/ασημί λεπτομέρειες, λογότυπα σε ζάντες και πλαίσιο)
Το Monster 821 Stealth των 821 cc, των 109 ίππων και των 195 γεμάτων κιλών, διαθέτει ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι με ρυθμίσεις, καλάμια 43mm και φοράει στο κιβώτιο ταχυτήτων Quickshifter (ανεβάσματα/κατεβάσματα).
Ducati Hypermotard 950
Αλλαγές για την εμφάνιση του Ducati Hypermotard 950 φέρνει το 2019 και στην εμφάνιση και στο πλαίσιο που είναι νέο και στον κινητήρα που έχει δεχτεί βελτιώσεις, ενώ το βάρος έχει μειωθεί κατά 4 κιλά.
Σε δύο εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν τα Hypermotard: τη βασική 950, και την 950 SP. Η SP θα διαφορετική σέλα, αναρτήσεις Ohlins με μεγαλύτερες διαδρομές και τροχούς Marchesini.
Κινητήρας των Hypermotard 950 είναι και πάλι ο Testastretta 11Ο V2 με κυβισμό 937 cc, με βελτιώσεις και απόδοση 114 ίππων στις 9.000rpm. Τα τελικά των εξατμίσεων είναι πλέον δύο και καταλήγουν ψηλά, κάτω από τη σέλα. Νέο είναι το σώμα των 53mm στον ψεκασμό, όπως και το γκάζι Ride-by-Wire. Ο έλεγχος/ρύθμιση της ισχύος του κινητήρα γίνεται μέσα από τρία Riding Modes (Urban, Touring & Sport).
Νέος είναι και εδώ ο συμπλέκτης που είναι πλέον υδραυλικός βελτιωμένος ως προς τη δύναμη που απαιτείται για να τραβηχτεί, σύμφωνα με την εταιρία.
Τα Hypermotard 950 φορούν νέο πλαίσιο για το 2019, που είναι παραδοσιακά για Ducati σωληνωτό χωροδικτύωμα, που έχει χάσει ένα κιλό σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου, με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά να παραμένουν. Επίσης νέο είναι το αφαιρούμενο υποπλαίσιο, κι αυτό φτιαγμένο από σωλήνες.
Στα όργανα βρίσκουμε μια TFT οθόνη 4,3 ιντσών, με τα γραφικά και το interface να προέρχονται από τα όργανα του Panigale V4.
Στη βασική έκδοση του Hypermotard 950 το νέο, πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι είναι ελαφρύτερο, κι έχει καλάμια διαμέτρου 45mm της Marzocchi με διαδρομή 170mm.
Πίσω συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs με διαδρομή 150mm.
Τα ηλεκτρονικά “βοηθήματα” των Hypermotard 950 διαθέτουν IMU 6 αξόνων, Cornering ABS της Bosch τριών επιπέδων – και με λειτουργία Slide by Brake – Traction Control, Wheelie Control και Quickshifter (ανεβάσματα-κατεβάσματα).